Älykkyystesti

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.javapeli.org/play/-lykkyystesti-iq-test

Paljon saitte? Ite 113 keskihajonnalla 15. Mutta minä teinkin sen ehkä 10 kertaa.

Sivut

Kommentit (19)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

125 sama hajonta ekalla...

[size=85:3gjzu37h]näitä olis muuten ihan näin ohimennen sanottuna ollu tuolla jossain, mutta mitäpä siitä, kun tään palstan hakutoiminto suks[/size:3gjzu37h]

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Mitä noilla kaikenkarvasilla testeillä ja hajonnoilla tekee. Parempi testata ihan ite. spin0n älykkyystesti:
1. Olen tyhmä.

Vierailija
spin0
Mitä noilla kaikenkarvasilla testeillä ja hajonnoilla tekee. Parempi testata ihan ite. spin0n älykkyystesti:
1. Olen tyhmä.

No jösses.

Sain kaks kertaa ihan saman tuloksen. Ei kyllä uskois, kun sua lukee.

Niks.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

100 kun en jaksanut miettiä. Aivot on lomalla.

Mitä mieltä ootte, mikä ratkaisee viimeisen tehtävän 39?

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
spin0
1. Olen tyhmä.

Koska en tässä(kään) testissä menestynyt, on minun helppo yhtyä tähän ja kyseenlaistaa koko testit. Miten voi olla, että Tony Halmekin sai Mensan testistä 121. Vaikuttiko Halme teistä minua älykkäämmältä? No ehkä. Mensa kerää rahat testauksesta ja nauraa makeasti.

Tieteen Kuvalehden testistä sain 128 ja sen perusteella olen erittäin älykäs, koska maksimipisteet oli 150. Miksi sitten menestyin tässä keskinkertaisesti?

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
VHM
Miten voi olla, että Tony Halmekin sai Mensan testistä 121.
Miten me voidaan ihmisestä päällepäin sanoa, pärjääkö se palikkatestissä? 120 on sellainen taso, jolle kuka tahansa terve aikuinen kykenee harjoittelemalla. Toiminnan miehenkin saa sopivalla porkkanalla harjoittelemaan logiikkatehtäviä.

Vierailija
Saw
VHM
Miten voi olla, että Tony Halmekin sai Mensan testistä 121.
Miten me voidaan ihmisestä päällepäin sanoa, pärjääkö se palikkatestissä? 120 on sellainen taso, jolle kuka tahansa terve aikuinen kykenee harjoittelemalla. Toiminnan miehenkin saa sopivalla porkkanalla harjoittelemaan logiikkatehtäviä.

Ai. Tyhmänä luulin, että Halme ei ollut harjoitellut vaan Seitsemän päivää-lehti haastoi hänet kylmiltään. Tyhmänä luulin, että 121 on selvästi keskimääräistä korkeampi testiälykkyys (suomalaisten keskiarvo 99). Tyhmänä luulin, että keskimääräistä korkeampi älykkyys näkyisi keskimääräistä älykkäämpänä käytöksenä ja esiintymisenä, sikäli kuin nämä testit älykkyyttä mittaavat.

Vierailija

Katkeruuteni kumpuaa pohjimmiltaan tietysti siitä, että Halme tappoi itsensä pettäen meidät innokkaat visailunkuluttajafanit ja jättäen meidät kuuntelemaan ylipainoisten kolumnistien ja muiden nyrkkeilyn asiantuntijoiden mussutusta ja vahingoniloa.

Nämä testit lienevät huijausta. Ne mittaavat vain kapeaa sektoria älykkyydestä ja niiden tekeminen vie aikaa oleellisemmilta asioilta kuten kanditöiltä.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Kaikki eivät ole kyllin älykkäitä pukeutumaan älykkääksi.

Kai sulla VHM on jo herrainpukimosta tilattu puku sen päivän varalle kun siusta tulee maisteri?

Vierailija

Eiköhän tärkein älykkyyden testi ole se, joka näkyy oikeassa elämässä. Esimerkiksi en päässyt läpi viestimieskokeesta, vaikka ilmeisen kehitysvammainen mies pääsi. Toinen hyvä esimerkki tyhmyydestäni on se, että lukion matematiikan opettajani mielestä 6 ja puoli on minulle ihan hyvä arvosana. Epäilen tosin, että arvio ei ole täysin objektiivinen, sillä olin aikaisemmin kieltäynyt hänehn treffipyynnöstään. Enkä ylipäänsäkään luota lukion opettajiin. Yksikin antoi minulle ylioppilasaineista 67 ja 68 pistettä, koska olin paniikissa lisäillyt sinne lainausmerkkejä. Yritin rautalangasta vääntää hänelle, että kyseessä on silti vähintään ceen aine, mutta hän ei uskonut. Aine nousi lautakunnassa 80 pisteeseen.

Kerran tohtori Wayne Dyer osallistui älykkyyskokeeksi kutsuttuun testiin, jonka tarkoitus oli mitata luetun ymmärtämistä. Luettavana oli hänen oma tekstinsä yhdestä hänen kirjastaan. Hän sai mainitusta testistä vain 4/5 tehtävää oikein, sillä hän oli vastannut väärin viimeiseen kysymykseen, jossa pyydettiin kertomaan, mitä kirjoittaja (eli hän itse) on pyrkinyt sanomaan tekstillään.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
spin0
1. Olen tyhmä.

Sori, mutta niin paljoa hyvää tahtoa minusta ei löydy, että voisin yhtyä testitulokseesi. Tässä täytyy olla kyse jostakin muusta. Salaliitto olis aika hyvä selitys - ehkä. Tai sitten vain se tosiasia, etteivät älykkyys ja viisaus ole synonyymejä.

Ja ei kai noilla testeillä ole varsinaisesti mitään väliä, kyllä elämä järkkää sellaset testit, että oksat pois. Ja jos Saarnaajaa menee uskomaan, niin ei silläkään ole oikeastaan mitään väliä. Oli se kaveri sen verran pessimistinen - tai kaukaa viisas.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Noista testeistä myös tulee nopeasti riippuvaiseksi. Ja sitten niitä on vaan tehtävä, uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.

Vierailija

Mitä tekemistä on älyn kanssa sillä, satunko minä tietämään mitä ovat esim. röyhy, mykerö tai kantaatti? Miksi ei voi jättää vastaamatta, ellei tiedä oikeaa vastausta? Tällöin voi arvaamalla saada todellista paremmat pisteet.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat