Täytyykö jalat ajella paljaaksi kesäksi?

Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Miten on, täytyykö lyhyitä housuja käyttäessä olla karvoista paljaat kintut? Miehillä siinä missä naisillakin? Karvajalkani ovat naisissa herättäneet lähinnä hyvämielistä naurahtelua... mutta tulkitsenko tämän viestin oikein?

Avainsanat: kesä, ranta, shortsit, lyhyet housut, katu, miehet, naiset, bikinit, topless, emäntä.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Sivut

Kommentit (25)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
Saw

Ei ole pakko. Ainakaan itse en koe jääneeni mistään koskaan paitsi siksi, että jalat ovat karvaiset. Joissain erittäin harvinaisissa erikoistilanteissa, kuten pintaliitokanojen iskemisessä tai mallintöiden hakemisessa, siitä voi kuitenkin olla etua.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mä pelaan korista mieluummin. Pomp. Pomp. Pomp. Pomp Pomp. Kori.

Onko vielä niin, ettei sukkia saa käyttää sandaaleissa?
Mä käytän.

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006

Jos olet nainen, pliis ajele.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Sori, mä oon mies.

[missä iässä tullaan miehen ikään?]

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
Saw
Sori, mä oon mies.

Miehenä on varmasti hyvä olla ja naiset tykkää

Miehenä olo ei tule iästä vaan asenteesta.

Karvattomat jalat sopivat miehille, jotka ovat muutenkin näkyviltä paikoiltaan karvattomia. Koko karvaisen miehen ei kannata ajella jalkakarvoja, silloin tulos on lähinnä koominen ja taas koko kropan ajelu ei kannata.

Sandaaleissa ei pidetä sukkia. Kuitenkin osa miehistä ja naisista haluaa sukkia pitää. Ja saahan sukkia pitää jos haluaa. Pidä sandaalien kanssa matalavartisia sukkia, pitkävartiset normaali nilkkasukat jotenkin hassun näköisiä. Matalia järkevän värisiä puhtaita sukkia voi hyvin käyttää.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008

No jos haluaa säväyttää dragqueen:na, kannattaa jättää ajelematta.

Jos haluaa, että tytsit vilkuilee, ajele toiseen ketaraan rinkuloita ja toiseen juovia. Kyllä katsovat ja jotkut nauravatkin.

Olemme apinan sukulaisia ja jos karvat hirvittää on syytä miettiä, että häh. Itse sukoilen sen verran, että vaimo joutuu kesäksi letittämään kainalokarvani. Tekisin itse, mutta ei onnistu yhdellä kädellä. Parturitkaan ei suostu.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Neutroni
Wiisas
Miehenä on varmasti hyvä olla ja naiset tykkää

Korvaa tuo "ja" sanalla "jos", niin olet hieman lähempänä normaaleja totuuksia.

Kyllä kaikki naiset (pl. lepsot, femakot ja traumatisoituneet) tykkää miehistä. Niinku miehet (pl. homot, sovinistit ja tarumatisoituneet) tykkää naisista.

Hämmentää.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
Kyllä kaikki naiset (pl. lepsot, femakot ja traumatisoituneet) tykkää miehistä. Niinku miehet (pl. homot, sovinistit ja tarumatisoituneet) tykkää naisista.

Joo, mutta ongelma onkin se, että ne naiset eivät jaa tykkäämistään tasan kaikille miehille. Ja tykkäämisiäkin on eri lajeja, voi tykätä esimerkiksi ihmisenä tai sitten seksuaalisesti. Varsinkin sitä seksuaalista tykkäämistä jaetaan varsin pienelle miesporukalle, tai sitten tukahdutetaan sellaiset halut kokonaan jo teininä (kai se on sitä traumatisoitumista, mutta aiheettomista estoista ja peloista kärsii varmaan ainakin puolet 30-40 vuotiaiden naisten ikäryhmästä) ja otetaan mieheksi joku "mukava kaveri", josta "tykätään persoonana" ja silloin tällöin jopa "annetaan, koska parisuhteessa kuuluu harrastaa seksiä".

Siksi niillä miehillä meneekin hyvin, jotka saavat olla sen suuren huomion kohteena ja muut sitten sinnittelevät miten sinnittelevät ja saavat mitä annetaan. tai no eivät ne naisten halujen kohteena olevatkaan aina tunnu onnellisia olevan, edes naisiinsa, joten kai se on taas yksi harhaluulo siitä, miten asiat ovat paremmin aidan toisella puolella.

Vierailija

Kuka nyt jalkojen karvoista välittää, itse kun olen yhtä karvaa noin muutenkin, mutta en ole kertaakaan ajanut muuta kuin partaani ja päätäni.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Kannattaa olla onnellinen jos on mies, eikä täten tarvitse niitä kinttujaan höyläillä. Itse ainakin saan hyvin helposti viilleltyä jalkani, yleensä nilkkani, kun höyläysoperaatioon ryhdyn. (Kainaloiden kanssa ei ole ikinä ollut mitään ongelmia, jostain syystä.)

Jos ei haavoja tulisikaan, niin pelkkä ihon pinnan raavinta sinänsä on varmaankin terveydelle haitallista.

Joillekin miehille sopii toki karvaton rintakehä. Riippuu vähän millainen kroppa on. Mutta jos karvanpoistovälineenä on partakoneen terä, niin tuloksena on nopeasti ikävä sänki ja sänkistä ihmistä on ikävä paijailla.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Rousseau
Kannattaa olla onnellinen jos on mies, eikä täten tarvitse niitä kinttujaan höyläillä. Itse ainakin saan hyvin helposti viilleltyä jalkani, yleensä nilkkani, kun höyläysoperaatioon ryhdyn. (Kainaloiden kanssa ei ole ikinä ollut mitään ongelmia, jostain syystä.)

Jos ei haavoja tulisikaan, niin pelkkä ihon pinnan raavinta sinänsä on varmaankin terveydelle haitallista.

Kannattaa ajella nilkat vaikka hieman useammin kuin muut sääret. Samoin saattaisi auttaa, jos ottaisit käyttöösi ihan oman nilkkaterän tai vaihtaisit ajeluvälinettä useammin jotta se olisi aina terävä. Terävä höylä ei myöskään raavi ihoa, vaan leikkaa karvat siististi juuresta. Leikkauskulmaan kannattaa myös kiinnittää huomiota. Mulla sattuu kanssa nilkkahaavereita jos ajelen ns. perse pystyssä. Kannattaa nostaa jalka vaikka lavuaarin, vessanpytyn tms. päälle niin ajo helpottuu. Eritoten nilkan sivulla olevan luupatin, mikä lienee nimeltään, alapuolelle tulee viiltoja herkästi jos on terä vähänkään väärin. Peruskosteusvoidetta aina säärille ajon jälkeen. Näin kesällä voi tosin käyttää jotain todella lievästi ruskettavaa kosteusvoidettakin.

Ajeleeko kukaan käsikarvojaan, eli karvoja jotka kasvavat ranteen ja kyynärspään välissä?

Hämmentää.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
Aina tuo sama virsi... Naiset tykkää miehistä. Piste.

No voidaan se määritellä noinkin, mutta kuka sitten tykkää XY-kromosomiston omaavista nössöistä vätyksistä, joita on ainakin puolet XY-kromosomit omaavista yksilöistä ja jotka yhteiskunta epäoikeudenmukaisesti luokittelee vain samantapaisen ulkoisen olemuksen takia samaan kategoriaan kuin The Miehet, kaikkien naisten salaisten unelmien uljaat sankarit?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat