En tajua Facebookin toimintoja

Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Olen laittanut muutamia viestejä ja kommentteja FB:n kautta yhdelle ihmiselle, mutta kun menen joitakin tunteja myöhemmin tai päivän päästä katsomaan hänen sivuaan, kaikki kommenttini ovat kadonneet. Myös omalla sivullani hänen kommenttiinsa tekemäni kommentti on kadonnut. Se hänen kommenttinsa näkyi sivullani kai sen takia että hän on kaverina, eli ei ollut hänen minulle kirjoittamansa.

Miten sitä - anteeksi vain - #¤%& -keleen Facebookia oikein KUULUU käyttää jos tämä nyt näin vaikeaa on? Mikä säätö sinne pitää tehdä että kommentit jäävät pysyväksi? Vai näkyvätkö ne kuitenkin toiselle, vaikkeivat minulle?

Olisi kiva ilahduttaa toista kaikenlaisilla hassunhauskoilla jutuilla.

Kommentit (10)

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005

Joskus facebookki saattaa kenkkuilla toden teolla eikä viestit välttämättä mene läpi, vaikka hetkittäin voi omassa selaimessa siltä näyttääkin. Itselläni oli joku aika sitten sellainen ongelma, että omat statuspäivitykset ei menny läpi kirveelläkään, vaikka yritin kiljoona kertaa. Seuraavana päivänä olikin sitten kiljoona statuspäivitystä kun olivat sitten kumminkin menneet perille jollain vuorokauden viiveellä.

Vierailija

Minä olen tajunnut naamakirjan toiminnot jo jonkin aikaa sitten. Ne ovat seuraavat:

-kun saat oman "palstasi" tarpeeksi suosituksi, niin F katkaisee sivuillesi pääsyn ilman mitään ennakkoilmoitusta.

-kun olet laittanut jonkin osion näkyväksi vain ystävillesi, niin F julkaisee seuraavana päivänä muutoksen joka julkaisee kaiken henkilökohtaisen koko maailmalle ilman sinun lupaasi.

-kun laitat "palstallesi" yhdenkin väärän sanan, esimerkiksi: "Ählämi", "Al-Gaida", "Bin Laeden" tai muuta vastaavaa, niin F katkaisee ja sulkee tilisi ilman mitään mitään ennakkoilmoitusta.

....no, "palveluhan" (jos sitä palveluksi voi kutsua) on toistaiseksi ilmainen, joten siitä ei voi edes valittaa. Mitenköhän mahtaa onnistua homman kaupallistaminen?

Tuppu L 2.0
Seuraa 
Viestejä3156
Liittynyt25.5.2009

Ehdottomasti mahtavin on välillä se "chatti", jonka avulla keskustellessa aina toisen viesti tulee viestiä liian myöhään, se jää kokonaan menemättä tai se menee monta kertaa. Joskus ihmettelin kun kaveri ei vastaa, mutta kuulemma hänen mukaansa olin poissa ja viestit tuli järkttävän paljon myöhässä.

Vaikka eipä silti tarvitse liikaa valitta, kun se on ilmainen palvelu käyttäjille.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Olen aina erityisesti FB:n kanssa pelännyt että olen tyhmä ja tollo ja taitamaton, mutta jos se tuollainen aparatos ja helvetinkone on, niin...

Tuli kyllä vähän paha mieli kun aloin miettiä että jos se yksi jota olen yrittänyt ilahduttaa kumminkin on onnistunut jotain kautta poistelemaan niitä viestejäni. Itse hän minut kaverikseen pyysi kun halusi esitellä omia kuviaan yms. mutta jospa ne kommenttini eivät sitten olleetkaan tervetulleita. Ihan asiallisia ne olivat, eikä mitään höttöä kuten pusi pusi ootpa komee lääh lääh.

Noh, olkoon miten on. Joskus aiemminkin olen ihmetellyt FB:n kanssa jotain, taisi olla juuri noita yksityisyystietoja. FBhen ei ole luottaminen, ei sitten tippaakaan.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
CE-hyväksytty
Onko omat säätösi kohdallaan? Se ei ole avaruusmatematiikkaa.
No ei ihan sitä, mutta on siinä jotain mätää, että säädettäviä asetuksia on +200 eikä kaikkia ole selvitetty kansantajuisesti. Lisäksi ominaisuudet muuttuvat, lisääntyvät ja poistuvat jatkuvasti. Itse en moista toimintaa hyväksy.

Kuulemma sieltä Facebookista löytävät eronneet nykyään paljon uusia eronneita joiden kanssa erota tulevaisuudessa. Onhan tuo kiehtova palvelu, jos on flirttivaihteelle kääntynyt.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Itse olen tutustunut Are YOU Interested -palveluun. Käytännössä se on sitä että s-postiini tulvii viestejä että taas on joku uusi ukko käynyt rämpäyttämässä yes-nappulaa. Paitsi että harvemmin se on uusi. Todennäköisimmin se on joku joka on jo aiemmin rämpyttänyt, eli samat tyypit rämpyttelevät kerta toisensa jälkeen. Välillä painan itse yessiä ja sitten tulee match ja sitten ei mitään, koska pitäisi maksaa että saisi oikean yhteyden. Minähän en perkele miesten hausta maksamaankin ala.

On siellä minun FB-sivuni osoite are you -profiilissa että kiinnostuneet voisivat ottaa ilmaiseksi yhteyttä, mutta eipä ole kukaan ottanut.

Toisaalta veen väliäkään kun enimmäkseen minusta kiinnostuvat aina vanhat vaarit enivei.

Uusimmat

Suosituimmat