Tiede palstan guru(t)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Itse lueskelen tätä palstaa harvakseltaan niin en "tunne" nimimerkkejä.
Mikä kuva palstan vakikirjoittajilla on syntynyt, mikä niki on varteen otettava, kenen juttuja on kiva lueskella, kuka on tietomiekka tai vaikka ketä on taitava *ittuilija.

Mikä niki on ahkerin postaaja, joillain palstoilla näkyy olevan varsinaisia palstageneraattoreita, jopa yli 30 000 postausta muutamassa vuodessa.

Nyt saa kehua toisten saavutuksilla...tai vaikka omilla

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija
kalakaveri
Mikä kuva palstan vakikirjoittajilla on syntynyt, mikä niki on varteen otettava, kenen juttuja on kiva lueskella, kuka on tietomiekka tai vaikka ketä on taitava *ittuilija.

Mikä niki on ahkerin postaaja, joillain palstoilla näkyy olevan varsinaisia palstageneraattoreita, jopa yli 30 000 postausta muutamassa vuodessa.

Tanskasen Hannu on ehdoton guru. Ei sitä joka poika pistä fysiikkaa uusiksi päivittäin.

Vierailija
kuka on tietomiekka

Noitahan on paljon, mutta Bomt Kneder, ei ole kirjoitellut pitkään aikaan.

Tähän saisi pitkän listan tietoniekoista, mutta en jaksa nähdä vaivaa.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8913
Liittynyt18.8.2008
Javert
kuka on tietomiekka

Taisit lukea väärin. Aloittajahan kysyy tietomiekkaa ja taitaa olla eri asia kuin tietoniekka.

Noita tietomiekkojahan täältä löytyy. Esim. noista kretskuista voi aloitaa.

Vierailija
syytinki
Javert
kuka on tietomiekka

Taisit lukea väärin. Aloittajahan kysyy tietomiekkaa ja taitaa olla eri asia kuin tietoniekka.

Noita tietomiekkojahan täältä löytyy. Esim. noista kretskuista voi aloitaa.

Oikein totuuden tikareita.

Vierailija

Noin taisi käydä.

Epic
Seuraa 
Viestejä2174
Liittynyt16.5.2009
Electric shadow
kalakaveri

Tanskasen Hannu on ehdoton guru. Ei sitä joka poika pistä fysiikkaa uusiksi päivittäin.

Kyllä Arkkis tulee ja koskaa, se on Guru, ei ainoastaan täällä vaan yleensäkin. Harva meistä pystyy perustelemaan itse kehittäänsä "halonperkele"-rinnakkaistodellisuutta yhtä hyvin!

Nyt kävi näin.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Ei täällä enää ole mitään guruja, koska Suomi24:ltä ja vastaavan tasoisilta sivustoilta tulleet henkilöt ovat öykkäröinnillään yms. muilla negatiivisen käyttäytymisen muodoillaan saaneet ajettua useimmat jostain erityisalasta tietävät pois sellaisilta osioilta, joissa haluavat levittää aatettaan, kieroutuneitä käsityksiään tai muuten mutuilla. Nykyään enemmänkin tämän tyyppiset kirjoittajat vielä odottavat, että ilman tieteellisiä perusteita olevat heitä itseään egotasolla tyydyttävät mielipiteet otetaan vakavasti ja lapsellisella tasolla oleva "kohtaus" saadaan, jos ko. henkilöiden harhakuvitelmia yms. ei oteta vakavasti. Itsekin olin ennen himokas lukija, vaan näiden henkilöiden onnistuneiden ponnistelujen vuoksi ei huvita enää nykyisin kuin käydä tarkistamassa, että olisiko yhtään "helmeä" sattunut palstalle ilmestymään. Jos joku tietää sellaisen foorumin tai sivuston, jossa noin 3-4 vuotta sitten täällä älyllisiä väittelyitä käyneet ovat jälleen vauhdissa, niin mielelläni ottaisin vaikka yv:nä tiedon vastaan, jotta voisin käydä lukemassa sitten näiden kirjoituksia.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija
Stinger
Ei täällä enää ole mitään guruja

Toisaalta, ei täällä enää trollejakaan ole niin kuin muinoin.

Toope
Seuraa 
Viestejä23147
Liittynyt23.7.2006
kalakaveri
Mikä kuva palstan vakikirjoittajilla on syntynyt, mikä niki on varteen otettava,..

Uskoakseni monet palstalaiset haluaisivat suositella minun kirjoituksiani, itse vaatimattomana miehenä en haluaisi nostaa itseäni esille.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Tulin vahingossa kirjoittaneeksi "tietomiekka" kun se on täällä semmonen pienenpiirin väännös perinteisestä "tietoniekka" sanasta, tarkoittaa muuten samaa joskin siinä on vähän ivallisempi lataus.

Toope
kalakaveri
Mikä kuva palstan vakikirjoittajilla on syntynyt, mikä niki on varteen otettava,..

Uskoakseni monet palstalaiset haluaisivat suositella minun kirjoituksiani, itse vaatimattomana miehenä en haluaisi nostaa itseäni esille.

Mutta taidan silti kiinnittää vahingossa joskus huomiota "Toopeen"

Yleis kuva nyt tulleista kommenteista ei ole oikein valoisa. Tätä samaa on kyllä pohdittu useilla palstoilla, tasoa verrataan usein suomi24;ään.

Niin siinä usein käy, että pienen erimielisyyden jälkeen aletaan kiinnittämään huomiota toisen postauksessa oleviin kirjoitusvirheisiin, puuttuuko pilkku tai onko yhdyssana virheitä, itse asia ja järjen käyttö on jäänyt siinä vaiheessa jo kauas taakse.
Ja jos toisensa tuntevat nikit ovat ajautuneet riitoihin niin se peilautuu aika mojovasti joka keskustelu aiheessa ja lopputulos on hyvin ennalta arvattava. Monet mielenkiintoiset keskustelut päätyvät kahden tai kolmen henkilön hedelmättömään juupas eipäs kinasteluun.

Mutta näin se homma etenee ja kyllä sentään on monia hyviäkin keskusteluja ja keskustelijoita

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Toope
..., itse vaatimattomana miehenä en haluaisi nostaa itseäni esille.

Kukas...

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8913
Liittynyt18.8.2008
DedMoroz
Toope
..., itse vaatimattomana miehenä en haluaisi nostaa itseäni esille.

Kukas...

Ei helkutta. Kuka on katkaissut pennulta hännän. Luontojaan se ei ole noin pitkä.

Vierailija
kalakaveri
Niin siinä usein käy, että pienen erimielisyyden jälkeen aletaan kiinnittämään huomiota toisen postauksessa oleviin kirjoitusvirheisiin, puuttuuko pilkku tai onko yhdyssana virheitä

Niinpä, aivan kuin nuo tekijät olisivat sisällön kannalta kovin oleellisia, ellei virheitä ole jo häiritsevän paljon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat