Naisten tyhmyydestä saa nykyään puhua

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Huomaa että eräät naaraat ovat kohtuu tyhmä. Esim. täti ajaa autolla bensa-asemalle tankkaamaan ja tankattuaa jättää auton tankille ja menee viereisestä kojusta ostamaan kukkia.

Näin kertyy 150 metrin jono aseman pumpulle.

Toinen juttu, on että naiset monesti pysähtyy kulkuaukkoon jutteleen tai rullaportaiden päähän ja sen pitäisi vetää kokoajan ihmisiä. Mutta nyt ihmisten kulkeutuminen vaikeentuu.

Monessa sanomalehdessä kolumneissa naiset käyttää puheevuoronsa lässyttämiseen kuin miehet puhuu taas lähinnä asiaa ja rakentavasti yhteiskunnasta.

On fiksujakin naisia, mitkä on eteviä ja viisaita. Itsekin tiedän muutaman fiksun ja hauskan.

Miehien fiksuudesta esim. että miehet on käynyt kuussa ja Eräs kokki aikanaan keksi jääkaapin ja pakastimen. Myös Ydinpommi on miesten keksintö mikä on estänyt monet sodat.

Sivut

Kommentit (609)

Vierailija

Naisten viisauden puolesta voisin sanoa, että naiset yleensä osaavat pitää itsestään parempaa huolta. Moni mies esim sanoo "Minä mitään pupun ruokaa syö", "Olen mies ja siksi minun kuuluu haista paskalta". "Vedän viinaa ja kaljaa kaksin käsin sillä olen mies". Noh meidän miesten keskimääräinen elinikä onkin pääosin varmasti äijämäisyyden takia lyhyempi.

Älykkyys on suhteellista. Miehillä on omat vahvuudet ja naisilla omat siis stereotyyppisesti ajatellen.

Kerran eräs nuoripari matkusti junalla ja päätepysäkillä nainen yritti avata ovea ja iski paniikki kun ei totellut. "Em mä saa tätä auki" Poikaystävä juoksee ritarina hätiin avaamaan. Ei ollut pokka pitää.

Vierailija

Naiset ovat keskinmäärin tyhmempiä, kuin miehet. Naiset ajattelevat monimutkaisesti yksinkertaisetkin asiat.
Johan se ala-asteella tiedettiin, että tytöt on tyhmiä

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007

Olen varma, että tämän keskustelupalstan uudistamisesta vastaa joku mies. Varmasti viisas ja loogisesti ajatteleva, arkijärki vaan vähän heikohko. Hakutoimintoa ei oikein saa toimimaan.

Vai luuletteko, että se voi olla nainen?

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Vierailija
Wiisas
Olen varma, että tämän keskustelupalstan uudistamisesta vastaa joku mies. Varmasti viisas ja loogisesti ajatteleva, arkijärki vaan vähän heikohko. Hakutoimintoa ei oikein saa toimimaan.

Jos tämän sivuston olisi tehnyt nainen, se ei toimisi ollenkaan.

Vierailija
Wiisas

Olet varmasti oikeassa, nainenhan se ei voi olla, akat kun eivät tunnetusti tajua tekniikasta hölkäsen pöläystä.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
iileskotti
Olet varmasti oikeassa, nainenhan se ei voi olla, akat kun eivät tunnetusti tajua tekniikasta hölkäsen pöläystä.

Ilmankos uudistus pelaakin kuin junan vessa. Junan vessan suunnittelijan sukupuolta en tiedä, mutta ei sekään aivan täydellisyydellään loista.

Vierailija
FacotaFI
Ei saa!

Kohta kuolet kun naiset tulee ja lynkkäät sut, kun ne on uhkaillut jonkun haxorin sun tiedot haxaamaan...

Riippuu siitä onksne uskovaisia, ei järjissään olevat sellaista tee?

Vierailija

Jo Aatami ja Eevakin tiesivät, että naiset ovat syyllisiä kaikkiin maailman ongelmiin.

Jumalauta 2000 vuotta kulunut eikä kukaan ole perustanut uskonlahkoa joka kiroaa naiset maan rakoon. Hyvä liikeidea nykyisessä äärifeministisessä pelleilyssä.

Vierailija
Bushmaster
Jo Aatami ja Eevakin tiesivät, että naiset ovat syyllisiä kaikkiin maailman ongelmiin.

Jumalauta 2000 vuotta kulunut eikä kukaan ole perustanut uskonlahkoa joka kiroaa naiset maan rakoon. Hyvä liikeidea nykyisessä äärifeministisessä pelleilyssä.

No eikös islam ole aika lähellä.

Vierailija

Yksi juttu mikä minua on ottanut naisissa jo pitkään päähän liittyy julkisten kulkuvälineiden käyttöön ja menee osin samaan sarjaan tuon rullaportaiden päässä seisoskelun ja muun hömöissä paikoissa norkoilun kanssa. Ehkä joku muukin on kiinnittänyt tähän huomiota, ainakin pääkaupunkiseudulla?

Nimittäin jos olet astumassa junasta, metrosta tai ratikasta ulos, niin siellä oven takana seisoo lähes poikkeuksetta lauma naisia, jotka eivät tajua väistää. Möllöttävät siinä kuin lauma lehmiä, eivätkä saa ahteriaan liikkeelle. Monesti on tehnyt mieli tönäistä tällaiset ihmiset sivuun tai ainakin kävellä päin, mutta vielä en ole siihen ryhtynyt. En sano, että jokainen oven edessä seisova on nainen, mutta ikäväkseni olen huomannut, että useimmiten he ovat naisia

Eikö tällaisen pitäisi olla melko selvä asia, että sisältä tulevat päästetään ensin ulos ja vasta sitten rynnätään itse sisään? Itse ainakin menen aina reilusti oven sivuun odottamaan, kunnes sisältä tulevat ovat päässeet ulos, mutta usein silloinkaan jotkut naiset eivät tajua seurata esimerkkiäni, vaan änkeävät siihen oven eteen ja ryntäävät sisälle ulostulijoista välittämättä.

Vierailija
kabus
Bushmaster

No eikös islam ole aika lähellä.

Ja läheltä liippaa myös kristinusko, joka länsimaiden lisäks valloittaa koko maailmaa. On Herra Jumalaa ja hänen kuninkaanpoikaansa. Naispappeus on saatu nippanappa toimimaan mutta vieläkään ei nainen voi olla piispana. Osa kristityiksi itseään nimittävistä on perustanut luthersäätiön (vai mikä se oli), joka vastustaa naispappeutta.

Kunkkua, ylintä vallankäyttäjäähän sillä jumalahahmolla tarkoitetaan ja miehillä on hinkua holhota ja määräillä toisia = käyttää ylivaltaa.
Se kait juontaa juurensa siitä että ihmisuros on kookkaampi ja siten pienempien alistaminen on onnistunut samoin kuin primitiivinen saalistaminen silloin kun on tarvittu hyvää fyysistä kuntoa ja suurempaa kokoa saaliiseen nähden..
Toki niinkin että nokkeluus, ketteryys, kärsivällisyys ja muu sellainen on saalistusetu ja niikin on että öykkämöykkärit on pärjänneet sillä ja jossakinpäin, missä ei ole verovaroin ylläpidettyä valtiollista poliisia ja muuta väkivaltakoneistoa, siellähän voi iso örmy tulla muiden saalispaikalle ja vetää napaansa sen mitä muut on onnistunu haalimaan..

Kaikesta saa puhua nykyään mutta joskus käy niin ettei kukaan viitti enää kuunnella tai vastata jos ei o mitään tolkun asiaa..

Kaikki ei onneks ole niin tyhmiä että haukkuis.. ketään.

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
iileskotti
Olet varmasti oikeassa...

Naiset ovat yleensä, vaikka tyhmiä niin silti oikeassa. Kannattaa miesten ottaa tämä huomioon ja kysyä rohkeasti aina naisilta apua, ei turhaan tee viisaana huonoja ratkaisuja. On kaikilla elämä helpompaa.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat