Tapaus Kanerva

Seuraa 
Viestejä1013
Liittynyt23.4.2008

"Pahoittelut, mutta et voi käyttää hakutoimintoa tällä hetkellä. Yritä uudelleen muutaman minuutin kuluttua."

Pitää avata uusi.

Kansanedustaja
Ulkoasiainvaliokunnan jäsen
Turun kaupunginvaltuuston jäsen
Varsinais-Suomen liiton hallituksen pj
Nordea-pankin valvoja
Maakuntaliiton puheenjohtajafoorumin jäsen
Crusell-viikon hallintoneuvoston jäsen
Veikkaus oy, hallintoneuvoston pj
Turun Messut oy, hallintoneuvoston pj
Turun Osuuskaupan edustajisto
Turun Energia, hallituksen varapj
Turun seudun maakaasu ja energiantuotanto oy, hallituksen pj
Aalto Capital Oy, Senior Advisor
NATO:n Parlamentary Assembly Suomen valtuuskunnan pj ja jäsen
ETYJ Parlamentaarisen yleiskokouksen Suomen valtuuskunnan pj
Paasikivi-seurojen varapj

Lista Ilkka Kanervan nettisivuilta, luottamustoimet.
Lisäksi jo päättyneitä hyvinkin vastuullisissa luottamustoimissa.

Pitääköhän mikään ylläolevista organisaatioista ja liikeyrityksistä Ilkka Kanervaa turvallisuusriskinä?

Itse pitäisin.

---

Sivut

Kommentit (78)

Vierailija
Pitääköhän mikään ylläolevista organisaatioista ja liikeyrityksistä Ilkka Kanervaa turvallisuusriskinä?

Itse pitäisin.

Miksi?

Minä pidän Halosta turvallisuuriskinä.

Jägermeister
Seuraa 
Viestejä1013
Liittynyt23.4.2008
Arkkis

Itse pitäisin.

Miksi?

Esimerkiksi kansanedustajalla, ulkoasiainvaliokunnan jäsenellä ja entisellä ministerillä on luottamustoimiensa ja verkostonsa kautta hallussaan paljon tietoa, josta me tavalliset pulliaiset ei tiedetä mitään.
Julkisuuteen tulleiden tietojen mukaan harkintakyky on hukassa. Siksi.

Arkkis

Avaa asiasta keskustelu.

---

Vierailija
Jägermeister
Arkkis

Itse pitäisin.

Miksi?

Esimerkiksi kansanedustajalla, ulkoasiainvaliokunnan jäsenellä ja entisellä ministerillä on luottamustoimiensa ja verkostonsa kautta hallussaan paljon tietoa, josta me tavalliset pulliaiset ei tiedetä mitään.

Arkkis

Avaa asiasta keskustelu.

historia-kulttuurit-ja-yhteiskunta-f13/suomen-uusi-paaministeri-kiviniemi-t46110-43.html

Vierailija
Jägermeister
hallussaan paljon tietoa, josta me tavalliset pulliaiset ei tiedetä mitään..
harkintakyky on hukassa.

Vanhasen viesteissä prinsessa Ruususelle taisi tosiaan olla jotain toimenkuvaankin liittyviä sopimattomia tietoja, en kyllä muista mitä. Mun on kuitenkin vaikea kuvitella että Kanerva lirkuttelee mitään hallituksen luottamuksellsia keskusteluja sellaisille bimboille kuin Tuksu tai Jasmin.

Kanervan ympärillä vellova pitkittynyt ajojahti kaikenmaailman kanoille tekstaamisesta on ihan suhteetonta. Antakaa äijän vikitellä ihan rauhassa, mua ainakaan haittaa tippaakaan.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005
horny dog
Mun on kuitenkin vaikea kuvitella että Kanerva lirkuttelee mitään hallituksen luottamuksellsia keskusteluja sellaisille bimboille kuin Tuksu tai Jasmin.

No ei ehkä B-luokan turhuusjulkkiksille, mutta kun miehen lihalliset heikkoudet tunnetaan, hänen vastustajansa voivat laittaa asialle sellaisen "bimbon", joka kalastaa halutut tiedot joko suoraan tai järkkäämällä ukon sellaiseen kuseen, että tiedot voidaan kiristää. Naisellisten keinojen käyttö harkintakyvyttömien miesten kusettamiseen taitaa olla yksi vanhimmista ja toimivimmista vakoilumenetelmistä.

Kanervan ympärillä vellova pitkittynyt ajojahti kaikenmaailman kanoille tekstaamisesta on ihan suhteetonta. Antakaa äijän vikitellä ihan rauhassa, mua ainakaan haittaa tippaakaan.

Tietenkin Kanervan poliittiset vastustajat käyttävät tuollaista ilmiselvää heikkoutta hyväkseen, se kuuluu politiikan luonteeseen. Jos hänellä olisi vähänkin harkintakykyä, ei hän varmaankaan jatkuvasti ruokkisi ajojahtia toinen toistaan typerämmillä toilauksilla. Tai sitten eroaisi hommistaan, vuokraisi linnan Välimeren rannalta ja alkaisi täyspäiväiseksi playboyksi. Eiköhän Kanervallekin ole kertynyt urallaan sen verran sukanvarteen, että sillä elättäisi lopun ikää itsensä ja ison haaremin vaikka eläisi 200 vuotiaaksi.

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006

Nythän Ike lähtee jonkinlaiseen seksuaaliterapiaan (?), jollaisessa oli taannoin Tiger Woodskin. No, näin minä ainakin päättelin.
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Iltalehti+Kanerva+on+hakenut+hoito...

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Me ollaan kohta hävitty tää peli tällä menolla. Militanttifeministinen liike ei tule lepäämään ennen kuin viimeinenkin pisara henkistä liikkumatilaa on imetty miehiltä pois ja huonompi sukupuoli alistettu asemaan missä se joutuu kerjäämään oikeutuksen olemassaololleenkin.

Miesten tulisi nousta yhteiseen solidaarisuusrintamaan Kanervan tueksi.

Jägermeister
Seuraa 
Viestejä1013
Liittynyt23.4.2008
Jägermeister
Arkkis

Itse pitäisin.

Miksi?

Ja lisäksi vähän tuoreempaa: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2204865
ja
no, sama uutinen: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010061 ... 2_uu.shtml
Siksi. Veikkaan, että tuo alussa mainittu luottamustoimien luettelo lyhenee...

---

Vierailija
horny dog
... Mun on kuitenkin vaikea kuvitella että Kanerva lirkuttelee mitään hallituksen luottamuksellsia keskusteluja sellaisille bimboille kuin Tuksu tai Jasmin.

Mie vähä eppäilen, että Illu Kanervan viesteissä Neuvostoliiton lähetystölle 70-luvulla oli jotain mitä ei olis pitäny kertoo??

Tuksu on muuten jännä juttu: Tuksu kaataa ministerin. sitten Tuksu osallistuu ravintolailtaan, jonne odotetaan Toni Halmetta joka ei saavu koska on kuolleena kotonaan.

Kuka on Tuksun seuraava uhri???!!! Onko Matin salatuissa erosyissä, joista kerrotaan vasta postuumista julkaistavien muistelmien XIV-osassa, jotain asiaan liittyvää?? Oliko Tuksu???

Illu aloitti kanajahdin jo Teiniliitossa. Jakke Laakso hajotti porvaririntamaa "hunaja-ansoilla"...!!!

(Hei tytöt! Kannattiko uhrautua??? )

syytinki
Seuraa 
Viestejä8909
Liittynyt18.8.2008
Willy Whisper
horny dog
... Mun on kuitenkin vaikea kuvitella että Kanerva lirkuttelee mitään hallituksen luottamuksellsia keskusteluja sellaisille bimboille kuin Tuksu tai Jasmin.

Mie vähä eppäilen, että Illu Kanervan viesteissä Neuvostoliiton lähetystölle 70-luvulla oli jotain mitä ei olis pitäny kertoo??

Tuksu on muuten jännä juttu: Tuksu kaataa ministerin. sitten Tuksu osallistuu ravintolailtaan, jonne odotetaan Toni Halmetta joka ei saavu koska on kuolleena kotonaan.

Kuka on Tuksun seuraava uhri???!!! Onko Matin salatuissa erosyissä, joista kerrotaan vasta postuumista julkaistavien muistelmien XIV-osassa, jotain asiaan liittyvää?? Oliko Tuksu???
Kyllä tässä nyt voidaan olla väärässä junassa kaikki.

Taitaa olla kyse pienestä kilpailusta ja Vanhanen tuntuu kirivän hyvää vauhtia.

Nämä Tuksut ovat sivujuonteita. Tosin seuraava uhri voi hyvinkin olla arkkipiispa tai Valamon apotti.

Illu aloitti kanajahdin jo Teiniliitossa. Jakke Laakso hajotti porvaririntamaa "hunaja-ansoilla"...!!!

(Hei tytöt! Kannattiko uhrautua??? )

Vierailija

Jokainen alfauros kadehtii Ilen elämää.

Noin minäkin tahtoisin elämäni elää:

Tilille tulee muhkea tili puhumalla paskaa.

Saa puksuttaa valtakunnan näteimpia tuksuja. (En väitä, että Tuksu nykykondiksessa on enää sitä)

Hyvä Veli verkosto kustantaa Kehittyvään Suomeen 3 päivän synttärit. Elämä on yhtä korruptiojuhlaa.

Liki rajattomasti viinaa, rahaa ja kauniita naisia. Ei tarvitse kantaa vastuuta mistään.

Mitä muuta mies voi toivoa elämältään?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat