Radioon soittajat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Keitä ne on jotka soittelee radioon ja vastailee visailukysymyksiin, tai muuten vain kertoo päivästään? Olen miettinyt tätä radioon soittamista, enkä näe siinä mitään hohtoa tai syytä. Mua ei ikimaailmassa saisi studioon soittamaan, eihän siitä hyödy mitään. Telkkari on eri asia, radiosta kukaan ei edes tunnista soittajaa. ..en nyt silti sinne telkkuunkaan haluaisi.

Tarviihan radio-ohjelmat tietty soittajia ja joskus tulee mielenkiintoisiakin puheluita, joita on ilo kuunnella. En ymmärrä asiaa vain sen soittajan kannalta.

Kommentit (3)

petsku
Seuraa 
Viestejä1473
Liittynyt6.6.2009

Eiköhän se ole vain niiden, jotka eivät ole vielä löytäneet netin keskustelufoorumeita, kanava päteä ja tuoda itseään verrattain anonyymisti julki.

Vierailija

Eipä ole nyt hirveästi ottanut tuulta alleen tämä aihe. Kommentoisin kuitenkin itse, että ainakin näin juhannuksen aikoihin on tuo humalasoittelu ollut melko ilmeistä On soittajat ollu melko iloisella tuulella mitä olen ehtinyt kuuntelemaan

Reiska
Seuraa 
Viestejä5100
Liittynyt6.5.2007

Joskus keskenkasvusina soitettiin pilapuheluita radioon. Sanottiin, että pidetään origioita, mut naisista oli vajausta. Oli juontaja vähän hämillään aluks. Keskenkasvusiahan myö silloin oltii.

Per se

Uusimmat

Suosituimmat