Toimivaan laaseriin tilattavat komponentit.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minulla on tästä polttavasta asemasta otettu ''Diodi'' http://www.jimmspc.fi/tuote/GH22NS30RBBB?t=false
johon minä olisin nyt tilaamassa komponentteja eli:

1.Moduuli. http://cgi.ebay.co.uk/650nm-5mW-laser-m ... 53e0f80168

2.Micro-Drive V3 adjustable driver. http://rkcstr.nfshost.com/index.php?mai ... cts_id=201

Kysymykset:

1.Saako nuilta sivulta tilattua suomeen tarvittavia osia?

2.Menee tullinläpi?

3.Toimiiko tuo minun ''Diodini'' http://www.jimmspc.fi/tuote/GH22NS30RBBB?t=false nuihin yhdistettynä?Omasta mielestäni kyllä, mutta sanokaa oma mielipide. Kiitos.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Miksi tilaat lasermodulia jos sinulla on jo laserdiodi?

Lasermoduli on laserdiodi + ohjauspiiri. Ohjauspiiri taas on yksinkertaisuudessaan säädettävä jännite/virtalähde.

Vierailija

Moduulihan on diodille alusta, johon sen voi kiinittää ja siinä on ''linssi'' jolla voi pistettä suurentaa ja pienentää?

Vierailija

viewtybombi? No mutta oon saanu tämmöstä selville ''Ebay-myyjällä näyttää olevan paljon palautteita ja 99.8% positiivisia. Nettikauppa on nykyisin varsin turvallista ja koska nuo rahasummatkaan eivät ole kovin suuria niin en huolehtisi liikaa.'' Haluan vielä varmistaa, että nuo menee tullinläpi ja toimii yhdessä?Vastatkaa mahdollisimman äkkiä, kiitos.

Vierailija
FutureIsYwesome
viewtybombi? No mutta oon saanu tämmöstä selville ''Ebay-myyjällä näyttää olevan paljon palautteita ja 99.8% positiivisia. Nettikauppa on nykyisin varsin turvallista ja koska nuo rahasummatkaan eivät ole kovin suuria niin en huolehtisi liikaa.'' Haluan vielä varmistaa, että nuo menee tullinläpi ja toimii yhdessä?Vastatkaa mahdollisimman äkkiä, kiitos.

Kyllähän se kaupankäynti varmaan pelaa ja on aika turvallista, mutta mistäs me täällä voidaan tietää, mitä tulli tekee?

Vierailija

Eikö tämä ole taas aivan selvä juttu, ihan niin kuin jo viimeksikin. Jos ei osaa tunnistaa osia, kytkeä niitä yhteen tai edes tilata, niin ei missään nimessä ole kykenevä sitä käyttämäänkään oikein.

Vaikka viestin loppuun tulee kauniisti "vastatkaa nopeasti, kiitos" niin ei sulle kukaan tule kokoamaan sitä laseria, saati sitten tilaamaan osia.

Missä asut, pääsetkö tulliin hakemaan?

Vierailija

Mitä ihmettä sää sönkkäät jostain ''ihan niin kuin jo viimeksikin'' ? Mitä se sulle kuuluu missä asun? Jos ei minun asia kiinosta, nii selvitä omat ongelmasi.

Vierailija

Kuules tulevaisuudenlupaus, sun kirjoitustyyli on paljastava. Missäs se nyt oli, Ylivieska, ei - Kokkola, sehän se oli.

Eikös ollutkin? Ja ikä oli 15, vai 16?

Vierailija

En tehnyt tänne käyttäjää sen takia, että kinastelisin jostain.Luulin että täällä on ihan [size=200:1p70wqdl]asiallista porukkaa[/size:1p70wqdl] mutta ilmeisesti ei. Jos kirjotan samalla lailla kun Sauli Niinistö niin olen Sauli Niinistö?Teillä on vapunvietto menny vähän yläkanttiin.Googlen mukaan ''viewtybomb'' on joku jolla oli kysymyksiä matkapuhelin foruumilla ja täällä, mutta miten se tähän liittyy?

Vierailija

No kerrohan miksi kielitaidoton lapsi haluaa rakentaa lasertekniikkaa ilman minkäänlaista ymmärrystä asiasta?

Se on vähän sama kuin minä lähtisin kyselemään pilvenpiirtäjän piirustuksia, koska olenhan jo tehnyt omakotitalon puoliksi.

Vierailija

Olen kovin pahoillani, jos tuli trauma, täällä noin ylipäätään ollaan melko asiallisia, mutta ei kovin tyhmiä. Tai no, sellainen on siis pyrkimys...

Vierailija

Haluan vain tietää, onko minulta jäänyt jotain tärkeää huomaamatta? Myönnetään että tämä on ensinmäinen ''projektini'' heti liiketunnistimen jälkee.Mutta olen asioista perillä [size=150:c34v4rj6]ja[/size:c34v4rj6] kaikki on tekiän vastuulla. En voi syyttää laaserin toimimattomuudesta teitä, mutta en myös halua, että laaserini johon olen osat joutunut tilaamaan niin huolimattomuuden vuoksi hajottamaan.Hulimattomuuden välttämiseksi on parempi kysyä, ainakin olen yrittänyt.

Vierailija
FutureIsYwesome
Haluan vain tietää onko minulta jäänyt jotain tärkeää huomaamatta?

On. Sinulla ei ole tarvittavaa tietämystä tuon rakentamisesta, eikä myöskään todellista tajua säteen vaaroista. Kukaan ei tule tosiaan rakentamaan sitä sinulle.

Toivon, että kun saat toimivan laitteen kasaan, sinulle on jo ehtinyt kertyä enemmän todellista tietoa. Myös realistinen käsitys siitä, minkä kanssa olet tekemisissä. Se tieto on tietysti saatavilla, mutta ei ihan näin.

FutureIsYwesome
En voi syyttää laaserin toimimattomuudesta teitä, mutta en myös halua, että laaserini johon olen osat joutunut tilaamaan niin huolimattomuuden vuoksi hajottamaan.Hulimattomuuden välttämiseksi on parempi kysyä, ainakin olen yrittänyt.

Aikaansaadun savun määrä on suoraan verrannolinen kokemukseen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat