Seuraa 
Viestejä45973

Mikä on paras mahdollinen tapa saada lisää painoa. Läskiä en liiemmin tarvitse, mutta painoa voisi olla enemmän.

Sivut

Kommentit (27)

Juoni
Seuraa 
Viestejä1461

Alat nostelemaan painoja ja syömään lisäravinteita. Siis sellaisia ihan tavallisia jotka sisältävät proteiinia ja hiilihydraatteja. Samalla kuluu rasvatkin pois jos et syö mitään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
XLR
Mikä on paras mahdollinen tapa saada lisää painoa. Läskiä en liiemmin tarvitse, mutta painoa voisi olla enemmän.

Paljon proteiinia -kanaa, tonnikalaa.
Treeniä päälle, niin ei niidenkään olemattomat rasvat pääse kummittelemaan.

Käsiäsi muuten et saa kasvamaan, ellet saa painoasi nousemaan,
se lukee jo Franco Columbun kehonrakennuskirjassa vuodelta Jesus Nasaretilainen.

KINGi: Kivissä ei kovin paljon ole mielestäni proteiinia.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä35099
XLR
Mikä on paras mahdollinen tapa saada lisää painoa. Läskiä en liiemmin tarvitse, mutta painoa voisi olla enemmän.

Käytä ulkoisia lisäpainoja. Laita kivireppu selkään. Välillä on ihan hyödyllistä olla kevyempikin.

Kannattaa huomata, että vaikka söisit mitä proteiinia ja horminia tahansa, lisäpaino on läskiä, ellet fyysysellä treenillä kasvata lihaksiasi. Tiettävästi mikään keino ei kasvata lihaksia sohvalla makaamalla. Noita treeni- ja ravinto-ohjeita saat varmaankin kuntosaleilta, oman terveyden takia kannattaa kuunnella ennemmin ohjaajaa kuin salin korskeinta hormonioria. Mitään nopeita, helppoja ja hyviä tapoja ei ole. Jos joku sellaisista puhuu, hän valehtelee tai sitten toistaa papukaijana henkeensä vetämiä muiden valheita. Lisäpaino tulee vain työn, tuskan ja kivun kautta perinteisin menetelmin.

lisäpaino on läskiä, ellet fyysysellä treenillä kasvata lihaksiasi. Tiettävästi mikään keino ei kasvata lihaksia sohvalla makaamalla.

pieni korjaus. Pelkällä syömisellä ja ilman mitään treeniä, n. 2/3 on puhdasta silavaa ja 1/3 lihaa. Kertyneet nesteet pitää tosin ottaa vielä huomioon. No nuo luvut on siis "noin". Mutta en tiedä päteekö enää joillekin 200++++ kiloisille....

mutta lihaa et saa ilman että sitä läskiä tulee hitusen matkassa

Juoni
Samalla kuluu rasvatkin pois jos et syö mitään muuta.

no ei ne kuule kulu minnekään, mikäli keho ei saa vähempää kaloreita kuin mitä se kuluttaa.

tavu
no ei ne kuule kulu minnekään, mikäli keho ei saa vähempää kaloreita kuin mitä se kuluttaa.
Minä olen kyllä kokeillut erästä "teoriaani" ja laihduttanut n.10megakalorin päiväsyönnillä. Tästä tosin merkittävä osa oli rasvaa. Mutta noin kokeiluna mukava.

Juoni
Alat nostelemaan painoja ja syömään lisäravinteita. Siis sellaisia ihan tavallisia jotka sisältävät proteiinia ja hiilihydraatteja. Samalla kuluu rasvatkin pois jos et syö mitään muuta.

Protskua kyllä, mutta ei hiilareita paitsi palautusjuomassa punttisalin jälkeen. Siinäkin 50/50 on oikea suhde.

Kiitoksia ohjeista. Itse olen lukenut vaikka mitä "ihme" reseptejä ja niitä löytyy jokalähtöön.

Mä olen juonnut noita palautusjuomia. Toi mitä mulla on tällä hetkellä 1.5 kilon pussi, niin sisälätää protskua ja hiilaria. Sinänsä tuo rasva prosentti ei ole mikään onglma, se on aika alhaalla. Ehkä Voisi olla ennemmänkin. Tulosten saaminen on vaan aika hidasta.

installer
Seuraa 
Viestejä9908

Ite olen joskus laihduttanut 12 kg Atkinsin dieetistä mukaillulla ruokavaliolla, söin kuin sika (siis aina kun huvitti ja nälätti) mutta aina mahdollisimman hiilihydraatitonta safkaa, lihaa , kalaa, raakaa kaalia, kurkkua,paprikaa, kanaa, munia, light kokista,kermavaahtoa herkutteluun(makeutettuna nestemäisellä) hermesetaksella ym..
Itseasiassa lähdin kokeilemaan dieettiä todistaakseni eräälle ystävälleni että se ei toimi, mutta tulos olikin yllättävä!
Erittäin helppo ja mukava tapa laihduttaa, Atkinsin dieetti on mielestäni siinä väärässä kun siinä kehotetaan lisäämään rasvan syöntiä, itse pyrin dieetillä myös rasvojen välttämiseen.
Painoa tippui tasaisesti 1kg/viikko vaikka en urheillut dieetin aikana juurikaan, olisi ehkä tippunut enemmänkin liikunnan kanssa.
Ainoat miinuspuolet olivat suolen toiminnan epäsäännöllisyys(kun ei ollut tarpeeksi kuitua ruuassa) ja toinen miinuspuoli oli ruokavalion kalleus verrattuna normaaliin hiilihydraattipainotteiseen ruokavalioon.
Siitä vain kokeilemaan, mutta kannattaa lääkärin kanssa konsultoida dieetin aikana, itse en mitään mittauksia lääkarillä tehnyt dieetin aikana koska en muutenkaan arvosta omaa henkeäni ja terveyttäni kovin korkealle.

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Tuo atkinsin dieetti kuulostaa minusta kummalliselta. Hiilihydraattien, jotka ovat tärkein energianlähde ihmiskropalle, välttäminen ruokavaliossa ei kuulosta hyvälle. En ole asiaan perehtynyt joten voin puhua puppuakin. Jos painoa pitää pudottaa niin paras keino on kuluttaa enemmän energiaa kuin sitä saa ruoasta. Itse voi sitten päättää syökö paljon ja liikkuu hemmetisti vai syökö vähemmän ja liikkuu kohtuullisesti. Poppakonsteja ei ole.

Mitä tarkoittaa muuten ylikunto? Joskus kuulee että urheilija on ylikunnossa.. Mitä merkillistä se on?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä35099
Apukas

Mitä tarkoittaa muuten ylikunto? Joskus kuulee että urheilija on ylikunnossa.. Mitä merkillistä se on?

Eikös se ole vain harhaanjohtava nimitys sille, että on liialla tai vääränlaisella harjoittelulla ylirasitettu lihaksistoa. Ei ole annettu lihasten palautua harjoituksista riittävästi tai jotain vastaavaa.

Aina tarttee rasvojakin, jotta hormonituotanto pysyy käynnissä. Syö normaalisti tai hieman normaalia enemmän, liiku mahdollisimman paljon, nostele painoja mahdollisimman paljon. Ja se millä uskon itse olevan vaikutusta, vaikka moni ei sellaista uskokaan, kuvittele treenin jälkeen kuinka lihaksesi kasvavat. Ja keskity lihaksiisi. Opettele lihasten jännittämistä pelkällä tahdonvoimalla. Ja kun pääset sille lihashermotustasolle, pysy sillä tasolla. Kolmisen vuotta kun jatkat tolla linjalla, että voit jännittää suurinta osaa lihaksistasi tahdonvoimalla, niin oot saattanu jo kasvaa aika paljon. Ja kunnon pitää pysyä kohdallaan, jotta jaksaa toistaa tarpeeksi paljon isommilla painoillakin. Lisäks joku helppo ohjelma on hyvä olla, jota noudattaa. Ja muistaa sit vaihtaakin sitä aina silloin tällöin. tiivistettynä:

1) Säännöllinen liikunta ja mielestäni yleensä toistojen tekeminen siihen pisteeseen asti, ettei enää jaksa nostaa edes pienillä painoilla. Hiessä pitää lähteä pois salilta, muuten on ihan turhaa hommaa. Ja pyrkiä kasvattamaan painoja, kuitenkin tehden liikkeet puhtaasti, puhtaus tärkeämpää ku paino. toistojen määrä hyvä olla 3*8-12, ainakin mulle. Tai sit vaik 8,5,3,1 toistoja isompia lihaksia varten. Tyylejä on monia. Ja pyöräily ei haitttaa, eikä säkin hakkaaminen, eikä fudiksen pelaaminen.

2) Ravinto. Protskulisä ja muutenkin proteiinipitoinen ravinto, hiilareista tulee helposti mahaa, joskin maltodekstriini auttaa jaksamaan salilla. Syö minkä kuluttaa. Yleensä bodarit kasvattaa myös läskiä ku ne kasvaa, ja sit laihduttaa läskit pois ku on tarpeeks lihaksetki kasvanu. Lihakset lähtee yleisesti ottaen hitaamin pois ku läski.

3) Lepo. Nuku pitkään, ainakin 8 tuntia yö minimi.

4) Psyykkaus. kuvittele et lihakset kasvaa.

5) Säilytä lihastuntuma. Treenaa ainakin puolen vuoden jaksoissa, max kuukausi taukoa...

6) alkoholin käyttö poies. Jaksaa paljon paremmin. Itse olen huono tämän säännön suhteen.

Apukas
Hiilihydraattien, jotka ovat tärkein energianlähde ihmiskropalle, välttäminen ruokavaliossa ei kuulosta hyvälle. En ole asiaan perehtynyt joten voin puhua puppuakin.
Tuo, että hiilihydraatti on kehon pääpolttoaine on sellainen kehäpäätelmä. Koska sitä on ravinnossa paljon, niin tottakai se on pääpolttoaine. Vastaavasti, jos syödään runsaasti rasvaa ja niukasti hiilihydraatteja, niin keho oppii rasvapolttoiseksi. Ja hiilariravinnolla vastaavasti sokeripolttoiseksi. Poikkeuksen toki muodostavat pelkästään glukoosiin (aivot ja punasolut) tai rasvaan (esim.sydän, joka käyttää ainoastaan rasvaa, ja mielellään tyydyttyneitä rasvahappoja energiakseen) erikoistuneet elimet. Eli aivoja et voi jättää ilman glukoosia ja vastaavasti sydäntä ei voi jättää ilman rasvaa. Muuten adaptio toimii melko jouhevasti.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat