Lukiolaisten ketju

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Joo, lukiolaiset pääosin ovat luomassa ensivuosituhannen sensaatiomaisia teorioita. Luonnollisesti perustana on ohi mennen kuultu maailman ehkä nerokkain fyysikko Albert Einstein.

Matematiikan historia suurmiehet kannattaa tuon julistajan rinnalla ohittaa pelkällä olankohauksella. No, vaikka työn tekeminen automatiikan puolella saattaa olla 100 prosenttia sovellettua matematiikkaa, ja ohjelmointi itsestään selvänä rutiinina, niin varmasti sellaisille on kysyntää lähitulevaisuuden teollisuudessa.

Mikä jeesus minä olen teille sanomaan, mikä on oleellista tietoa ja mikä ei ole. Ohjelmointi on vain perseestä revitty rutiini, mutta se varsinainen koodaaminen tulee selkäytimestä - tasan persetuntumalla.

Siinä saa UML:llä noviisit mallintaa hiki hatussa, kun kaikki vanhat pierut vääntävät koodinpaskat ensin ruutupaperille. Puhumattakaan hienoista mallinnuskielistä, joilla mukamas voidaan hajottaa ja hallita isompia projekteja helpommin.

Lopuksi uusi IT-ATK-sukupolvi pelaa pelejä. Hyviä spesialisteja syntyy harvoin, koska 1 per 10000 rupeaa ohjelmoimaan niin vaativia fysikaalisia ja matemaattisia ongelmia itse!

Haistakaa vittu!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat