Seuraa 
Viestejä27432

...siis tosi fantsuu!

Pitääkää tunkkine perkele! Aikaa on ens viikon keskiviikkoon, eli 12.5.2010 klo 23:59 saakka!

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (26)

Viikon päästä huomaat kuitenkin, että sinut on assimiloitu.

Olen kuullut luotettavalta taholta kerrottavan, että tiedefoorumista vieroittautuminen on vaikeampaa kuin laihduttaminen. Katso nyt vaikka tuota Tanskasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
linkki

Olen kuullut luotettavalta taholta kerrottavan, että tiedefoorumista vieroittautuminen on vaikeampaa kuin laihduttaminen. Katso nyt vaikka tuota Tanskasta...

Onko Tanskanen lihava?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
TERÄS NALLEPUH
HAHAHA! Eipäs muuttunut miksikään! Joten [size=200:x3pmemc5]HYVÄSTI![/size:x3pmemc5]

Opettele ymmärtämään lukemaasi Eiku ai niin, sähän tarttit niitä älylääkkeitä... Sori kehari. En muistanutkaan että olet älyllisesti meitä muita huomattavasti jäljessä.

Hämmentää.

Vatkain
TERÄS NALLEPUH
HAHAHA! Eipäs muuttunut miksikään! Joten [size=200:1kh3peu9]HYVÄSTI![/size:1kh3peu9]

Opettele ymmärtämään lukemaasi Eiku ai niin, sähän tarttit niitä älylääkkeitä... Sori kehari. En muistanutkaan että olet älyllisesti meitä muita huomattavasti jäljessä.

Älyn terävä sirppi on puhunut!

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
paulakoi
Vatkain
paulakoi
Älyn terävä sirppi on puhunut!

Mee ommiin ketjuihis länkyttämmään idiootti.

Punaisen napin kuningatar.

Kertaakaan en oo sun kohallas sitä painanu vaan vissiin pitää alottaa. Saatanan mulliturpa. Ymmärrys loppu siinä vaiheessa kun nimittelit perseennuolijaksi.

Hämmentää.

Vatkain

Kertaakaan en oo sun kohallas sitä painanu vaan vissiin pitää alottaa. Saatanan mulliturpa. Ymmärrys loppu siinä vaiheessa kun nimittelit perseennuolijaksi.

Nigga stole my bike.

Vaan en mä vieläkää oo mieltäni muuttanu.

Ootko muuten ikinä analysoinu mitä kirjotat tai miks?
Ilman sarvia ja hampaita. Suosittelen lämpimästi.

Ps. Viihdettä verenhimosille.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
paulakoi

En kykene niin syvälliseen analyysiin. Ja vaikka kykeneisinkin niin ei paljoa kiinnosta. Entäs itse?

Hämmentää.

Vatkain
paulakoi

En kykene niin syvälliseen analyysiin. Ja vaikka kykeneisinkin niin ei paljoa kiinnosta. Entäs itse?

Kaiken aikaa...
Lähes joka kerta kun alotan jotakin omaa.
Läppä tietty eriksee...
Periaatteessa tiedän miks mitäkin rustaan.

Ihmetyttää kyllä ettei itseäsi kiinosta miksi mitäkin latelet ja kenelle.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
paulakoi

Miksi pitäisi? Näin anonyymina voi olla todellinen hedonisti. Kirjotan mitä haluan ja miten haluan, mitä vaan mieleen tulee. Tajunnanvirtaa annetusta aiheesta. Miksi tässä pitäisi alkaa syvällisemmin analysoimaan?

Hämmentää.

Vatkain
paulakoi

Miksi pitäisi? Näin anonyymina voi olla todellinen hedonisti. Kirjotan mitä haluan ja miten haluan, mitä vaan mieleen tulee. Tajunnanvirtaa annetusta aiheesta. Miksi tässä pitäisi alkaa syvällisemmin analysoimaan?

No, monestakin syystä.

Tajunnanvirta luo kuvaa ihmisestä. Sitä estotonta ja todellista minäkuvaa.
Se jää lukijoilla takaraivoon, myös se "epäeettinen".

Harmi että asialliset viestit toisinaan häviää ja kirjoittajat lukitaan.
Tuskin voin osallistua tähän keskusteluun enempää.
Se taas luo kuvaa moderaattorien "eettisyydestä".
Pitää ilmeisesti pitää heille uusi koulutus jossain vaiheessa.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
PRO PATRIA

Nimenomaan. Mulla ei ole tarvetta pelata kaksnaamasta peliä edes nimimerkillä. Minkä kirjoitin sen kirjoitin.

Hämmentää.

Vatkain
PRO PATRIA

Nimenomaan. Mulla ei ole tarvetta pelata kaksnaamasta peliä edes nimimerkillä. Minkä kirjoitin sen kirjoitin.

Ymmärrän.

Kuitenkin joidenkin viestiesi valossa, kohdistuen eräisiin toisin kirjoittajiin, avataresi alkaa näyttämään sielusi peililtä. Eli siinä mielessä kannattaisi analysoida. En varmaankaan ole ainoa joka on tehnyt samantyyppisiä havaintoja.

Se "Reilu Reiska" omassa mielessä ei välttämättä ole sama mitä ulospäin näkyy, mutta jos sillä ei ole väliä niin mitäs se sitte haittaa. Olen kuitenki ymmärtänyt että te käytte tapaamassakin toisianne.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat