Oletteko puolellani vai minua vastaan?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Keskusteluissa on ilmennyt viimeisten vuosien aikana yhä useammin piirteitä, jotka eivät ole minua miellyttäneet. Kirjoituksiani ei ole noteerattu niin kuin olisin toivonut, näkemyksiäni on vähetelty rivien välissä, epäkunnioittavan sävyisiä vastauksia viesteihini on ollut useita ja monet keskustelijat ovat olleet erimieltä kanssani vielä senkin jälkeen, kun olen oman mielipiteeni selvästi ilmaissut.

Päätän jatkosta foorumilla saamani palautteen perusteella: oliko pieni taukoni foorumilta ikään kuin vain pieni kesäloma vai viite tulevasta, lopullisen poissaolon aamunkoitto.

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija
anomalia

Ehdottomasti puolellasi täysin riippumatta siitä, mitä kirjoitat.

Vierailija

Tämä on hyvä alku, mutta ei vielä ihan riitä lopullisen päätöksen tekoon. Puoltavia vastauksia pitäisi olla edes 10% kaikista foorumille kirjautuneista.

Kohaon
Pomo kehui työmiestä raksalla
"Älä hyvä mies hakaa naulaa vatupassilla"

Minä en näe, että raksan työmiehellä olisi viestiini yhteyttä.

asdf
Seuraa 
Viestejä11078
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Riippuu päivästä. Neljäs vai viides heinäkuuta. Vai kahdeskymmenes ensimmäinen maaliskuuta.

Nyt sulta unohtu kysymysmerkit. Tästä saat: ? [väli] ?

Ei tartte palauttaa. Mulla on uus näppis, joten noita riittää.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
asdf
CE-hyväksytty
Riippuu päivästä. Neljäs vai viides heinäkuuta. Vai kahdeskymmenes ensimmäinen maaliskuuta.

Nyt sulta unohtu kysymysmerkit. Tästä saat: ? [väli] ?

Ei tartte palauttaa. Mulla on uus näppis, joten noita riittää.

Mistä kohtaa?

asdf
Seuraa 
Viestejä11078
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Riippuu päivästä. Neljäs vai viides heinäkuuta TÄSTÄ Vai kahdeskymmenes ensimmäinen maaliskuuta JA TÄSTÄ

Muttei se mitään.

asdf
Seuraa 
Viestejä11078
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Äidinkielenopettajanani maltan olla eri mieltä.

Malta pois, ei se ketään haittaa. Mites sitten valitset puolesta tai vastaan olemisen? Se selkeyttäisi kantaasi, jos kertoisit sen avoimesti joikaisessa kolmessa esittämässäsi päivämäärässä.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
asdf
CE-hyväksytty
Äidinkielenopettajanani maltan olla eri mieltä.

Malta pois, ei se ketään haittaa. Mites sitten valitset puolesta tai vastaan olemisen? Se selkeyttäisi kantaasi, jos kertoisit sen avoimesti joikaisessa kolmessa esittämässäsi päivämäärässä.

Ei se selkiyttäisi kantaani. Se selkiyttäisi ehkäpä sitä, miten kantani ymmärretään. Tahi voisi tehdä lauserakenteista katu-uskottavampia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat