Uusien sielujen tavoite paremman tulevaisuuden ajalle

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

UUSI SIELUJEN TAVOITE
Kauniista ajatuksista heräävät ystävälliset teot, toivon mukaan.
Jos meillä on vain negatiivisia ajatuksia, niin hyvät tekomme estyvät.
Pelko on suurin este yleensä ja kaiken kehityksen jarru.
Vastemielisyys, kaikkeen uudistukselliseen toimintaan on paremman tulevaisuuden esteenä.
Uusi toivo nyt on uusi asennoituminen, paremman tulevaisuuden toivossa.
Mistä se parempi tulevaisuus sitten tulee?
Ellei meissä ja meidän teoistamme?
Aikaisemmin eläneitä meidän tulee kiitollisuudella muistaa, sillä meidän hyvinvointimme perusteena on
heidän tekemänsä, kaikkinainen työ.
Usko, toivo ja rakkaus nousevaa sukupolvea kohtaan.
Pessimismi on syövän kaltainen , voimavarojen kuluttaja, näännyttäjä.
Oikealla rohkaisemisella on päinvastainen saavutuksellisuus.
Vanhemmat tuntekaa, tuntekaa siis vastuunne, älkää olko tunnottomat , siihen joka johtaa edistyksellisyytee. Olkaa aina rehelliset, kykyjenne mukaan.
Rehellisellä, elämään asennoitumisella täytätte rakkauden lain, joka on Kristus itse.
Aika on armoton,sille joka seisahtuneisuudessa elää. Hän on unohtanut elämänsä päämäärän, tai siitä luopunut.
Elämä asettaa meille jokaiselle tavotteita, joihin vastaamme eritavalla, kykyjemme mukaan.
Meidän kykymme ovat rajalliset, vain silloin kun me näemme ja koemme ne rajallisina.
Aloitekyky on meidän paras kykymme, paremman tulevaisuuden luomiseksi.
Rohkea päättäväisyys vahvistaa mielemme toiminnallisuutta.
Nähkäämme itsemme nyt jo siinä, joka on meille mielekästä.
Hengen iloisuus on ehtymätön voimamme, näinäkin vaikeina aikoina!

Hoshanii 04.07.2010.

Kommentit (9)

Vierailija
hoshanii
joka on Kristus itse.

Koska et ilmeisesti ole vielä huomannut, ettei täällä ole kuin vajaa kourallinen idiootteja, jotka uskoo johonkin satukirjaan, ajattelin siitä melko ystävällisesti kertoa.
Kannattaa tarkistaa, että oletkohan mahdollisesti eksynyt väärälle sivustolle, jossain hihhulifoorumissa olisi huomattavasti enemmän typeryksiä, jotka ovat kiinnostuneita jeesusaiheisista lässytyksistä
Uskonnoista voi keskustella, kaikenlainen uskonnon julistaminen ja väkisin tuputtaminen on kuitenkin tiedefoorumissa kielletty.

Vierailija
fenomenologi
hoshanii
joka on Kristus itse.

Teidän arvostelukykynne on tullut ilkeämieliseksi! En lähde kuitenkaa siihen lätäkköön, jossa te jo olette. Kristuksen oppi on rakkauden oppi ja selkeät elämänohjeet, joita suosittelen teillekin.
Siinä mielessä olette oikeassa, kun arvelette, että Hoshanii on Jehoshana itse.
" Minun työni ansio käy minun edelläni ja minun palkkani on minun mukanani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan"!

Vierailija

Meilla oli armeijassa tuollainen samanlainen kapiainen. Hänen mielestään Kristuksen oppi oli rakkauden oppi ja hänen mielestään kaikkien piti käydä palvelemassa jotakin mielikuvitusolentoa. Jos joku ei halunnut tällaiseen mielipuolisuuteen osallistua, niin korvaavana tehtävänä tällainen henkilö pääsi siivoamaan komppaniaa.

Pitäisihän se olla selvä asia, että ei Tiede-lehden foorumille kannata tulla lässyttämään naurettavia juttuja kristuksesta.

Vierailija

Meidän aikamme ei tunnusta minua, minäkään en halua tunnustaa tätä aikaa, joka etsii tieteestä jumalaa ja onkin asettanut itsensä itseään palvelemaan!
Antakaa minulle anteeksi elämäni erehdykset, niin minäkin antaisin anteeksi teidän elämänne erehdykset, sekään ei nähtävästi toimi, sillä te vihaatte minua, joka teidän tykönne tulin. Minä tulin tuoden hyvän sanoman, pelastuksen tiestä, sielun paremmasta koulutuksesta, niin kuin kasvejakin koulutetaan taimitarhassa.
Miksi te ette halua tunnustaa minua, siksi kun teidän syntinne syyttävät teitä vastaan. Oikeamielinen on teille muutamille kauhistus ja tuskainen olevainen, olevaisuudesta lähtenyt pieni kivi, teidän kengässänne, eipä tässä muuta!
Rauhan terveisin, hoshanii

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Julistaminen on hyvin epämiellyttävää sen uhriksi joutuvan kannalta. Onneksi nämä foorumeita kiertävät tee-se-itse-profeettojen kirjalliset tuotokset pystyy hyppimään yli. Kauheita ovat ovelta ovelle kiertävät tuputtajat.

Kävi tässä takavuosina sillai, että oli läheinen kuolemassa vakavaan pitkäaikaiseen sairauteen ja samoin muutama muu vähän vauraampi tuttu ja tutuntuttu. Meihin omaisiin otettiin jehovien toimesta monta kertaa kontaktia. Meilläkin kävi kolmeen tai neljään otteeseen niitä ikääntyneiden sielujen käännytystyötään tekemässä. Kun asiaa "epävirallisesti" selvittiin löytyi jehova-kytkentöjä maistraatista, sairaaloista, terveyskeskuksista, kelasta, eläkelaitoksista, yms, eli mm. näissä työskentelevät jehovat luovuttivat tietoa uskonnolliselle organisaatiolleen. Se miten asiaa pengottiin on toinen tarina. Asiaan puututtiin silloin "yksityisellä tasolla" ja ainakin joksikin aikaa tuo kärsivien ikääntyneitten omaisten omaisuuden metsästys loppui lähikulmilta.

Em. toiminta romutti viimeisenkin kunnioituksen kys. instituutiota kohtaan ja yleensäkin kaikenlaisia kristinuskon julistajia ja tuputtajia kohtaan. On siedettävää että joukossamme on taikauskoista väkeä, mutta se ei ole, että sitä yritetään levittää tieteen ja tiedon kustannuksella, saatika kuten edellä kirjoitin.

Uskonto toki on monipolvinen asia ja minäkin olen käyttänyt sitä hyväksi soveltuvin osin. Esimerkiksi lapset olivat aikanaan kristillisen järjestön järjestämässä päivähoidossa, jolloin silloisella asuinseudulla vaikuttanut humanitäärisen maahanmuuton aiheuttama ongelmavyyhti tuli mitätöidyksi. Se porukka kun ei suostunut jälkikasvuaan tuomaan paikkaan joka oli tekemisissä kristinuskon kanssa. Koulut eivät Suomessa oikein voi toimia näin, joten koulun alkaessa tuli muutto seudulta kun vaikeudet alkoivat kasaantua 50 kansallisuuden, kulttuurin ja kielen opiskellessa saman katon alla. Kristillinen positiivinen syrjintä on laillinen keino, niin kauan kuin siihen ei uskalleta puuttua. Ihan vain vinkiksi.

- Ubi bene, ibi patria -

Uusimmat

Suosituimmat