Vappusimoissaan

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Aiotko olla vappuna simoissasi eli aiotko nauttia alkomahoolia? Nautitko alkomahoolia yleensäkin vai vain erikoistilanteissa kuten vappuna? Vai onko simasi alkoholitonta?

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (143)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Ai niin! Ja viinan vaaroista jeesustelijat perustakoot oman ketjunsa. Hlökohtaiset kommentit tervetulleita, yleinen näkökulma jääköön vähemmälle.

Hämmentää.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Sima on tänä vappuna holitonta. Luulisin ainakin niin. Mutta ei voi olla varma tänään. Elämä kun aina jotenkin järkkäilee erinäisiä ylläreitä.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Itse en aijo juoda alkoholia vappuna. Alkoholi vain tuhoo aivosoluja ja on muutenkin myrkkyä koko keholle. Paitsi rommi on terveellistä ja se on hyväksi aivoille.

Simaa en myöskään juo, koska se on pahempaa myrkkyä hampaille kuin mitä coca-cola. Se on kyllä hyvää, mutta hampaat ei vaan tykkää.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Vielä voisi ehtiä pikasimaa laittaa, jos aamulla kävis kaupassa.

Itse tehtyä olla pitää, ei mitään teollista sontaa.

Wappua en juhli. Mokoma rahvaan rellestyspäivä. Arvokkaita työtunteja jää taas tekemättä.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26898
Liittynyt16.3.2005

Kyllä juopottelu jää väliin tänäkin vappuna. Olen ihan vaan perheen kanssa ja ehkä vanhempani tulevat meille.

En juopottele koskaan kalenterin mukaan, vaan ainoastaan sosiaalisissa tilanteissa. Juhlissa, kavereita tavattaessa, Tiede-miitissä jne.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8917
Liittynyt18.8.2008
Vatkain
Ai niin! Ja viinan vaaroista jeesustelijat perustakoot oman ketjunsa. Hlökohtaiset kommentit tervetulleita, yleinen näkökulma jääköön vähemmälle.

Henkilökohtaisesti en voi enää sekaantua viinaan, mutta suosittelen sitä lämpimästi muille.

Kännissä riekkuminen on hauskaa. Käsilaukkuun oksentamista on kyllä syytä välttää. Varsinkin miehenpuolien.

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007

Ostin jo viinipullon ruokajuomaksi. Omaa lempiviiniä, josta muut ei tykkää. Juovat olutta ja minä sitten sen viinin. Ei sen enempää ole suunniteltu juopoteltavan. Meillä on paikalla lapsia, omat ja vieraiden, joten hillitysti käyttäydytään.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Vierailija

Ekaks mä nappaan pullon kossua. Sitten käyn saunassa ja juon pari Karhua. Lähden lähipubiin ja juon tusinan verran pitkiä. Sitten joskus puolen yön kieppeillä kantapöytään tulee naapurin betoniraudoittaja, joka tilaa molemmille Fernet Brancat, jotka juodaan shotteina. Jotenkin päädytään kisaan ja seuraavaksi pöydässä on 12 Fernettiä, molemmille kuus. Kumpi kippaa ne nopeimmin voittaa, ja hävinnyt maksaa laskun. Minä voitan, luonnollisesti.

Tilaan taksin, pääsen alaovesta sisälle, sujahdan hissiin, avaan kotioven. Viideltä Hesarin jakaja heittää lehden selkääni, siirtää jalat hieman sivuun ja laittaa oven kiinni.

Aamulla lähdetään kiihdytteleen kaasupallon kanssa. Siinä se Wappu sitten meneekin.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Neutroni
Kyllä juopottelu jää väliin tänäkin vappuna. Olen ihan vaan perheen kanssa ja ehkä vanhempani tulevat meille.

Hitto. Eihän tuommoista selvinpäin kestä.

Itsekin vietin aikoinaan vaput selvinpäin, mutta nykyisin työpaikalla on pakko juoda viinaa vappuna. Elikkä siellä on siis ilmaisia juomia rajaton määrä vappuna, joten se on sama asia kuin pakko... joskus olen kylläkin karannut ulkomaille... olen tosin tainnut juoda sielläkin...

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat