Sivut

Kommentit (1105)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Javert
Vatkain
Viimeiset 2000 vuotta Euroopassa ja 1500-vuotta Pohjois-Amerikassa ei ole kautta aikain kun puhutaan ihmislajin historiasta.

Myyttiset tarinat, kuten tulen ja tulikiven sataminen Sodoman ja Gomorran päälle ovat tarinoina tuhansia vuosia vanhoja.

Ai perce, unohdin että maailma ja ihminen on vain n. 6000 vuotta vanha ja koko sen ajan homoja on pidetty epäpuhtaina.

Hämmentää.

-:)lauri
Toisin sanoen ensimmäisenä pitäisi tietää, miksi sitä pitäisi hoitaa?

Koska molemmissa tapauksissa kyseessä on fyysisen tai psyykkisen rakenteen tai toiminnan poikkeavuus, joka aiheuttaa yksilölle tai hänen ympäristölleen tilapäistä tai pysyvää haittaa tai toiminnanvajavuutta.

Jos homoseksuaali ei kykene kiihottumaan naisen kanssa ja siittämään lasta tai jos vasenkätinen joutuu hengenvaaraan oikeakätisten maailmassa, miksi kyseessä ei ole "fyysisen tai psyykkisen rakenteen tai toiminnan poikkeavuus, joka aiheuttaa yksilölle tai hänen ympäristölleen tilapäistä tai pysyvää haittaa tai toiminnanvajavuutta"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Electric shadow
Nyt alkoi kiinnostaa, minkälaista leikkaushoitoa ajattelit. lobotomiaa, vai kastraatiota? Jotain muuta, mitä?

Tarkoitatko, että jos lääketieteellistä keinoa ongelman korjaamiseen ei tunneta, kyseessä ei ole sairaus?

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Dredex

Sokeus on ongelma suvunjatkamisen kannalta, mutta vasenkätisyys ei ole mikään ongelma suvunjatkamisen kannalta.

entäpä ihmiset, jotka eivät halua jälkeläisie ? ovatko hekin ongelma joka yhteisön pitäisi hoitaa ? jos ihminen on sekä omaan sukupuoleensa suuntautunut, että ei halua tuottaa jälkeläisie niin miksi se yhteisölle kuuluisi mitä reikää rykii, tai rykiikö mitään ?

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

abskissa
Seuraa 
Viestejä3654

Kerrohan nyt Taha, mistä olet tullut siihen käsitykseen, etteivät homomiehet perusta perheitä naisten kanssa ja siitä lapsiaan ihan normaaliin tapaan. Tuohon harhakäsitykseenhän koko argumenttisi perustuu, eikö?

We're all mad here.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Taha

Jos homoseksuaali ei kykene kiihottumaan naisen kanssa ja siittämään lasta tai jos vasenkätinen joutuu hengenvaaraan oikeakätisten maailmassa, miksi kyseessä ei ole "fyysisen tai psyykkisen rakenteen tai toiminnan poikkeavuus, joka aiheuttaa yksilölle tai hänen ympäristölleen tilapäistä tai pysyvää haittaa tai toiminnanvajavuutta"?

enemmän tuo kertoo huonosta yhteisösuunnittelusta, joka ei ota asujiaan huomioon tarvittavissa määrin.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Taha
Toisin sanoen ensimmäisenä pitäisi tietää, miksi sitä pitäisi hoitaa?

Koska molemmissa tapauksissa kyseessä on fyysisen tai psyykkisen rakenteen tai toiminnan poikkeavuus, joka aiheuttaa yksilölle tai hänen ympäristölleen tilapäistä tai pysyvää haittaa tai toiminnanvajavuutta.

Miksi mielestäsi se olisi tilapäinen tai pysyvä haitta, jos ei kykene siittämään lasta tai kiihottumaan naisesta? Eiväthän kaikki edes halua lapsia. Entä ne naiset, jotka kiihottuvat vain miehestä, kuinkas poikkeavia ne nyt sitten ovat?

Minkälaisissa tapauksissa vasenkätisyys aiheuttaa hengenvaaran?

Hänen pyhyytensä
Seuraa 
Viestejä28239
Dredex
Siis sokeuskaan ei ole mikään sairaus, koska sekään ei ole ongelma suvun jatkamisen kannalta?

Sokeus on ongelma suvunjatkamisen kannalta, mutta vasenkätisyys ei ole mikään ongelma suvunjatkamisen kannalta.

Ahaa, no koska minä olen käsittänyt, ettei sokeudella ole yhtään sen enempää negatiivisia vaikutuksia suvunjatkamiseen kuin vasenkätisyydelläkään nykymaailmassa, olisin kiinnostunut tutustumaan noiden väittämiesi taustalla oleviin perusteluihisi?

Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

Taha
Electric shadow
Nyt alkoi kiinnostaa, minkälaista leikkaushoitoa ajattelit. lobotomiaa, vai kastraatiota? Jotain muuta, mitä?

Tarkoitatko, että jos lääketieteellistä keinoa ongelman korjaamiseen ei tunneta, kyseessä ei ole sairaus?

En, minä en tarkoita mitään tuollaista. Mutta sinä tarjosit siis ilmeisesti vain laajan skaalan lääketieteellisiä vaihtoehtoja, niitä, jotka nyt mieleesi tulivat. Hoidoksi homouteen. Sisällyttäen siihen valikoimaan myös operatiiviset toimenpiteet. Aivoihinhan niiden luonnollisesti täytyisi kohdistua, tai jos vain haluaisit estää homoseksuaalisuuden fyysisen toteutuman, voisi kohdistua myös sukuelimiin.

Tämän minä olisin vain halunnut selvittää.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047

Ahaa, no koska minä olen käsittänyt, ettei sokeudella ole yhtään sen enempää negatiivisia vaikutuksia suvunjatkamiseen kuin vasenkätisyydelläkään nykymaailmassa, olisin kiinnostunut tutustumaan noiden väittämiesi taustalla oleviin perusteluihisi?

suvunjatkamiseen tarvitsee ensin sen kumppanin, jonka löytäminen sokeana on vaikeanpaa kuin vasenkätisenä. menisit trollaamaan takaisin sinne 9/11 ketjuun.

taucalm
entäpä ihmiset, jotka eivät halua jälkeläisie ? ovatko hekin ongelma joka yhteisön pitäisi hoitaa ? jos ihminen on sekä omaan sukupuoleensa suuntautunut, että ei halua tuottaa jälkeläisie niin miksi se yhteisölle kuuluisi mitä reikää rykii, tai rykiikö mitään ?

Kyllä sairaus on sairaus, vaikka asia ei ketään kiinnostaisikaan.

Väitätkö, että sokeus ei ole sairaus?

Toisaalta jos on sokea ja sen lisäksi ruma, niin on paljon huonommassa asemassa kuin jos on vasenkätinen ja ruma.

abskissa
Kerrohan nyt Taha, mistä olet tullut siihen käsitykseen, etteivät homomiehet perusta perheitä naisten kanssa ja siitä lapsiaan ihan normaaliin tapaan.

Tietysti on sellaisiakin, jotka niin tekevät, mutta miksi puhua heistä? Pitää puhua niistä, jotka eivät kykene saamaan seksuaalista tyydytystä heterosuhteessa. Vai eikö seksuaalinen tyydytys kuulu heterosuhteeseen?

Dredex
Väitätkö, että sokeus ei ole sairaus?

Voi se vammakin olla, tai sairauden seuraus, ei itse sairaus. Miten ihmeessä sokeus nyt liittyy homouteen?

Entä, jos on sokea homo, miten huonosti asiat silloin on?

Vatkain
Ai perce, unohdin että maailma ja ihminen on vain n. 6000 vuotta vanha ja koko sen ajan homoja on pidetty epäpuhtaina.

Uskontojutut kuuluvat muihin ketjuihin.

Electric shadow
Voi se vammakin olla, tai sairauden seuraus, ei itse sairaus. Miten ihmeessä sokeus nyt liittyy homouteen?

Jaa-a kuule. Olisivatko molemmat sairauksia? Tai voihan homous vammakin olla, jos joku on täräyttänyt päänsä tai houkuteltu homopiireihin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat