Rajattoman tietoisuuden käyttö

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

"Sadan viime vuoden aikana on edistytty tämän salaisuuden löytämisessä enemmän kuin kaikkina aikaisempina vuosisatoina yhteensä. Ikiaikainen salaisuus, terveyden, onnen ja vaurauden avain on löydetty rajattomasta tietoisuudesta.

Kun käytät rajatonta tietoisuuttasi oikein, pystyt ratkaisemaan minkä tahansa ongelman, voittamaan minkä tahansa esteen ja saavuttamaan minkä tahansa tavoitteen, jonka haluat tosissasi saavuttaa. Se on kaiken henkilökohtaisen suuruuden ja tehokkuuden perusta. Kaikki, mitä tässä kirjassa on tähän mennessä käsitelty, on valmentanut sinua hyödyntämään rajattoman tietoisuutesi voimia, jotta voit uudistaa elämäsi laadun.

Monet suurimmista koskaan eläneistä ajattelijoista ovat kunnioittaneet suuresti tätä mahtia ja kutsuneet sitä monilla eri nimillä. Venäläinen teosofi Helena Petrovna Blavatsky kutsui sitä "salaiseksi opiksi". Runoilija Ralph Waldo Emerson taas puhui "ylisielusta" ja sanoi: "Lepäämme valtavan, jokaisen tarpeemme täyttävän älykkyyden sylissä." Emerson vertasi ylisielua valtamaeren älykkyyteen ja sanoi, että kun saamme ylisielulta oivalluksia, tunnistamme niiden tulevan kaukaa itsemme ja rajallisen mielemme ulkopuolelta.

Napoleon Hill kutsui tätä mahtia "äärettömäksi älyksi", tietämyksen universaaliksi aarreaitaksi ja kaiken mielikuvituksen ja luovuuden lähteeksi. Hänen mukaansa kyky saada tämä äly käyttöön oli keskeinen menestystekijä, jonka ansiosta hänen vuosien mittaan haastattelemansa sadat vauraat ihmiset olivat onnistuneet pyrinnöissään.

Sveitsiläinen psykoanalyytikko Carl Jung taas puhui kollektiivisesta piilotajunnasta, joka sisältää ihmiskunnan menneen, nykyisen ja tulevan viisauden. Jotkut puolestaan puhuvat "universaalista mielestä", "luovasta alitajunnasta" tai "ylitajuisesta toiminnasta".

Millä nimellä sitä sitten kutsutaankin, voit saavuttaa miltei mitä tahansa, kunhan löydät sen, käytät sitä hyväksesi ja annat sen käyttää itseäsi säännöllisesti.

Olisi hyvin vaikeaa selittää, miten rajaton tietoisuus toimii, ellet olisi jo perehtynyt siihen. Olet käyttänyt sitä elämäsi varrella satunnaisesti moneen kertaan. Suuri osaa siitä, mitä olet jo saavuttanut, on tulosta tämän mahdin ajoittaisesta käytöstä. Pyrin osoittamaan tässä luvussa, kuinka voit käyttää sitä järjestelmällisesti, jotta voit kohentaa tuntuvasti sinulle mahdollista terveyttä, onnea ja vaurautta."

-Brian Tracy, Menestys ja onnellinen elämä

Oletteko käyttäneet rajatonta tietoisuuttanne aktiivisesti?

Sivut

Kommentit (19)

petsku
Seuraa 
Viestejä1473
Liittynyt6.6.2009

Mitä te kaikki minun rajattomaan tietoisuuteeni kajoatte?!?!?! Hus, pois, Minun! Minä pidän ylivertaisen älyni itse. Kehittäkää omanne!

Vierailija

VHM. Älä noista kommenteista välitä. Jokkantii huumoria.
Tuo on noiden vanhojen palstalaisten tapa toivottaa sinut tervetulleeksi porukaan

Vierailija

Ketut minä heidän toivotuksistaan ja porukoistaan. Haluan keskustella tästä mystisestä voimasta. Brian Tracyn mukaan rajattomaan tietoisuuden toiminnan laki kuuluu seuraavasti: rajaton tietoisuus toteuttaa jokaisen tavoitteen, jonka pystyt jatkuvasti ja luottavaisesti pitämään mielessäsi, sillä alat vetää puoleesi tavoitteen toteuttamiseksi tarvittavia ihmisiä, tilanteita, tietoja, ideoita ja oppimiskokemuksia.

Jos käytät tätä voimaa pahaan, se tuo elämääsi pelkkää pahaa, onnettomuutta, taloudellisia menetyksiä ja sairautta. Jos käytät sitä hyvään, se tuo elämääsi pelkkää hyvää. Valitse joka päivä, millaisessa maailmassa haluat elää. Teet sen valitsemalla, mitä ajattelet.

Niin se on.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Aina kun ei oikein voi vetää selkeetä rajaa hyvän ja pahan välille. Niin ei oikein pysty tietämään tekojen seurauksia pitemmällä tulevaisuudessa.

Onko itsekästä tahtoa itselle enemmän rahaa, jotta voisi auttaa muita, mutta ei tarvitsisi tinkiä päivittäisestä kalja-annoksesta?

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Mitä rajaton mikäsenyttaasoli sanoo Nokian osakkeen ostamisen suhteen? Äsken oli 7,xx e. Vielä ehtis ennen kuin pörssi sulkee. Osinkoa ei tainnut maksaa viime vuonna kuin 2,3% joten ei oikein innosta koko pulju.

- Ubi bene, ibi patria -

syytinki
Seuraa 
Viestejä8913
Liittynyt18.8.2008
VHM
Ketut minä heidän toivotuksistaan ja porukoistaan. Haluan keskustella tästä mystisestä voimasta. Brian Tracyn mukaan rajattomaan tietoisuuden toiminnan laki kuuluu seuraavasti: rajaton tietoisuus toteuttaa jokaisen tavoitteen, jonka pystyt jatkuvasti ja luottavaisesti pitämään mielessäsi, sillä alat vetää puoleesi tavoitteen toteuttamiseksi tarvittavia ihmisiä, tilanteita, tietoja, ideoita ja oppimiskokemuksia.

Jos käytät tätä voimaa pahaan, se tuo elämääsi pelkkää pahaa, onnettomuutta, taloudellisia menetyksiä ja sairautta. Jos käytät sitä hyvään, se tuo elämääsi pelkkää hyvää. Valitse joka päivä, millaisessa maailmassa haluat elää. Teet sen valitsemalla, mitä ajattelet.

Niin se on.

Voin todistaa, että tuo tieto pitää paikkansa

Vuosikausia (siis todella monia) olen keskittänyt mystisen tietoisuuden voimani lottovoittoon.

Keskiviikon Vikinglotossa tuli euro, että paukahti.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
syytinki
VHM

Niin se on.

Voin todistaa, että tuo tieto pitää paikkansa

Vuosikausia (siis todella monia) olen keskittänyt mystisen tietoisuuden voimani lottovoittoon.

Keskiviikon Vikinglotossa tuli euro, että paukahti.

No niin. Sehän on siinä. Sulla on Voima, älä käytä sitä väärin.

.

Vierailija

Ei riitä, että ajattelee. Pitää luoda mielikuva ja pitää tuntea kuin se olisi jo totta. Pitää uskoa ns. vankkumatta. Muuten se ei toteudu.

Rajaton tietoisuus järjestää sinulle joukon esteitä ja oppimiskokemusksia, jotta opit sen mikä sinun täytyy oppia.

Vierailija

"Rohkaisin sinua aikaisemmin aloittamaan joka päivän sanomalla: "Uskon, että minulle tapahtuu tänään jotain suurenmoista." Jos uskot koko päivän, että sinulle tapahtuu jotain suurenmoista, tapaat ihmisiä ja törmäät tietoihin, jotka tekevät odotuksistasi totta. Saat rajattomalta tietoisuudelta ratkaisuja ongelmiisi mitä odottamattomimmin tavoin."

-Brian Tracy

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat