Delirium tremesis

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Täytyykö juoppohulluuden muodostumiseen, olla vahvassa humalassa jatkuvasti?

Kommentit (5)

Vierailija

En ole lääkäri tms, mutta ei mielestäni täydy. Alkoholi järkyttää liiaksi aivojen tasapainoa ja aiheuttaa tämän tilan.

Kerran nähnyt erään henkilön juoppohulluna. Mukana oli tosin hänellä lääkkeitä. Oli niin sekaisin, että sai soitettua paikalle poliisit rynnäkkövarusteissa etu ja taka ovelle. Oli ihan mielenkiintoinen ilta, että silleen. Ei en ollut kuitenkaan minä, vaikka joskus tullut joku olut juotuakin.

Vierailija
Telep

Tuskinpa vain. Pidä huoli, että on juomaa useamman päivän juomaputkelle ja pyrit välttämään nukkumista viimeiseen asti. En ole itse kokeillut, mutta tuollaista olen havainnut niiden alkoholisoituneempien ihmisten harrastavan.

Vierailija

Pysyväluonteinen aggressiivisuus on paljon juoneen yleinen asenne muita kohtaan. Ajoittainen vainoharhaisuuden puuskakin ja tuo todellisuuden tajun menettäminen esiintyy harvoin niin että se näkyy. Eufoorinen kaikkivoipaisuuden harha näkyy useimmissa juopoissa humalan tietyssä vaiheessä (rapajuoppo voi todeta lähtevänsä Hollywoodiin hommiin).

Vierailija
Telep

Delirium tremens iskee tyypillisesti pari päivää pidemmän putken lopettamisen jälkeen, ei niinkään putkivaiheessa...

Uusimmat

Suosituimmat