Bannaus eka viestillä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Moderointi on tehokasta, jos ei ole vasemmistolais-viher-stalinisti-huumehörhö
Ekasta viestistä bannia...

Kommentit (7)

Vierailija
vradikaali
Moderointi on tehokasta, jos ei ole vasemmistolais-viher-stalinisti-huumehörhö
Ekasta viestistä bannia...

Ei, mulla meni yli 1200 viestiä ennen kuin tuli banaania, vaikka en tuota kuvailuasi vastaakkaan.

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006

Naurettavaa. Olen itse yrittänyt tuota jo yli 8000 viestin verran, enkä vieläkään ole onnistunut. Missähän se vika on?

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
Toope
Naurettavaa. Olen itse yrittänyt tuota jo yli 8000 viestin verran, enkä vieläkään ole onnistunut. Missähän se vika on?

Yritä ajatella niin kuin "vasemmistolais-viher-stalinisti-huumehörhö", ehkä se auttaa.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Juu Toope, turhaan on yritetty.
Mutta viestejä on kyllä kadonnut reilut tuhat jos ei enempikin, että juu, kai sitä on jotain tehny oikeinkin. Jos en minä, niin joku muu.

Luultavasti joku muu... tai lehmä.

Ei voi tietää.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mää oon vasemmistolais-viher-stalinisti-huumehörhö. En oo saanu pannia. Joitain juttuja on poistettu, joka on hyvä asia. Kannattaa olla vasemmistolais-viher-stalinisti-huumehörhö.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mää oon äärioikeistolais-diskriminoija-absolutisti-anarkisti.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Uusimmat

Suosituimmat