Kumin kanssa ja ilman.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mä näin unta että me kierreltiin Kumin kanssa sellasta ostarin näköstä mestaa. Siinä oli TownHousea rivissä ja piikkilantaka-aitaa pihojen välissä ja piikikästä ryteikköä. Me rämmittii jä yritettii päästä takapihalta julkisivun puolelle. Viimein tuli aukkopaikka eteen ja Kumi luikahti liukkaasti läpi. Mihkä perkeleesee se meni? Kattelin eteenpäin ja siinä oli porttikongi. Porttikongissa oli vahtina pitkätukkanen kääpiö partatupsu leuassa. Häh, ei se mikään oikee vahti ollu, ei kysyny mitään kun kävelin ohi.

Pääsin julkisivun puolelle. Mihkä perkeleeseen se Kumi hävis? Käännyin kadulla vasemmalle seinän viertä ja siinä edessä avautu isompi rakennus jossa oli pariovet sepposen selällään. Ovet auki ja suuri sali täynnä biljardipöytiä. Snookkeriakin olis voinu pelata. Ei ristin sielua, muutama harva harhailija siellä täällä ihmetteli pöytiä, mutta kukaan ei pelannu. Jumalauta Kumi oli sisällä myös. Samassa reilu viiskyppinen iso perseinen ampparivyötäröinen nainen tuli kaulailemaan ja sano kiva kun tulit. Sillä oli kyömy nenä, ylväät piirteet ja repmseät otteet. Se kutsu pari muuta kaveriaan tykö ja toinen niistä oli Eija, nuoruuden rakestettuni joka oli raskaana, ei mulle mutta muuten, sekä ujo pitkä vanhapiika tyylinen nainen, jonka nimeä en tiennyt. Käveltiin kaulakkain ja näin siellä pienen pojan. Hitto täähän on foorumin klubi. Poika oli noin kahdeksan vuotias pullea jässikkä. Kutsuin sitä nimeltä, Phony, Phony...tule tänne, mutta se meni piiloon vaatteiden vaihtokaappiin, eikä halunnut jutella mun kanssa.

Me käveltiin naisryhmän kanssa ja edessä oli muutaman metrin korkea itsesnsäpaljastajan patsas hallin perällä. Sillä oli pitkä takki päällä ja putkirunko, mutta ei päätä. Pään paikalla oli kehikko ja nojatuoli joka keikkui teräsputken varassa. Kiipesin ylös ja kutsuin likat mukaan. Hetkuttelin ja nyökyttelin ”päätä” nojatuolista. Patsas tuntui lähtevän eloon. Naiset kiipesivät ylös ja pitkätakkinen komistus alkoi huojahdella jolloin se murtui altamme. Romun seasta kömpiessä huolenaiheena oli raskaana oleva Eija jolla kaikki oli kuitenkin hyvin. Viddu tylsä mesta lähetää menee...

Ovelle siirtyessä kuitenkin asdf pysäytti meidät, hän oli insinöörin oloinen, huoltokirja kädessään ja pukeutunut remonttimiehen haalareihin, oli huolissaa siitä että omaisuutta on turmeltu. Maukan patsas oli kaatunut ja hän oli huolissaan josko sanomamagazinesilla olisi jotakin korvausvelvollisuuksia.

Sanoin että ”älä huoli”. ”Ite mursin sen. Ei tarvii maksaa”.

Tylsä mesta.
Lähettiin kumin ja likkalauman kanssa kartsalle.
Yks pimuista sano että tietää missä on bileet. No, sinne lähettii. Ne oli taiteilijabileet jossa keski-ikänen nainen piti juhlia. Aulassa sen teini-ikäinen tytär pysäytti meidät.
Se sano mulle että mun äiti ei saa nähdä sua.

Häh? Ihmettelin.

Se ei saa nähdä sua.

Samassa sen äiti tuli paikalle.

Lyhyttukkainen vaalea nainen, ikäiseni.
Se katto mua päästä varpaisiin ja mä astuin sitä askeleen lähemmäs.
Otin sitä vyötäröltä kiinni ja rupesin tanssimaan sen kanssa tangoa taustalta kuuluvan musiikin tahdissa.

Jalat seuras toisiaan.
Askel otti askeletta.
Lanne oli lanteessa.
Tiiviis puristus ja imu.
Me tanssittiin ku hullut, musiikki vei.
Astuin pari askelta väärin, mutta nainen seuras.
Lopulta musiikki lakkas. Ympärillä oli kaatamiamme maalipurkkeja joihin jalkamme oli sotkeneet kuvioita.
Se oli kaunis.

Halasin naista, pidin sylissä.
Sen iso karju mies tuli paikalle ja repi paitansa. Sellanen härkä, täydessä lihassa.
Rupes kyselee, että mitä on meneossa?
Nauroin... Niii, mitä on menossa?
Tuollako?

Ja osotin nuorta atleettia joka oli yhdynnässä kahden naisen kanssa.

Vai tuollako ja osoitin Kumia joka oli alastomana lyhyenlännän naisen alla joka ratsasti päällä ja Kumi nauroi ominaista matalaa nauruaan.

Vai mitä sä oikeen tarkotat, mitä on menossa?

Härkä tönäs mu voimalla rintaan ja mä suutuin.

Sanoin sille että älä pakota mua lyömää. Yleensä eka isku riittää ja jos se ei riitä niin toka tarkottaa varmaa tajuttomuutta ja kolmas isku pysyvää vammaa tai kuolemaa. Älä siis pakota iskemään enempää kuin kerran. Uhosin takas.

Lihajärkäle tökki mua rintaan ja sano,

”lyö tohon naamariin, että nähdään kuinka nopee oot”.

Tiskillä roikku pari maalivahdin lätkänaamaria. Tempasin nopeasti toisen niistä irti.
Laiton sen lihavuoren naamalle ja löin kerran naamariin.

Otettiin hatkat.

Kumi nakukupellenä, kaikki naiset ja se taiteilija mukana, tungettiin vapaaseen taksiin.
Kaikki päällekkäin takapenkille ja ajettiin pois...

Sivut

Kommentit (18)

Naksuttaja
Seuraa 
Viestejä1324
Liittynyt1.11.2008
DedMoroz

Kannatan.

vaikka en juicen pasifismia olekaan koskaan ymmäränyt

"Hetkinen, voinko kirjoittaa tuon muistiin?" Arthur kysyi innoissaan ja etsi kynää taskustaan.
"Se on saatavilla lentoasemalla", vanhus sanoi. "Tätä on siellä telinekaupalla."
(Adams: Enimmäkseen harmiton)

Vierailija
DedMoroz

Niin, "ollaan ihmisiksi".

Pitäsikö kuunnella biisi vai lukea pelkkä biisin nimi?
Ne antaa ristiriitaasen kuvan tässä yhteydessä.

No, ei sillä niin väliä.
Tärkeimmät tuli jo sanotuksi aloitusviestissä mikäli jaksaa ajatuksella lukea.
Tietty vaatii hiukka palstahistorian tuntemista ja psykologista silmää.

Jägermeister
Seuraa 
Viestejä1013
Liittynyt23.4.2008
Sakarias
Rasputin on palannut härskiintymättömänä kuin koskaan ennen...

Härskiintymättömämpänä, jos komparatiivista on kyse.

Vannon, että en olisi puuttunut tähän, ellei tuo härskiintymättömämpänä olisi niin saakelin etevän kuuloinen sana.

---

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Mikael Karvajalka
DM itsesensuuri on synti. Poistit viestisi.

Näin tein. Kaamea syntinen oon, juu

Ite sanoit, että ei sen niin väliä, ja totta haastoit. Jää ikäänkuin jotain ihmisten oman harkinnan varaan.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
Mikael Karvajalka
Mä näin unta, Häh? Ihmettelin.
Samassa äiti tuli paikalle.
Lyhyttukkainen vaalea nainen,
Otin sitä vyötäröltä kiinni ja rupesin tanssimaan sen kanssa tangoa taustalta kuuluvan musiikin tahdissa.
Lanne oli lanteessa.
Tiiviis puristus ja imu.
Halasin naista, pidin sylissä, alastomana lyhyenlännän naisen alla joka ratsasti päällä ja nauroi ominaista matalaa nauruaan nakukupellenä,

Poistin tarpeettomat lässytykset.
Ei varmasti kovin yleistä ole touhusi, oletko ihan varma että myös muut ovat kiinnostuneita niistä.

Vierailija
Katkajaska
Mikael Karvajalka
Lanne oli lanteessa.
Tiiviis puristus ja imu.
Halasin naista, pidin sylissä, alastomana lyhyenlännän naisen alla joka ratsasti päällä ja nauroi ominaista matalaa nauruaan nakukupellenä,

Ei varmasti kovin yleistä ole touhusi, oletko ihan varma että myös muut ovat kiinnostuneita niistä.

Niin?
Näinkö unta vai kirjotinko ihan muuten?

Vaivauduit kuitenkin vastaamaan joten kai jotakin liikahti.

Vierailija
Mikael Karvajalka
Katkajaska
Mikael Karvajalka
Lanne oli lanteessa.
Tiiviis puristus ja imu.

Niin?
Näinkö unta vai kirjotinko ihan muuten?

Vaivauduit kuitenkin vastaamaan joten kai jotakin liikahti.

Luitko edes lyhennelmää?
En olisi yllättynyt vaikka näkisitkin unta mutsis kanssa bylsimisestä, sen verran erikoinen tyyppi olet.
Täällä on useita lisäkseni, jotka tuntevat sinut normaalielämästä, olet yleisenä naurun aiheena.
En kuitenkaan aio tehdä mitään paljastuksia, jos et ala jälleen häiriköimään.

Vierailija
Katkajaska

Luitko edes lyhennelmää?
En olisi yllättynyt vaikka näkisitkin unta mutsis kanssa bylsimisestä, sen verran erikoinen tyyppi olet.
Täällä on useita lisäkseni, jotka tuntevat sinut normaalielämästä, olet yleisenä naurun aiheena.
En kuitenkaan aio tehdä mitään paljastuksia, jos et ala jälleen häiriköimään.

Kakkajaska,

Tietenkin luin säälittävän viritelmäsi.

Monet todellakin tuntee minut normaalielämästä.

No? Kerro?

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Mikael Karvajalka
Symbolikkaa?

Näin käsitin, kun näin samaisen tekstisi ensin tuolla "mielikuvia palstalaisista" -juonteessa.

Tuosta ketjusta irrallaan tästä saa kyllä hieman hassun kuvan - ehkä.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat