Kannattaako ruveta vartijaksi

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Jos pystyn amiksessa suorittaa jossain kurssissa ton vartijakortin, niin kannattaako se?
Millaisia vartijan hommat on.

Mutta sitten asiaan, kannattaako ruveta vartijaksi. onko kaikki narkit ja muut huumeviinahörhöt kimpussa jos niitä pitää hätistellä pois.

Varijan hommat varmaan hyviä, kuin oon niin neutraalin ja kiltin näkönen että ei ne uskalla ruveta edes uhoon. Oon just niin kuin Matti vanhanen.

Kommentit (2)

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007
tiäremiäs
Jos pystyn amiksessa suorittaa jossain kurssissa ton vartijakortin, niin kannattaako se?

Enpä tiedä.
tiäremiäs

Oon just niin kuin Matti vanhanen.

No, sitten en suosittele Toisaalta, jos se saa sinut pysymään politiikan ulkopuolella, niin sitten...

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
tiäremiäs

Mutta sitten asiaan, kannattaako ruveta vartijaksi. onko kaikki narkit ja muut huumeviinahörhöt kimpussa jos niitä pitää hätistellä pois.

Varijan hommat varmaan hyviä, kuin oon niin neutraalin ja kiltin näkönen että ei ne uskalla ruveta edes uhoon. Oon just niin kuin Matti vanhanen.

Ei kannata, olet liian hyvä ihminen tuhlattavaksi moiseen ammattiin.
Mitenkään halveksimatta "vartijoita", mutta kyllähän sille alalle mulkkuja pakkautuu.

.

Uusimmat

Suosituimmat