Halutaanko että Baal vetää tänne uskovaisia väittelemään?

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Olen kirjoitellut samalla nimimerkillä Helluntailaisten omilla nettisivuilla osoitteessa:
http://www.netmission.fi/fi/index.php?show=threads&bid=50. Nyt on päässyt käymään niin että olen linkittänyt sieltä tänne keskusteluitani, mutta jos päästän pirun irti, eli linkitän täältä keskusteluita Uskovaisten palstalle seuraa siitä kuin tuhoisan heinäsirkkalauman täsmäisku viljavalle puintikuntoiselle pellolle?

Kysynkin siis halajaako sydämmenne tätä vai ei?

-

Kommentit (12)

Vierailija

WTF? Siis väittelemään mistä? Oikeasta uskostako?
Totisesti minä sanon teille, ettei sellainen ole täällä toivottavaa, sillä katso: sitä torttua voi vääntää riittämiin hihhuleiden omillakin foorumeilla.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Feno varmaan puki aika täydellisesti muiden ajatukset sanoiksi. Minusta Baal pitäis jo bannata, tuohan on aivan selvää trollaamista tai ainakin sen suunnittelua. Mutta jos tänne Baalin (tai kenen muun hyvänsä) toimesta pamahtaa lauma lessuja sotkemaan asiakeskusteluja niin silloin on kyse jo foorumin sabotoimisesta.

Kaikki kunnia heille ja heidän aatteelleen, mutta annettakoon meidän pitää tämä meidän tiedefoorumi. Eihän mekään mennä heidän foorumilleen puhumaan psykoanalyysistä, ahmoista tai heliumpalloista. Olkoon kukanenkin siellä missä hyvä on. Ja talon tavalla!

Hämmentää.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

No leikillähän minä vain tämän sutkautin, ei minua tarvitse ottaa niin tosissaan, kokeilin vain kelpillä jäätä. Nähdään sitten Miitissä! , no ei vaineskaan ei oo tarpeex fyffee tulla sinne Turkuun asti..:I

-

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
baal1984
Nähdään sitten Miitissä! , no ei vaineskaan ei oo tarpeex fyffee tulla sinne Turkuun asti..:I

Nyt juurikin pitäisi tulla.

Luota vanhaan sieluun. Ihmeesti muuttuu ihmeeksi asiat kasvotusten. Kasvotusten on vaikea häiriköidä, mukavassa seurassa, turuussa, vissyä lasissa, ilta sylissä, asiat tanassa, juttu junassa.

Juma, jos et tuu, saatana, helvetti perkele — katsomaan, että ihmisiä ollaan kaikki myrsky ja tyynni.

Tämä on tarjous, josta ei voi kieltäytyä, jos olet satraappi.

V.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Kyllä. Tämä tiede palsta kaipaa kulttuurillista rikastusta.

On suuri rikkaus saada myöskin uskonnollista kuvakulmaa tieteellisiin aiheisiin.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
TERÄS NALLEPUH
Kyllä. Tämä tiede palsta kaipaa kulttuurillista rikastusta.

On suuri rikkaus saada myöskin uskonnollista kuvakulmaa tieteellisiin aiheisiin.

Eipäs käännetä veistä haavassa!

-

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
baal1984
Olen kirjoitellut samalla nimimerkillä Helluntailaisten omilla nettisivuilla osoitteessa:
http://www.netmission.fi/fi/index.php?show=threads&bid=50. Nyt on päässyt käymään niin että olen linkittänyt sieltä tänne keskusteluitani, mutta jos päästän pirun irti, eli linkitän täältä keskusteluita Uskovaisten palstalle seuraa siitä kuin tuhoisan heinäsirkkalauman täsmäisku viljavalle puintikuntoiselle pellolle?

Uskovaisetko sut pakotti sivariksi?

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Nääh, ei ne kumminkaan tänne tulisi. Kyllä uskovatkin sen verran yleensä oman hyvinvointinsa turvaamiseen tähtäävät etteivät lähde riekkumaan läjäpäin tiedehenkisille foorumeille missä voisi tulla itku ikeniin ja suru saparoon. Aina joku yksittäinen silloin tällöin paasaa, mutta tuskinpa ne sentään laumana tulisivat nimenomaan tänne.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8908
Liittynyt18.8.2008
baal1984

Ilmiselvä kiristysyritys. Haluaa, että sivusto maksaa sen Turun reissun.

Valvojat hoi, älkää vain maksako.

Uusimmat

Suosituimmat