Tapaammeko?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Moi,

olen 26-vuotias nuorimies Helsingistä ja etsin ihmisiä jotka haluavat tehdä jotain kekseliästä ja uutta.

Olen töissä monikansallisessa yrityksessä ja tunnen tekeväni itseäni vanhemman miehen töitä, siksi jonkunlainen kaksoielämä, joku aivan eri tyyppinen 'harrastus' ja erilaiset (tai samanlaiset) uudet kaverit kiinnostaisi.

Olen alkanut eristäytyä vanhoista piireistäni ja enemmän ja enemmän jään yksin kotiin soittamaan kitarallani avaruusmusiikkia sekä miettimään uusia kansalaistottelemattomuuden muotoja. Etsin jotain uutta, kavereita ja miksei uusia ystäviäkin joiden kanssa voisimme ehkä luoda enemmän omanlaisia elämiä kaikille.

Haluan tutustua ihmisiin jotka tekevät jotain erilaista tai heillä olisi halu toteuttaa itseään mutta jotka saattavat tuntea itsensä näiden asioiden tiimoilta hieman yksinäiseksi ja jättävät tämän osan elämästään elämättä.

En toivo kuuta taivaalta, mutta olisi mukava edes kokeilla mitä elämässä voi tapahtua jos kerran tutustuisi aivan vieraisiin ihmisiin ja katsoa tapaako ketään kenet voisi tavata toisenkin kerran.

Jos seuraan liittyy muutamia, ehkä voisimme tavata jossain kuppilassa tuoppien ääressä ja katsoa minkälaisia ihmisiä tähän on vastannut. Ehkä mielenkiintoinen keskusteluseurakin voisi olla tarpeeksi suuri syy kokoontua yhteen useamminkin kerran.

Olen aivan normaali, sosiaalinen, varattu, urheileva, musiikista pitävä, jne jne mies.. Ehdotuksen kummallisuutta ei tarvitse siis pelätä.

Avaramieliset, ystävälliset ihmiset, ilmoittautukaa pienen esittelyn kera osoitteiseen sky.wallius@gmail.com

Kommentit (3)

Uusimmat

Suosituimmat