Rahaa kirjaimellisesti palamaan

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sivut

Kommentit (17)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mä luin ton jo aikaisemmin.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

petsku
Seuraa 
Viestejä1473
Liittynyt6.6.2009
fenomenologi
Eiköhän jokainen osaa lukea uutisia ilman että joku laittaa pelkän linkin tänne.
Aika urpomeininkiä.

Minusta ihan hyvä, että joku aina linkittää mielenkiintoisimmat uutiset tänne, kun ei niitä aina muista/jaksa lukea. Tosin jos ei mitenkään kommentoi linkkiään, niin hyvin voisi tehdä yleisen "ajankohtaiset uutislinkit"-ketjun, johon näitä sitten tunkisi.

Vierailija
petsku
fenomenologi
Eiköhän jokainen osaa lukea uutisia ilman että joku laittaa pelkän linkin tänne.
Aika urpomeininkiä.

Minusta ihan hyvä, että joku aina linkittää mielenkiintoisimmat uutiset tänne, kun ei niitä aina muista/jaksa lukea. Tosin jos ei mitenkään kommentoi linkkiään, niin hyvin voisi tehdä yleisen "ajankohtaiset uutislinkit"-ketjun, johon näitä sitten tunkisi.

Eihän uutisissa mitään vikaa ole, niistä saa hyviä keskustelunaiheita.
Jos kuitenkin laittaa pelkän linkin ja otsikoksi esimerkiksi "puoli tunti riitti", kuten tämän ketjun avaaja teki samalla kun laittoi tämänkin ketjun, on se aika urpomeininkiä.
Uutisesta voisi kopioida edes jonkun pätkän, mikä onnistuu pitämällä hiiren vasenta nappulaa pohjassa ja vetämällä tekstin yli.
Sitten klikkaa hiiren oikealla, painaa "kopioi", sitten (tarvittaessa vasemmalla), jälleen oikealla ja valitsee "liitä", kun kursori on siellä minne txt lisätään.
Sinä tietysti tiedät kuinka homma hoituu, ehkä kaikki eivät tiedä.
Uusimmat uutiset näkee kätevästi suomen suurimmasta? uutislinkkipalvelimesta, http://www.ampparit.com kannattaa lisätä kirjanmerkkeihin...., sieltä löytyy linkit aika moneen paikkaan.

Vierailija
abskissa
Mitähän laki sanoo tuollaisesta, jos kyseessä olisi todella oikeaa rahaa?

Ei mitään, pankit voivat kuitenkin kieltäytyä vaihtamasta, jos rahan tunnistaminen on liian työlästä.
Jossain ketjussa oli aiheesta ehkä tammikuussa.

Vierailija

Voisinkohan määkin saada mainostoimistolta rahaa? Polttaisin sitä kymppitonnin edestä protestoidakseni sitä, minkälaisen summan edestä menetin rahaa inttikiusattuna. Naiset eivät joudu inttiin. No en mää tietenkään niitä oikeasti polttasi, niin tyhmä määkään en ole.

Vierailija
fenomenologi

Eihän uutisissa mitään vikaa ole, niistä saa hyviä keskustelunaiheita.
Jos kuitenkin laittaa pelkän linkin ja otsikoksi esimerkiksi "puoli tunti riitti", kuten tämän ketjun avaaja teki samalla kun laittoi tämänkin ketjun, on se aika urpomeininkiä.
Uutisesta voisi kopioida edes jonkun pätkän, mikä onnistuu pitämällä hiiren vasenta nappulaa pohjassa ja vetämällä tekstin yli.
Sitten klikkaa hiiren oikealla, painaa "kopioi", sitten (tarvittaessa vasemmalla), jälleen oikealla ja valitsee "liitä", kun kursori on siellä minne txt lisätään.
Sinä tietysti tiedät kuinka homma hoituu, ehkä kaikki eivät tiedä.
Uusimmat uutiset näkee kätevästi suomen suurimmasta? uutislinkkipalvelimesta, http://www.ampparit.com kannattaa lisätä kirjanmerkkeihin...., sieltä löytyy linkit aika moneen paikkaan.

Oletan että jokainen osaa painaa sitä linkkiä ja lukea uutisen sieltä ihan itsekin. Ei tarvita kummoisia tietokoneenkäyttötaitoja moisen homman tekemiseen.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Saw
Mä luin ton jo aikaisemmin.

Mä luin vasta ekan kerran tällä palstalla.

Kymppi tonni sinne sun tänne. Eipä sillä paljoaa saisikaan, joten en ymmärrä ketkä siitä jaksaa ruikuttaa, että sillä olisi muka jotain hyödyllistäkin voinut tehdä. Ei olisi. Mainosten printtaaminenkin olisi maksanut enemmän ja olisi saanut vähemmän julkisuutta. Nytten he saivat ympärimaailmallista mainosta. Halpa teko siis sekä säästy luonto, kun ei tarvinnu printata mainoksia.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Teris on hidas...

Rahan polttaminen, nälkälakko... ei ne vaan oikein toimi muun sanoman kuin oman tyhmyyden osoittamiseen. Feministit vois pyytää itse palkankorotusta eikä vaan riukkua kadulla ja näyttää että rahaa on kuin roskaa. Ei vissiin ole tarvetta rahalle, kun sitä polttavat.

Silti, ei naisille pitäisi samaa palkkaa maksaa kuin miehille. Palkan tulisi olla henkilökohtainen, ja sitä korkeampi, mitä tuottavampaa työtä tekee. Tasapalkkaus syrjii ahkerasti työnsä tekeviä. Tulospalkkaus rulettaa.

Syrjintä ja eriarvoisuus ovat tätä päivää. Saamattomat kyykkyyn. Toisin kuin oli Vaskelan paasauksessa aiheena. Poisti kai itse, kun näki ettei rikkaiden kyykyttäminen ole järkevää.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
Saw
Silti, ei naisille pitäisi samaa palkkaa maksaa kuin miehille. Palkan tulisi olla henkilökohtainen, ja sitä korkeampi, mitä tuottavampaa työtä tekee. Tasapalkkaus syrjii ahkerasti työnsä tekeviä. Tulospalkkaus rulettaa.

Työn tuottavuuden mukaan palkkaus vaatii uuden keskustelun arvoista. Onko ihmisen hyvin hoitaminen tuottavampaa kuin tehdastuotteen tuotto? Tulospalkkauksesta osaltaan juuri naisten alipalkkaus johtuu, ongelmahan on usein koko alalla, ei yksilöinä miehilla tai naisilla.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
CE-hyväksytty
Nallepuhin osingot on rutkasti enemmän kuin kymmenentuhatta. Kruunua.

Tottakai.

Saw
Teris on hidas...

Rahan polttaminen, nälkälakko... ei ne vaan oikein toimi muun sanoman kuin oman tyhmyyden osoittamiseen. Feministit vois pyytää itse palkankorotusta eikä vaan riukkua kadulla ja näyttää että rahaa on kuin roskaa. Ei vissiin ole tarvetta rahalle, kun sitä polttavat.

Syrjintä ja eriarvoisuus ovat tätä päivää. Saamattomat kyykkyyn. Toisin kuin oli Vaskelan paasauksessa aiheena. Poisti kai itse, kun näki ettei rikkaiden kyykyttäminen ole järkevää.

Nii, sillä rahalla saisi miljoona naista yhden sentin. Sillä voisi ostaa jo melkein vaikkapa mitä, kun sijoittaa sen vaikkapa rautaruukkiin. ja odottaa että se osake kasvaa miljoonaan euroon. Sitten miljoona naista olisi miljonäärejä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat