Kapisten rakkien aurinko

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Sun of the pitch

Jos palstan keskusteluaiheiden luku on määrätty, menee taas aloitettu ketju hukkaan. Tätä kukaan pysty kommentoimaan. Ongelma on kuitenkin vanha: tämä ei myöskään sovi mihinkään jo aloitettuun aiheeseen.

Yritin pidätellä — sillä seurauksella, että aloitus meni sormenpäillä reisille, toisen käden taskuun, ja pelkkään pöytään ennen kuin sain näppiksen niiden alle. Seuraa nyt sananjalkojen jälkiä niiden tallentamattomasta alusta tähän pelkästään sen varassa, että sä tiedät mitä sun piti sanoa, muttet kerro sitä mulle.

Yritin sanoa itselleni ettei kannata, mutta se ei todellakaan enää kuuntele mua. Niinpä aiheeni loppu käsittelee julkkista mediaa, taloutta, selibaattia ja säätä. Sillä on jonkinlainen kaksisuuntainen mielipidehäiriö, eikä kuulu enää mulle mitä mä teen.

Helsingin Sanomat antaa Johanna Korhosesta rakkimaisen kuvan. Olisiko vielä jokin aihe, jolla se voisi meitä vaivata? Nyt sille ei kelpaa asiantuntijalausunto päätoimittajan työstä, koska se on kuvassa niin rakkimaisen näköinen. En keksi muuta syytä. Riitti kun näin sen.

Elintarviketyöläiset menivät lakkoon, mutta työnantaja pani työn sulkuun. Paha lakkoilla, kun ei ole duunia josta jäisi uhalla pois. Joku sanoo vielä ettei vastakkainasettelun aika olisi ohi. Tuo osoittaa hämmentävää yksituumaisuutta, tuo taas vastapuolten kantoja yhteen.

Jos Ruotsissa on apua tarvitseva tyttö, niin eikö pian sen vieressä seiso katolinen pappi kovat kaulassa asti. Lupaus siveettömyydestä on kätketty puritaanisen asian sepalukseen. Hiton vastenmielinen arvomaailma vaikkei sillä edes olisi kattoa, sen reunalla istuvasta jehusta puhumattakaan.

Luotisateen jälkeen tulee hylsypouta (Hannu Helin).

Ajan kuvaa joka pakenee. Hassua vappua.

Vaari

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat