Osallistutko Jeesus-marssille?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jeesus-marssi on yhteiskristillinen vapputapahtuma, joka järjestetään muun muassa Helsingissä ja Tampereella. Osallistutko juhlaan. Mitä ajattelet ihmisistä, jotka osallistuvat Jeesus-marssille?

Sivut

Kommentit (166)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Jeesus-marssi? Miksi?

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006
kiittäen
Mitä ajattelet ihmisistä, jotka osallistuvat Jeesus-marssille?

Päästään viallisia kun aikuisina satuolentoihin vielä uskovat.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006

Toisaalta, epäpyhää vettä (sian lietelanta toiminee tässäkin uskonnossa) supersoakkeriin ja suhhuuttelemaan hihhuleiden päälle. Itse en näin ole tekemässä, mutta olisi mukava vappusimoissa katsella telkkarista kun joku tekisi.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Vierailija

En ajattele ihmisistä mitään, muuta kuin ehkä lapsena marssimaan tottuneet mutta aate muuttunut?

Ajatus ei viehätä.

Kristillisille kulkueille on paikkansa ja perinteensä, erityisesti pääsiäisen aikaan, ja semmoisiin olen osallistunut. Vappu ei ole kirkollisessa kalenterissamme Jeesus-juhla. Pyhä Valborg olisi.

Vierailija
kiittäen
Jeesus-marssi on yhteiskristillinen vapputapahtuma, joka järjestetään muun muassa Helsingissä ja Tampereella. Osallistutko juhlaan.

En varmasti.

kiittäen

Tyhmiä hihhuleita.

Vierailija
kiittäen
Jeesus-marssi on yhteiskristillinen vapputapahtuma, joka järjestetään muun muassa Helsingissä ja Tampereella. Osallistutko juhlaan.

Ei ole tarvetta olla yhtään sekavampi, kuin viinasta tulee.

Vierailija

Ajattelen heistä, että ovat porukkaa, joka uskoo sokeasti profeettansa olevan tie Jumalan armoon ja tämä sokea usko tekee ehkä osasta heistä onnellisia. Odottaisin kyllä, että tunnustaisivat maailmassa olevan muitakin teitä hengelliseen autuaisuuteen kuin pelkkä Kristus.

Mutta kaikenkaikkiaan, hitot totuudesta, kunhan on autuas, eiks je?

Vierailija
vihertaapero
kiittäen

Päästään viallisia kun aikuisina satuolentoihin vielä uskovat.

Vielä enemmän vialla päästään ovat kaikki idolsseja diggaavat, rokkareita myötäilevät, madonnaa ihailevat, bb-ohjelmia katsovat, Lost-tv-sarjaa tuijottavat,....

Ihminen, joka ihailee historian suurinta ihmistä, ei liene ihan niin pimahtanut kuin jokin sellainen, joka seuraa kaikenmaailman hoilottajia....

Jos vaikka puoluepoliitikkoa joku kuuntelee ja ihailee, niin semmongen on totisesti eksyksissä.

Kaikkein pimeimpiä ovat he, jotka julistavat monikulttuurisuutta tms.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Kai se on sama juttu jointti pössyttelijälle, piikki narkkarille, ryyppy juopolle ja uskonnollinen kokeminen hihhulille.

Semmoisessa uskossa minä olen.

Minä itse en saa zäpäreitä päihteistä enkä uskonnosta.

- Ubi bene, ibi patria -

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat