Lääkkeet?

Seuraa 
Viestejä15
Liittynyt2.12.2007

Mitä (mielenterveys)lääkkeita arvoisat foorumin käyttävät nappailevat suuhunsa? Itse otan SSRI luokat Setralin 50mg. Vaikutusta on vaikeata kuvailla mutta antavat ainakin vähän lisäpotkua että jaksaa lähteä ihmisten ilmoille. Ei tarvitse vahtia seiniä koko päivää. Minkälaisia kokemuksia muilla käyttäjillä on mielialanapeista?

Kommentit (8)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Lamogritin, mielialantasaaja, epilepsialääke
Ketipinor, mielialantasaaja, neurolepti
Stilnoct, nukahtamislääke, (tarvittaessa)

Hämmentää.

Vierailija
jees
Cannabis Sativa ahdistukseen.
Harrastukset masennukseen.
Ystävä turvattomuuteen.

Joutuisit vankilaan, jos viranomaiset saisivat tietää huumausainerikoksistasi. Ei kannata ottaa riskiä, vaan vaihtaa diapamiin, lyricaan tai muuhun vastaavaan. Tai sitten vanhaan kunnon alkoholiin... Terveyden kannalta en voi suositella vaihtamista, mutta kai näennäinen vapaus on tärkeämpi kuin terveys.

Minä käytän seroquelia psykoosiin ja stelloja säästääkseni alkoholikustannuksissa.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007

Jontee(Koskenjormaa) tiukkaan tilanteeseen.(Pois sulkien työaika).
Olvin mainiota Tuplapukkia(8.5%) ihan milloin vaan, ei tietty töissä.
Pilven poltto loppui ja 1992. Jonte on parempaa.
Armeijan jälkeen söin jotain Neulactil paskaa, minkä vaikutusta en edes huomannut.
Seuraavalla kerralla, jos mulle vielä määrätään psyykenlääkkeita niin vedän 9mm buranan päähäni. Sori vaan, oon nähnyt zombieita tarpeeksi.

.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1337
Liittynyt13.3.2008

Ei ole vielä tarvinnut tähän ikään mennessä mielenterveyslääkkeitä popsia mutta pullo taikka pari weissbieriä menee viikonloppuna saunan jälkeen ahdistavaan janontunteeseen.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
JamesBranleur
jees
Cannabis Sativa ahdistukseen.
Harrastukset masennukseen.
Ystävä turvattomuuteen.

Joutuisit vankilaan, jos viranomaiset saisivat tietää huumausainerikoksistasi.

Tuskinpa. Pienet sakot voi tulla.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Uusimmat

Suosituimmat