"Kansankynttilät" tärvelevät nuorten luonnontieteen ymmärryk

Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Peruskoulun opettajat, "kansankynttilät", ovat useimmiten hetken yliopiston seinään nojanneita humpuukikandeja tai nykyisin kun opettajista on kova pula (kuka hullu noiden väkivaltaisten isokokoisten kasvatusta vaille jääneiden kakaroiden kanssa haluaisi olla?).käy syksyn ylioppilaskin. Luonnontieteen ymmärryksensä on yleensä heikoissa kantimissa ja tämän lahjan he luovuttavat pikku pilteille, jotka sitten myöhemmin elämässään vihreinä pioneereina suunnittelevat sortuvia siltoja ja putoavia lentokoneita. Kun kommunistit aikoinaan asettivat päämääräkseen vallata koululaitos ja media, valtaosa opettajista on myös "jäsenkirjaopettajia".
Oman lukunsa muodostavat homo-opettajat, joita tarvitaan, koska heterot penskat eivät millään tahdo ymmärtää uutta maailman järjestystä, jossa punaista kokolihaa syövä hetero, kristillinen ja perheellinen mies on uhanalainen laji.

Kommentit (11)

offmind
Seuraa 
Viestejä14556
Liittynyt19.8.2008
Hannu Tanskanen
Peruskoulun opettajat, "kansankynttilät", ovat useimmiten hetken yliopiston seinään nojanneita humpuukikandeja tai nykyisin kun opettajista on kova pula (kuka hullu noiden väkivaltaisten isokokoisten kasvatusta vaille jääneiden kakaroiden kanssa haluaisi olla?).käy syksyn ylioppilaskin. Luonnontieteen ymmärryksensä on yleensä heikoissa kantimissa ja tämän lahjan he luovuttavat pikku pilteille, jotka sitten myöhemmin elämässään vihreinä pioneereina suunnittelevat sortuvia siltoja ja putoavia lentokoneita. Kun kommunistit aikoinaan asettivat päämääräkseen vallata koululaitos ja media, valtaosa opettajista on myös "jäsenkirjaopettajia".
Oman lukunsa muodostavat homo-opettajat, joita tarvitaan, koska heterot penskat eivät millään tahdo ymmärtää uutta maailman järjestystä, jossa punaista kokolihaa syövä hetero, kristillinen ja perheellinen mies on uhanalainen laji.

Vihreät homokommarit uhkaavat jälleen Tanskasen mielenrauhaa. Voi, voi.

“He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher...or, as his wife would have it, an idiot.” Douglas Adams

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007

Minkähän takia nykyisten peruskoulun opettajien pitää olla yliopiston käyneitä? -50 ja -60 luvuilla ainakin alakoulun opettajat olivat vain keskikoulun käyneitä ja hyvin osasivat opettaa luku- ja kirjoitustaitoa sekä jonkin verran laskentoa.

Vierailija

Opettajan oma arvomaailma ja maailmankatsomus tulee etenkin peruskoulussa ja lukiossa näkyville halusi sitä tai ei. Itse laittaisin lapseni mieluitin kristilliseen kouluun, jossa älykkäästä suunnittelusta ja Luojasta puhuminen ei ole tabu. Kehitysoppiin tai kristinuskoon vihkiytymätön toistaa lapsille toiveajatteluun perustuvaa propagandaa. Naturalistiseen kriittiseen ajatteluun pitää osata suhtautua kriittisesti.

Tuppu L 2.0
Seuraa 
Viestejä3156
Liittynyt25.5.2009

Valitettavan yleisesti tosiaan opettajien arvomaailma heijastuu alakoululaisiin, voi allekirjoittaa sen henkilökohtaisesti. Ei kuitenkaan kyse ollut ateismin, homouden ja kommunismin pakkosyöttäminen, vaan muu hieman kevyempi mielipiteiden viljely ja tulkinnanvarainen arvomaailma. Itse olin myös tekniikasta enemmänkin kiinnostunut kuin karhun pihkapaskatulpista peräsuolessa, niin sain erityisesti myöhemmän peruskouluopettajan vihan niskoilleni. Esim. Ensimmäisillä luokalla piirtelin paljon teknillisiä piirrustuksia, johon kohdistuneen kiinnostuksen opettaja yritti tuhota. Muuten opettaja oli oikein miellyttävä henkilö, vaikkakin hieman humanistinen ajattelumalli olikin. Korkeammallakin ala-astetasoilla kuitenkin toinen opettaja yritti saada minua sovitettua johonkin muottiin, ei välittänyt tai huomoinut henkiökohtais ongelmia, jopa syyllisti minua ihan aiheettomistakin asioista ja piti oppilaidenkin keskuudessa pellenä. Nyt kun olen päätynyt opiskelijaksi haluamalleni linjalle, niin olen yksi parhaimmista oppilaista, vaikka peruskoulun keskiarvoksi opettajalta muodostui alle seiskan. Yläaste meni poikkeuksellisesti täysin ilman ongelmia opettjien suhteen, mutta muuten ei ollut yhtään motivaatiota koulua tai oikein mitään asiaa kohtaan, keskiarvo hieman koheni matemattisempien aineiden takia. Luultavasti suuri vika saattoi olla itsessänikin, mutta en usko luokkaopettajan herättäneen minusta parhaita ominausuuksiani. Hienosti aina puheissa puhuttiin joka-aamuisesta puhtaasta ja uudesta paperista, mutta käytäntö oli aina ennakkoluuloinen ja syyllistävä, jonka seurauksena masennuin ja esiintyi erilaisia sinällään kohtuullisen harmittomia käytöshäiriöitäkin. Nykyään sitten joudun omatoimisesti opettelemaan kanssakäymistä muiden ihmisten seurassa, joka tällä iällä on jo melko haastavaa, mutta eipä sitä ehkä eristäytyäkään kannata ja pelon sijasta alkaa joskus jopa ihan viihdyttyä muiden ihmisien seurassa, kunhan vain uskaltaa ensin lähettyä heitä.

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007

Hannulle vielä tuosta:

Hannu Tanskanen
Kun kommunistit aikoinaan asettivat päämääräkseen vallata koululaitos ja media, valtaosa opettajista on myös "jäsenkirjaopettajia".

Mistä olet saanut päähäsi, että opettajat ovat kommunisteja??? Silloin, kun minä kävin keskikoulua, kaikki opettajat olivat kokoomuslaisia, johtuen heidän koulutuksestaan. Hehän olivat järjestäen filosofian maistereita ja heidän poliittinen kantansa näkyi ja kuului myös opetuksessa.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
Phony
Hannu, sinähän et ole peruskoulua käynyt. Onko sinulla aavistustakaan siitä, kuka on sinun luonnontieteen ymmärryksesi pilannut? Viittaan tällä ketjuihin:

Päivän kuuma tiedeongelma: Heliumpallo autossa
Heliumpallokeskustelun jälkilöylyt
Viilentääkö viuhkan käyttö todella?

Minä en sinulle vastaa,koska kohtelet puolueellisesti .

Todistat ylläolevalla väitteeni.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26853
Liittynyt16.3.2005
Hannu Tanskanen
Luonnontieteen ymmärryksensä on yleensä heikoissa kantimissa ja tämän lahjan he luovuttavat pikku pilteille,

Tuo on kyllä ikävä totuus. Joskin kyllä se on pätenyt aina. Itselleni opetettiin mm. että Suomessa on siksi kylmä, koska maamme on keskimäärin kauempana Auringosta kuin päiväntasaaja. Onneksi olin jo siinä iässä sisäistänyt, että opettajan tietämättömyyden julkituonti on yksi typerimmistä teoista, jonka koululainen voi tehdä. Kannattaa ennemmin vaikka sytyttää nuotio koulun vessaan.

jotka sitten myöhemmin elämässään vihreinä pioneereina suunnittelevat sortuvia siltoja ja putoavia lentokoneita.

Kyllä tuossa voisi heristää syyttävää sormea hieman kapitalistillekin, joka palkkaa peruskoulupohjaisia suunnittelijoita, kun halvalla saa.

En sitten tiedä, lietsooko homo opettaja homoutta vai nsotaako se vain luontaisen vastareaktion. Minun päähän yritettiin iskostaa hihhulioppia vanhoillisuskovaisessa maalaiskoulussa 6 vuotta, ja tuloksena on punaista kokolihaa syövä ateistinen perheellinen heteromies.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Meilläkin koulussa Jeesuskulttia tuputettiin vähän joka tunnilla. Varsinkin pari ensimmäistä luokkaa olivat pahimpia. Ei siinä mitään, jos opettaja onkin Jeesuskulttilainen ja onhan aamunavauksetkin mukavaa perinnettä urkuharmooneineen ja virsineen. Opettajalla on kuitenkin iso vastuu ja pitäisi ymmärtää olla levittämättä taikauskoaan totena pilttiemme mieliin.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Vierailija
Hannu Tanskanen

Sulla ei ole, Hannu, kauheasti moraalista olkapäätä päristä MUIDEN huonosta luonnontieteen kuten fysiikan ymmärtämisestä...

Uusimmat

Suosituimmat