onkohan toi koira ihan terve?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Se nuolee mun jalkoja, ei mikää pieni nuolasu kyseessä, nuoli jalat kokonaa. Pitää varmaan mennä suihkuun kohta, ei jaksais tehdä mitää, hirvee krapula o.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija
jees
Jalkojen takia? Vie mielummin koira suihkuun. Siitäpä muuten tuli mieleeni hassu tarina.

Niin no, voihan olla että koirakin nyt tarvitsee suihkua. Riippuu fenon jaloista.

E: Se tarina?

Vierailija
jees
Electric shadow
jees
Jalkojen takia? Vie mielummin koira suihkuun. Siitäpä muuten tuli mieleeni hassu tarina.

Niin no, voihan olla että koirakin nyt tarvitsee suihkua. Riippuu fenon jaloista.

Useimmiten fenon jalat ovat yhtenevät, vain oksisto ja siten latvuston kahina tuulessa saattaa vaihdella.

Varmaan perseen kohdalta toisissaan kiinni. Muuta on vaikea päätellä.

Se tarina?

Vierailija

Ei tuo mitään mutta sitten kun se päättää syödä ne. Niin kuin se kissanpentu alkoi leikkimään yhden pyjamasta lerpahtaneella pikkuveikalla.

Vierailija

Ei kiinnosta, vaikka ei yhtää hassumpi perse, 2kymppinen neiti, Maisu täyttää 20 enskuussa. Vähä noloa, maisu näyttää joltain 16 vuotiaalta.

jepajee
Seuraa 
Viestejä22001
Liittynyt29.12.2009

Hitto söin vahingossa Tenoxin kun piti ottaa vitamiini. Ihan erinäköisiä ne kyllä on, joten taisi alitajunta olla jälleen yhtä askelta pitemmällä kun ainoat paikalla olevat selväjärkiset jättää köyhät syrjäytymään yksinään tänne ja menee ihan pokkana törsäämään rahojaan.

Musta muuten siinä että Maisu näyttää 16-vuotiaalta ei oo mitään noloa. Mä oon 24 (vai 25. Täytynee kohta laskea) enkä saa aina vieläkään kaupasta kaljaa ilman papereita. Hassuinta siinä on että ette varmasti löydä normaalia teiniä jolla olisi yhtä korkealla hiusraja.
Eräälle myyjälle tästä kerran mainitsinkin, muttei silti myynyt.

Se oli noloa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat