Tampereen meripelastuseura

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Kannattaako liittyä meripelastusseuraan, pitääkö olla hyvä kunto ja onko uimataito plussaa ja saako nähdä oikeita ruumiita?

Onko kellään kokemusta.

Kommentit (6)

Vierailija
tiäremiäs
Kannattaako liittyä meripelastusseuraan, pitääkö olla hyvä kunto ja onko uimataito plussaa ja saako nähdä oikeita ruumiita?

Onko kellään kokemusta.

Ei.

Mutta jos Tampereen meripelastusseuran jäsenyyteen vaaditaan hyvää kuntoa ja uimataitoa niin itse vaatisin kyllä myös merta.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
Pacanus Rusticanus
Tampereen Makiavesipluttarit ry.

Vittuilkaa vaan mulkerot.
Itse asiassa Tampereen meripelastusseura on tehnyt hyvää työtä Näsijärvellä jo kauan.
Muutama vuosi taaksepäin heillä oli hieno kahvitupa Mustanlahden satamassa.
Hyvät kahvit ja edulliset tuotteet. Asiakkaita oli aina jonoksi asti.

Mutta nyt kun tämä paikka on "yksityistetty". Hinnat on ostettu pilviin, mutta annokset jätetty mikrokokoon.
Ei riitä enää kunnan lotkoselän rahamassi tuohon paikkaan.

.

Vierailija
el6
Pacanus Rusticanus
Tampereen Makiavesipluttarit ry.

Vittuilkaa vaan mulkerot.
Itse asiassa Tampereen meripelastusseura on tehnyt hyvää työtä Näsijärvellä jo kauan.
Muutama vuosi taaksepäin heillä oli hieno kahvitupa Mustanlahden satamassa.
Hyvät kahvit ja edulliset tuotteet. Asiakkaita oli aina jonoksi asti.

Mutta nyt kun tämä paikka on "yksityistetty". Hinnat on ostettu pilviin, mutta annokset jätetty mikrokokoon.
Ei riitä enää kunnan lotkoselän rahamassi tuohon paikkaan.

No enhän mä.

Tuo Tampereen meripelastusseura vaan kuullosti idealtaan samalta kuin vanha legenda EU:n Kreikalle porotaloustukena myöntämästä 70 miljoonasta eurosta.

Vierailija
tiäremiäs

Onko kellään kokemusta.

On. Kannattaa liittyä, jos moinen vapaaehtoistoiminta kiinnostaa. Ei ole uimakoetta, eikä kuntosalitestiä. Sinne paatille voit mennä esim. kyselemään, kun on lippu mastossa(miehistöä paikalla). Jos ne siis osaa lipppusäännöt enää.

Se Meripelastusseura-nimi tulee siitä, että järvialueidenkin pelastusseurat ovat Suomen Meripelastusseura ry:n jäsenjärjestöjä. Onhan se sinänsä vähän hassua, mutta siihen tottuu.

Ei siellä raatoja yleensä näe. Mutta tuurilla niitäkin, onko se sitten hyvää vai pahaa, jää itselle päätettäväksi. Avun tarpeessa olevia ihmisiä kyllä välillä.

Vierailija

Jos ihminen haluaa nähdä ruumiita, on hänen mielenterveys selvästi järkkynyt ja ei sovellu vapaaehtoistyöhön väärien motiivien takia.
Sama jos hakeutuisi rauhanturvaajaksi toivoen pääsevänsä ampumaan.

Uusimmat

Suosituimmat