Lyhyet Miehet

Seuraa 
Viestejä979
Liittynyt27.8.2007

Katon just seuraavan TV:ssä nähdyn dokumentin: http://areena.yle.fi/video/983352
"Ykkösdokumentti: Koolla on väliä?

Kaikkialla maailmassa miesten pituuteen uskotaan liittyvän voimaa, älyä ja auktoriteettia. Lyhyitä miehiä ei huomata, väittävät dokumentin miehet Yhdysvalloista, Kiinasta ja Ranskasta."

Siis voi jumalauta millasta ruikutusta! Luuleeko noi, ettei muilla ole mitään ongelmia elämässään kun tekee muutamasta sentistä noin monumentaalisen numeron?! Käyttäis senkin murehtimisajan ja energian vaikka tieteeseen, niin olis syövät ja malariat selätetty ajatsitten. Vois tehdä vaikka kierosilmäisistä ennemmin ohjelman, sillä sen nyt voisi laskea jonkinasteiseksi kosmeettiseksi "vammaksi".

Ja sällien pitäis muistaa, että kauneus on katsojan silmissä, ja lopettaa ripottelemasta tuhkaa päälleen. Varmasti voi kyllä aiheuttaa jonkilaisen kompleksin kun lyhyetkään naiset ei lämpene, mutta eteenpäin sano mummo lumessa. Kyllä mailmaan vähän [size=110:r3penkqx]isompiakin [/size:r3penkqx]murheita mahtuu.

" sähkö (se sähkö, jota tuotetaan mm. voimalaitoksissa) ei ole energiaa "
- Vastaaja_s24fi

“Jos et ole kaksikymppisenä vihreä, sinulla ei ole sydäntä. Mutta jos et ole nelikymppisenä perussuomalainen, sinulla ei ole aivoja.”
- Cargo

Sivut

Kommentit (39)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Cargo
Kyllä mailmaan vähän [size=110:2jkmyi0s]isompiakin [/size:2jkmyi0s]murheita mahtuu.

Nii. Esmes mulla oli nuorempana hirveet kompleksit mun pituudesta.

Hämmentää.

Vierailija
Cargo
Ja sällien pitäis muistaa, että kauneus on katsojan silmissä, ja lopettaa ripottelemasta tuhkaa päälleen. Varmasti voi kyllä aiheuttaa jonkilaisen kompleksin kun lyhyetkään naiset ei lämpene, mutta eteenpäin sano mummo lumessa. Kyllä mailmaan vähän [size=110:2kw7syb7]isompiakin [/size:2kw7syb7]murheita mahtuu.

Siinä on etunsakin, ettei aina huomatakaan, ainakaan aivan ensimmäiseksi, kuten joku koripallomestari.

Ja se on helpompi korjatakin, kuin sellainen, että aina joutuisi joksikin silmätikuksi automaattisesti.

Tietysti mitä erityisesti naisten suhteen tulee, niin se on kyllä ilman muuta selvää, että sitten ei ainakaan saa, jos ei ylipäätään huomata ollenkaan.

Vierailija
Cargo
Siis voi jumalauta millasta ruikutusta! Luuleeko noi, ettei muilla ole mitään ongelmia elämässään kun tekee muutamasta sentistä noin monumentaalisen numeron?!

Eivät kai, ainakaan dokumentin perusteella ei tuollaista voisi päätellä.

Cargo
Käyttäis senkin murehtimisajan ja energian vaikka tieteeseen, niin olis syövät ja malariat selätetty ajatsitten.

Aivan, ihan turhaan tummaihoisetkin valittavat rasismista ja naiset epätasa-arvosta. Käyttäisivät senkin murehtimisajan ja energian vaikka tieteeseen, niin olis syövät ja malariat selätetty ajat sitten.

Cargo
Vois tehdä vaikka kierosilmäisistä ennemmin ohjelman, sillä sen nyt voisi laskea jonkinasteiseksi kosmeettiseksi "vammaksi".

Olisiko sulla jotain virallista listaa mistä aiheista saa valittaa ja mistä ei? Etten vaan erehdyksessä tule valittaneeksi vääristä aiheista. Toki minunkin pitäisi vaan panostaa energiani syövän selättämiseen ja lakata valittamasta, vaikka kuinka harmittaisi.

Cargo
Ja sällien pitäis muistaa, että kauneus on katsojan silmissä, ja lopettaa ripottelemasta tuhkaa päälleen.

Jos todella katsoit tuon dokumentin, niin sinulle pitäisi olla selvinnyt että tuo väite ei pidä tässä asiassa paikkaansa. Lyhyempiä miehiä naiset eivät edes harkitse kumppaniksi ja ihmiset eivät anna samaa peruskunnioitusta lyhyitä miehiä kohtaan kuin keskimittaisia, pitkistä puhumattakaan. Kyse on asiasta, jossa "kauneus on katsojan silmässä" samalla tavalla useimmilla ihmisillä, jolloin tuon lausahduksen sisältämää vaihtelua pitämisessä henkilöiden välillä ei liiemmin ole.

Cargo
Varmasti voi kyllä aiheuttaa jonkilaisen kompleksin kun lyhyetkään naiset ei lämpene, mutta eteenpäin sano mummo lumessa.

Se on helppo sanoa, jos et itse joudu asian kanssa elämään. Niin kuin muistakin asioista.

Cargo
Kyllä mailmaan vähän [size=110:gpacx255]isompiakin [/size:gpacx255]murheita mahtuu.

Senkö vuoksi ei sitten saisi omia ongelmiaan murehtia koska jossain on sotaa ja nälänhätää?

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
iileskotti

Cargo
Varmasti voi kyllä aiheuttaa jonkilaisen kompleksin kun lyhyetkään naiset ei lämpene, mutta eteenpäin sano mummo lumessa.

Se on helppo sanoa, jos et itse joudu asian kanssa elämään. Niin kuin muistakin asioista.

Tuo muuten on harvinaisen totta, totesin noin itsekin siinä toisessa jaksossa jossa käsiteltiin miesten peniksen pituutta. On niin helppo vitsailla jostain ongelmasta jos se ei koske itseä, esim isokaluisten miesten on helppo heilutella heppiään muiden miesten edessä ja heittää pienimunaisuudesta läppää. Vaan miltä asia tuntuukaan niistä toisista. Hänen on myös helppo sanoa ettei peniksensä aiheuta hänelle paineita tai muita huolia. On helppo sanoa ongelman kanssa eläjille että "älä valita, on maailmassa suurempiakin ongelmia". Maailmassa on aina suurempia ongelmia ja sillä filosofialla mistään ei voisi ikinä valittaa, koska jossain päin maailmaa joku tälläkin hetkellä kuolee nälkään ja malariaan.

Ihan heitän sellaisen villin arvauksen että ketjun avaaja sattuu olemaan normaalipituinen tai pitempi. Sori jos meni väärin, jotenkin vaan tuli sellainen intuitio.

Mutta jännä tuo pituus sinänsä koska en itsekään ole sitä ikinä pahemmin miettinyt sen jälkeen kun kasvoin itse pitkäksi. Minulla oli asiasta kompleksi silloin nuorena kun olin luokan lyhimpiä ja muutenkin pienimpiä. Toivoin ja rukoilin että kasvaisin. Lopulta kasvoin, muiden ohikin. Sitten olin tyytyväinen pituuteeni enkä ole pahemmin miettinyt asiaa. En itse tietoisesti halveksu, paheksu, tai koe lyhyitä ihmisiä mitenkään negatiivisesti, en mieti muiden ihmisten pituutta ellei nyt sitten pistä silmään että on oikeasti normaalia lyhyempi. Silloinkin vain totean itsekseni ehkä että "onpa lyhyt henkilö", en muuta. Mutta uskon että se voi olla heille ongelma koska se oli itsellenikin. En tiedä kuinka paljon muut ihmiset sitten pituutta miettii, pohtiiko pitkät ihmiset aina lyhyistä että "huh onneksi en ole tuollainen" tai vastaavaa?

Siellä jossain Kiinassa vai oliko Japanissa, siellähän se oli vielä kertaluokkaa vakavampi ongelma kun suuressa osassa työpaikkojakin oli tarkat pituusrajat joita lyhyemmillä ei ollut asiaa töihin. Aatelkaa. Nykypäivänä. Kyseisen dokumentin mukaan ainakin. Onneksi se yksi tyyppi teki asialle jotain.

くそっ!

Vierailija

Monet lyhyet miehet ovat oppineet tekemään itseään muuten tykö. He ovat hauskoja, aktiivisia, jopa meluisia. Ja pimppiä riittää ihan siinä missä pidemmilläkin.

PS: Miten saa helposti 30 senttisen kalun? Leikkaa ylimääräiset pois.

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
iileskotti
Cargo

Onneksi suurin osa naisista on niin tyhmiä, ettei ymmärrä mikä ongelma on lyhyissä miehissä.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

planetisti
Seuraa 
Viestejä463
Liittynyt22.9.2008

Sehän on mahdoton sanoa pituuden perusteella, kuinka lahjakas toinen on fyysisesti: nopeus, kiihtyvyys, koordniaatiokyky, vartalon hallinta jne.

Esteettiset asiat ovat sitten erikseen, mutta siinäkin taitaa olla kyse enemmän siitä, kuinka sopusuhtainen vartalo on, ei pituudesta sinänsä.

Vierailija
Bushmaster
Älykkyys on kaikki kaikessa.

Kysykää vaikka Hawkingilta.

Vaikutusvalta ja raha, sosiaaliset taidot, ei sinällään se äly. Tiedän monia älykkäitä ihmisiä, niin miehiä kuin naisia, nuoria ja vanhoja, pitkiä ja pätkiä, laihoja ja lihavia, joilla ei kuitenkaan elämä kulje..

Neuropsykologinen status kaiken ihmisenäolemisen taustalla vaikuttaa siihen miten sopeutuu muiden ihmisten joukkoon, millainen asema löytyy hierarkiasta. Taipumus kohtuullisuuteen, kärsivällisyys.. se useimmiten palkitaan.

Kyllä minä autismin kirjoisena tiedän miten vähän on merkitystä jollain koolla, olipa kyse sukuelinten koosta tai pituudesta. Eikä paljoo auta nätti naamakaan jos on vittumaiseks syntynyt eikä voi sietää.. kun ei voi sietää.. kun on niiin sisetämättömiä ihan kekkä vaan, jopa miehetkin usein olipa niillä kaluja tai ei..

_ _ _

Senverran aihetta liipaten että..
Jos/kun naisen oma isä/miehemalli on pitkä, lyhyt, tjms. se kait totuttaa ajattelemaan miehenä sitä ketä on mieheksi sanottu ja siten sukukypsyysiässä nainen tsyynää sensorttista miestyyppiä.

Tottumus on toinen luonto, ehdollistuminen sanelee sen mitä oomme oppineet pitämään sopivana. Jonkinverran voi vaikuttaa myös se että alamittaisuus kuvastaa lapseutta ja se viittaa puolestaan pedofiliaan ja siks miespuoliset valikoidaan myös pituuskriteerillä. Urospuolisten keskuudessahan esiintyy kait lapsiinsekaantumista enemmän kuin naisten? Se voi olla jokin oksitosiinihormoniongelma tjms.
Vankilapsykiatri Lauerma esitti asian niin että mies voi pelätä aikuisia naisia paljon ja kokee itse olevansa lapsi ja siks luulee että lasten kanssa voi harjoittaa seksiä. Olletikin siinä on taustalla kuitenkin joku henkinen jälkeenjääneisyys? Kongnitiivisesti on helppoa päätellä mikä opn sopivaa, mikä ei, mikä vahingoittaa toista ihmistä, mikä on edullista, jne.

Yks teoria miespituuteen on se että miesrooliin kuuluu vartiointi, kuriirina toimiminen, järjestyksen ja kurinpito..

Kaikki tuo kuitenkin vain primitiiviolosuhteissa ilman teknisiä apuvälineitä.. jossakin siellä hamassa ammovainaalassa, jossa kait ihmiset söi epäkurantit laumanjäsenet ja kaikki oli aivan toisin kuin nyt täällä tietokone ja nettikulttuurissa missä verbaalisuus yltää älyillen kommunikointiin ja hyvinvointiin ilman suoraa väkivaltaa, yms. Poikkeukset toki vahvistaa säännön mutta yleensä..

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Ei haittaa vaikka olis lyhyt tai muutenkin vähäinen ulkoisesti. Eihän äly ja viisaus ole ominaisuuksia mitkä näkyy suoraan ulkomuodosta koon kautta.

Vierailija
Wiisas
iileskotti
Cargo

Onneksi suurin osa naisista on niin tyhmiä, ettei ymmärrä mikä ongelma on lyhyissä miehissä.

Nyt puhut kyllä läpiä päähäsi. Voi olla että sinä tai tuntemasi naiset eivät välitä miehen pituudesta (mitä en kylläkään usko), mutta ylivoimaisesti suurin osa naisista välittää.

Mietipä jos olisit sinkku ja olisit iskenyt silmäsi kahteen mieheen, joihin olisit tutustunut ja et osaisi sanoa kumpi miellyttäisi enemmän, mutta toinen olisi 165 cm ja toinen 185 cm pitkä niin kumpiko vetoaisi enemmän? Miten kävisi jos naispuoliset tuttavasi asetettaisiin samaan tilanteeseen? Veikkaan että herra 165 ei monenkaan valinnaksi päätyisi.

Vierailija
Vatkain
Cargo
Kyllä mailmaan vähän [size=110:3w19t33j]isompiakin [/size:3w19t33j]murheita mahtuu.

Nii. Esmes mulla oli nuorempana hirveet kompleksit mun pituudesta.

Kyllä se niin on että pituus vaikuttaa. Itse olen 181cm pitkä ja ennen miesten keskimitta oli 175cm, mutta nykyään paljon yli. Eli lienee kekimittainen nykyään. EI se flaksi satakuusvitosella käy jos ei ole mitään muita erityisesti silmäänpistäviä avuja kuten ylivoimainen, huumori, älykkyys, seuravirtuoosi, iso yhdyntäelin tai erityisen varakas. Joku joka muuta väittää puhuu paskaa. Jokatapauksessa markkina pienenee tramaattisesti. Tosinaan pienet markkinat riittää ja se on onnen tae joillekkin onnekkaille.

Toisaaltaan ei hierveän pitkä taikka ylipainoinen nainenkaan hormooneita herätä.
185cm ja 95kg amatsoni ei ainakaan minun suosikkini ole. Pitkä saa olla, mutta hoikka.
Jos on pyöreyttä niin mielummin sitten alle 160cm on sopiva.

Vierailija
Bushmaster
Älykkyys on kaikki kaikessa.

Kysykää vaikka Hawkingilta.

Hawkingin pyrkiessä Cambridgen yliopistoon oli viimeisänä vaiheena suullinen loppukuulustelu. Myöhemmin Hawkingin fysiikan opettaja Robert Berman sanoi loppukuulustelusta: "Useimmat kuulustelijoista olivat tarpeeksi älykkäitä tajutakseen, että he puhuivat jollekulle viisaammalle kuin itse olivat."

Toisaalta liika älykkyys voi joskus olla pahempi sosiaalinen rasite kuin väärä kehon koko.

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
iileskotti
Mietipä jos olisit sinkku ja olisit iskenyt silmäsi kahteen mieheen, joihin olisit tutustunut ja et osaisi sanoa kumpi miellyttäisi enemmän, mutta toinen olisi 165 cm ja toinen 185 cm pitkä niin kumpiko vetoaisi enemmän?

Sinkkuna yrittäisin varmaan molempia.

Tietysti vanha perinteinen mies- ja naiskäsitys on nykyisinkin kaikilla mielessä. Harva kuitenkaan sopii siihen muottiin. En ole itse ulkomuodolla kehenkään mieheen vaikutusta tehnyt, joten ehkä siksi en mieheen ole ikinä ulkonäön perusteella ihastunut. Olemus on tärkeää.

En moneen vuoteen käyttänyt korkokenkiä mieheni kanssa liikkuessa, nykyisin en enää välitä.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005

Mutta eikös se niin mennyt, että:
- Lyhyet naiset haluavat pitkän miehen, jotta eivät saisi lyhyitä lapsia
- Keskimittaiset naiset haluavat pitkän miehen, jotta tuntisivat olonsa turvallisiksi ja kehtaisivat käyttää korkkareita miehensä seurassa
- Pitkät naiset haluavat pitkän miehen, koska eihän mies nyt voi olla naista lyhyempi, ja täytyy näidenkin naisten saada joskus tuntea itsensä pieniksi ja naisellisiksi

Tämä ei ole omasta päästäni, näitä fraaseja lukee naisten deitti-ilmoituksissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat