Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
surreal
Seuraa 
Viestejä978

Kaikenlaista kreationistista, ilmastoeskatologista, sosialistista ja alienuskovaista häröilyä on tälle foorumille lähetetty, mutta kyllä tämä vie voiton kaikista. Jopa lähetyskutsun saaneista ateisteista. Kiitos jänölle hyvistä nauruista.

Neutroni tuossa vinoilee. Sen mitä itse olen ymmärtänyt aiheesta, 21.12.2012 tarkoittaa vanhassa Maya-kalenterissa uuden ajanjakson alkamista (pyöräytetäänkö kalenteri alkuun?) - siis yhden tulkinnan mukaan. Siihen ei liity mitään yliluonnollista. Jotkut vain tulkitsevat asiaa toiveittensa mukaan eri tavoin.

Koska ihmiset ovat erilaisia yksilöitä, joukkoon mahtuu myös sellaisia jotka elättelevät toivoa ihmiskunnan "heräämisestä" ja paremmasta huomisesta, sillä nykyinen meno on alkanut useita ahdistaa. Onhan näita porukoita jos jonkinlaisia. Jokainen taaplaa tyylillään.

Hyvät ihmiset.
Olen lukenut dawid willcocin materiaalit lähes kaikki läpi sekä katsonut videot. sekä book of ra kirjat ja yhden laki word pressin. tätä ennen olen elämäni aikana paneutunut kvanttifysiikkaan ja ihmisen kykyihin. Olen tavannut itse henkilökohtaisesti Brittien salaisesta palvelusta 007 agentin steve niegelin, (kyseinen mies mm. hommasi aseet Hugo Rafael Chávezille u.s.a:ta vastaan buleverian vallankumouksessa) joka antoi minulle kesällä 2009 suoraa tietoa liittyen asiaan ja pystyi viemään asiaa vielä pidemmälle ja kertoi tieteeliseltä pohjalta asioita joita pidetään salassa massalta. ( usko tai älä, samantekevää minulle, koska tiedän olevani totuudessa). Voin sanoa että suomenkielinen versiosta saa paljon suppeammin tietoa, verrattanu tietomäärään mitä saa kyseisistä materiaaleista. Jos haluaa kumota toisen väitteitä on parempi tutusta materiaaliin perinpohjaisesti. Tunnen paljon ihmisä jotka ovat tehneet näin ja huomannut että ovat kallistuneet samalle kannalle kuin asian esittäjä. Tämänkaltainen tieto kun tulee yllättäen ihmisille päin naamaa on vaikea hyväksyä yhtään mitään tottuneitten ajatusmallien takia ja yksinkertaisesti pelon. mutta jos kattoo tarkemmin mistä tiedon lähteet tulevat ja esim muutaman dawidin videon missä on loogisesti jäsennelty tämä asia voi huomata paljon uutta ja kiinnostavaa. niinkuin buddha sanoi: 1.älä luota pelkästään ihmiseen vaan nojaudu oppiin
2. opin suhteen älä luota sanoihin vaan paneudu merkitykseen. 3. merkityksen suhteen älä luota vain tulkintaa vaativaan merkitykseen vaan nojaudu tarkkaan merkitykseen. 4 tarkan merkityksen suhteen älä luota pelkästään dualistiseen ymmärrykseen vaan nojaudu totuuden suoran havaitsemisen viisauteen.

Kun olet ottanut asiasta perinpohjin selvää, etkä vain lue materiaali kumotaksesi sitä, vaaan paneutuen siihen tieteelisesti, niin sitten tule kirjoittamaan seuraava kommenttisi!

Filosooffinen_Jänö

Maa-planeetalla muutoksia... Aikaisemmin se oli hitusen munamuotoinen, mutta nyt enemmän kurpitsamuotoinen...
Muistaakseni maa oli aikoinaan litteä, josta se muuttui pallon kautta hieman navoiltaan litistyneeksi palloksi.

Filosooffinen_Jänö
...maan koon kasvaminen. Maa on nimittäin tasaisesti kasvattanut kokoaan, mitä ei pystytä selittämään perinteisillä tieteellisillä malleilla.
Puhutaan myös että maailma olisi kutistunut tiedonkulun ja globalisaation myötä.

...no mutta, odotellaan nyt vielä vuoden verran jos vaikka minäkin saisin Rauni-Leena-Luukasen ruumiistairtaantumis- ja ajatustenlukukyvyn. Monet fbi-agentit ovat jo saavuttaneet sen henkisen tason.

abskissa
1980-luvun alussa kolme amerikkalaista, Don Elkins, Carla L. Rueckert ja James McCarty, onnistuivat pitkäkestoisen metafyysisen tutkimustyön seurauksena saamaan harvinaisen kontaktin entiteettiin, joka käytti itsestään nimeä Ra.

- Dude, that was like totally far out, kuvailee tri McCarty.

Hahaha

Tuonkaltaisia tuloksia tulisi muidenkin ajaa takaa, kyllä kunnon naurut aina yhden merkittävän tuloksen päihittävät.

Eipä ole mennyt paljoa sivu suun, siitä kun viimeksi täällä vierailin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat