Johdannais-Ajatuksien Cancellointi

Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Kun ihmisellä on periaatteita niin syntyy tilanteita joissa jokin tietty ajatus on menossa sinne minne et halua sen menevän. Siinä tilanteessa tunnet impulssin päässäsi ja torjut sen. Huvin vuoksi olen kokeillut että mitä sitten jos annan ajatuksen tulla esteittä perille. Periaatteeni jää samaknsi mutta olen avoin ajatuksieni virroille. Jos vaikka ajatuksiin tulee naku mummosi kun masturboit niin on jo myöhäistä että niin siinä tuuppas käymään.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Kommentit (1)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Olen huomannut saman efektin. Itsesensuuri on valtavaa. Sitä kieltää itseään ajattelemasta niin monia asioita. Minä teen tietoista työtä sen eteen että en sensuroisi omia ajatuksiani. Vaikka ne olisivatkin likaisia, ällöjä, kiellettyjä, tabuja, niin yritän ajatella ne loppuun. Jännä kun koko ajan saa itselleen sanoa että ei sinun pääsi sisälle kukaan näe, voit ajatella ihan itse mitä vain haluat. Ne ovat omia ajatuksiani ja niistä en ole vastuussa kenellekään, en edes itselleni. En tiedä paljonko tällaista on muilla ihmisilllä. Että olenko vain jotenkin estoisempi vai tiedostanko vain paremmin ajatusprosessejani kuin muut. Vai onks kaikilla tälleen? En tiedä...

Niin ja se vielä, että minun on hirveän vaikeaa fantasioida ja haaveilla. Jotenkin kaikki ajattelut tyssäävät aina siihen kun ajattelen, että eihän noin voi olla tai tulla olemaan, tuo on mahdotonta! Oikein luvan kanssa olen nyt itselleni koettanut opettaa, että ne ovat minun haaveitani ja unelmiani. Minä vaikka, hitto soikoon, lennän omilla siivilläni sinne Ärrälle lunastamaan lottovoittoani jos siltä tuntuu! Toisaalta minulla ei ole mitään ongelmia luoda kuvitteellisia tarinoita, satuja ja loruja. Johtuu varmaan siitä, että niissä on ulkoa annettu viitekehys jonka puitteissa voi ja saa tehdä mitä tahansa. Mutta omaan itseeni en tuota kuvittelun vapautta osaa soveltaa.

Hämmentää.

Uusimmat

Suosituimmat