Google maps

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Pystyykö google mapsilla tirkistelemään naisten ikunoista sisään?

Kommentit (9)

Vierailija
CE-hyväksytty
Pystyykö google mapsilla tirkistelemään naisten ikunoista sisään?

Heh. Kylläpä vaan pystyy, mutta sensuuri iskee. Eipä näy mun naista tuolla. Tässäpä Googlen kuva mun talosta viime vuodelta. Helkatin hyvä noi villiviinit. Auton rekkarikin on automaattisesti peittynyt. Pitääkin muuten siivota tuo saunapuitten kasan pohja tuosta.

Tuolla kuvausautolla oli sellainen maasta 3,5 metriin yltävä kalusto katolla. Voi olla muuten myös teleskooppikin, eli kameran korkeutta voi muutaa, koska tuokin kuva on kyllä jotenkin korkeammalta kuvattu. En pidä tuosta hommasta ollenkaan.

Vaikka kyllä 300 mm putkellakin pääsee parempaan: Kuva samasta talosta

Vierailija

Pyh. Tosimiehiltä löytyy käsilaukusta kiikarit vähintään 64-kertaisella zoomauksella..

(Huomaa lauseeseen sisältyvä vitsi!! )

On teillä halvat huvit. Toisten ihmisten yksityisiin tiloihin tirkisteleminen yleensä ja erityisesti apuvälineillä on rikoslain listaama teko. Yksityisiksi tiloiksi katsotaan myös sellaiset alueet, joille näkeminen on pyritty huolellisesti estämään esim. järeillä aidoilla.

Vierailija

Jos yksityistila on suojattu tirkistelyltä sinne ei voi tirkistellä.

Onko ihmisellä muka jotain salattavaa, jos ei saa ulkopuolinen katsella ikkunasta sisälle?

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Bushmaster
Pyh. Tosimiehiltä löytyy käsilaukusta kiikarit vähintään 64-kertaisella zoomauksella..

(Huomaa lauseeseen sisältyvä vitsi!! )

On teillä halvat huvit. Toisten ihmisten yksityisiin tiloihin tirkisteleminen yleensä ja erityisesti apuvälineillä on rikoslain listaama teko. Yksityisiksi tiloiksi katsotaan myös sellaiset alueet, joille näkeminen on pyritty huolellisesti estämään esim. järeillä aidoilla.

Kyllä mä pykälät tunnen.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mulla on huussista suor näkymä naapuriin. Kusella käydessä en sulje ovea, vaan toimitus näkyy ja kuuluu. Joskus tuntuu, että joku katselee.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Oletteko löytäneet ketään tuttuja tuolla? Itse löysin 2 tuttavaa tähän mennessä. Kaverin saldo myös 2. Meillä on pieni kisa tässä menossa.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Mökkihöperö

Ka, Lassi ja Tico-koira runkulla puskassa.

Selitys tästä ns. sisäpiirin vitsistä: Aikaisemmin Lassilla oli tapana linkittää kuvia omilta palvelimiltaan. Niillä (kuten oikean puolisen kaverin naamalla) oli mukava uhkailla ihmisiä ja sitten salaa vaihtaa Tico-koiran kuviin.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Uusimmat

Suosituimmat