Sijoitukset ruvenneet tuottaan

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Nyt on omat sijoitukset ruvennut tuottaan, olen jo sellaien vuoden ehtinytkin odottaan.

nyt odotellaan että kasvaa, niin saan jouluksi muiden työllä tienatut joulukinkkurahat ja uudeksi vuodeksi viinarahat. Nyt jussiksi en ehdi viinaa ostaan sijoitusrahoilla, ne teoriassa aina heti pitäis nostaa että kun tulee tuottoa, mutta kuka sitä muutamaia satasia nostelee, kun ei tiedä milloin ne putoaa miinukselle. Odottelen että tilanne vakiintuu ja enempi plussaa. Eipä se lamakaan oo menny ohi.

Kommentit (10)

Vierailija

Sijoitushorisonttisi on siis huomattavasti lyhyempi kuin minun.

Minulla ideana on kasvattaa osakevarallisuutta (tai no, oikeastaan indeksiosuusvarallisuuttani) pidemmällä aikavälillä. Haaveena on, että > 10 vuoden kuluttua osingot tuottaisivat muutaman kuukauden palkkasummaa vastaavan tuoton vuosittain.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Yyh..mun osakkeet. Just ostin pari päivää liian aikaisin. Tuhoutuu mun kaikki rahat. Onneksi ne on vain teidän verorahoista saamia tukirahoja joten ei se haittaa.
Ja loppuu rahat kesken, ku oisin vielä halunnu yhtä osaketta.

Onneksi ruotsalaiset suojelee mua ja niiden osake on plussalla. Tosin sekin kituaa aika ilkeesti. Ainakun puhi kattelee pörssiä niin kaikki kurssit rupee laskeen. Pitää lopettaa kurssien kattominen viikoksi niin jospa ne sitten nousisi taas. Viimeksikin neste oli noussut kivasti ku ei jaksanu katella niitä osakkeita, niin sain myytyä neljällä kympillä.

Carloz
Sijoitushorisonttisi on siis huomattavasti lyhyempi kuin minun.

Minulla ideana on kasvattaa osakevarallisuutta (tai no, oikeastaan indeksiosuusvarallisuuttani) pidemmällä aikavälillä. Haaveena on, että > 10 vuoden kuluttua osingot tuottaisivat muutaman kuukauden palkkasummaa vastaavan tuoton vuosittain.

Eipä osingoilla paljoaa elellä jos varallisuus on siinä 3-5 tonnin paikkeilla.
Pelkästään osakkeiden säilytys kustannukset syö osinkojen tuoton kokonaan.
2 euroa per osake/kk sekä 3 euroa kuukaudessa salkusta, niin pitää sitä paalua olla jo jonkin verran että osingot ylittyy vuosikustannuksien ylite.

Muuten mulla kun on tuo nordea, niin näkyykö siinä pankki tilillä ne rahat vaikka oon sijoittanutkin ne rahat? Kun tuntuu olevan vielä neljässä tonnissa vaikka mää tungin paalua joka paikkaan.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Ahlströmmi pelasti jälleen. Se porskuttaa plussana, vaikka yleisesti pörssi miinuksella aika pahasti. Toivon mukaan huominen olisi parempi päivä muidenkin osakkeiden osalta.

Mitä mää sanoin. Aina kannattaa luottaa ruottalaisiin.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Mää sijotan vaan Veikkaukseen. Oon Loton ja Jokerin osakesalkkua kasvattanu jo kymmenen vuotta vaan ei oo vielä pesämuna kasvanu.

Mutta kyllä se vielä yks päivä pääo(su)ma paukahtaa ja sitten onkin kissanpäivät ku sijotuksilla ellää loppuelämän.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Eipä osingoilla paljoaa elellä jos varallisuus on siinä 3-5 tonnin paikkeilla. Pelkästään osakkeiden säilytys kustannukset syö osinkojen tuoton kokonaan.
2 euroa per osake/kk sekä 3 euroa kuukaudessa salkusta, niin pitää sitä paalua olla jo jonkin verran että osingot ylittyy vuosikustannuksien ylite.

Miksi pidät osakkeitasi sellaisella arvo-osuustilillä, josta veloitetaan kaksi euroa osakkeelta ja kolme euroa salkusta kuukaudessa, kun ilmaisiakin vaihtoehtoja löytyy? Esim. Nordnet ei veloita mitään pelkästä osakkeiden säilytyksestä ja osakesalkusta.

Uusimmat

Suosituimmat