Olisin äänestästänyt vasemistoliittoa

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mut ne vastustaa ydinvoimaa ja aseita.

SPD:llä liikaa kytköksiä SAK mafiaan ja Kokoomuksella EK mafiaan.

Keskustassa liikaa rehujemmareita ja muita traktorijuntteja. Vihreet vastustaa ydinvoimaa ja muutenkin vähän kaikkea.

Äänestän Veltto Virtasta taas seuraavalla kerralla.

Kommentit (11)

Vierailija
tiäremiäs

Keskustassa liikaa rehujemmareita ja muita traktorijuntteja. Vihreet vastustaa ydinvoimaa ja muutenkin vähän kaikkea.

Se vain meni käytännössä Aamulehden hartaasti ja ajan kanssa buugaamalle uskovaiselle ehdokkalle, jonka yksi nimenomainen tarkoitus oli pudottaa Veltto.

historia-kulttuurit-ja-yhteiskunta-f13/aamulehti-julkisti-oman-euroehdokaansa-t39383.html

Kun Soini palaa ennen vaaleja Suomeen, tämä jeppe loikkaa Sekoomukseen (jos otetaan vastaan, Sekoomushan haluaa pitää mielummin Soinin siellä, jos mahdollista...).

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mistä tulee tämä "sekoomus"? Se on mun mielestä aika urpo, juntti ja mielikuvitukseton väännös. Jopa vaikka ottaisi huomioon sen, että kokoomus ei ole sekoittanut sen enempää kuin muutkaan puolueet. Vai mitä sillä haetaan takaa?

Vierailija
CE-hyväksytty
Mistä tulee tämä "sekoomus"? Se on mun mielestä aika urpo, juntti ja mielikuvitukseton väännös. Jopa vaikka ottaisi huomioon sen, että kokoomus ei ole sekoittanut sen enempää kuin muutkaan puolueet. Vai mitä sillä haetaan takaa?

"Fantastista! Lama ei koske Suomea."

Mr Bauglir
Seuraa 
Viestejä1672
Liittynyt10.4.2005
CE-hyväksytty

"Kokoomuksen puoluekokous asettui kesäkuussa 2010 vastustamaan pakollista ruotsinopetusta. Puheenjohtaja Katainen ilmoitti kuitenkin, ettei aio kunnioittaa puoluekokouksen päätöstä."

Oikeiston ja vasemmiston erohan on nykyisin taantumuksellisuus ja uudistusten halu.-Puuhevonen-
Verkkomedia ja Venäjän ääni ovat asiallisia ja antavat oikeata tietoa. -pinklin1-
Huumekauppaa ei säätele mikään lainsäädäntö -:)lauri

Vierailija
Mr. Bauglir
CE-hyväksytty

"Kokoomuksen puoluekokous asettui kesäkuussa 2010 vastustamaan pakollista ruotsinopetusta. Puheenjohtaja Katainen ilmoitti kuitenkin, ettei aio kunnioittaa puoluekokouksen päätöstä."

Hyvä esimerkki!

Tvomas
Seuraa 
Viestejä2371
Liittynyt24.3.2009
CE-hyväksytty
Mistä tulee tämä "sekoomus"? Se on mun mielestä aika urpo, juntti ja mielikuvitukseton väännös.

No, oisko "tuhoomus" parempi?

Pakkoruotsi on yleissyövyttävä aine.

Vierailija
tiäremiäs

Taloussanomat

Valiokunnan jäsenet Oras Tynkkynen (vihr), Anne Kalmari (kesk), Markku Uuspaavalniemi (kesk) ja Ulla-Maj Wideroos (r) esittivät vastalauseessaan hallituksen esityksen kumoamista yhteiskunnan kokonaisedun vastaisena.

Vasemmistoliiton Matti Kangas puolsi lupien myöntämistä, mutta esitti omassa vastalauseessaan luville tiukempia ehtoja ja suurempia viranomaisvaltuuksia sen varmistamiseksi, että voimaloiden rakentamisessa noudatetaan suomalaisia työehtoja.

Uusimmat

Suosituimmat