Noloin pierutilanne, jota olet todistanut?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tai noloin pierusi.

Kommentit (9)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Oli siinä jätkillä noloa kun istuttiin rippikoulukirkossa. Istuin virsikirjan päällä ja päästin törkeän kovaäänisen pierupurkauksen. Pappi siinä sitten mulkoili ja ympärillä olevat jätkät oli nolona. Itse nauroin.

Jo tuolloin olin melkoinen piereskelijä. Aina kun haisi, kyllä tiesi mistä nurkasta se paskanhaju tulee.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Olin 80-lopulla Kalajoella uimasa, kun olin syönyt hernekeittoa.

Vartin päästä törmäsin Luleåssa Mattiin.

Vierailija

Ei ehkä noloin mutta miehekkäin pieru tuli p****lla käydessä eräässä harjoittelupaikassa. Vessaan jäi ihan hirvittävä lemu ja meni pidemmän aikaa ennenkuin seuraava meni sisään. Ovea avatessa työkaverin viikset heilahtivat mutta kaveri meni sisään. Menin toiseen huoneeseen juuri ennenkuin kaveri tuli vessasta ulos. Kun lopulta ko. hetki tuli, huoltohallin puolelta kuului "hyi hitto kuka on kuka on käyny p****lla. Ihan karsea lemu." Itse meinasin oven takana tikahtua nauruun ja työpaikkaohjaajani ei tietenkään kovasta kuulustelusta huolimatta tunnustanut vääntäneensä niitä hajuja. En tiedä mitä olin silloin syönyt mutta haju oli HIRVEÄ!

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Joskus viime vuoskymmenellä oltiin kulttuurikurssin analyysiä varten teatterissa. Oltiin turhankin ajoissa tultu paikalle, oltiin ekat saliin tulijat. Eli paikka oli hiljanen. Porukkaa valu hiljaksiin sisään. Viereen tuli sellanen noin 32 vuotias eukko. Mikä lie ongelma, kun tuli teatteriin yksin. No. Odoteltiin. Sit vähän ajan päästä eukko päästää aivan järettömän äänekkään tuhnupierun! Ei saakeli, revettiin jätkät täysin. Oli muuten eukko nolona.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Joillekin piereskely on turhankin ok. Musta oli pöyristyttävää, kun olin tsekkaamassa anoppikanditaattia, ja tämä piereskeli estoitta.

Uusimmat

Suosituimmat