Tuntuuko usein, että teille nauretaan?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minusta tuntuu. Kaupassa ja kaupungilla. En ymmärrä miksi.

Kommentit (10)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Kyllähän ne mulle nauraa. Tuntemattomat varsinkin. Mutta silti kovin nauraja taitaa olla lähin esimies.

Mutta toki mäkin nauran muille. Varsinkin tuntemattomille.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005
VHM
Minusta tuntuu. Kaupassa ja kaupungilla. En ymmärrä miksi.

Sitä ollaan huumorimiehiä.

Minulle ei kukaan naura. Olin ilmeisesti jossain muualla kun huumorintajua jaettiin.

Vierailija
Neutroni

Olin ilmeisesti jossain muualla kun huumorintajua jaettiin.

Jaettiin? Kuka jakoi? Taasko alkavat ne lapselliset jutut Jumalasta, joka jakaa ihmisille huumorintajua, mediakritiikkiä ja muita tavoiteltavia ominaisuuksia?

Toivon, että näkymättömiä olentoja ei vedetä tähän keskusteluun.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Feminine
Hm. Enpä taida noin keskittyneesti koko ajan miettiä, mitä muut minusta ajattelevat.

Niinpä. Sen kyllä ymmärtää, jos sattuu oikein ulkopäin huvittavalta näyttävän kompastumisen yms. vahingossa tekemään, niin itselläkin tulee sellaisessa tapauksessa kyllä naurettua jopa itsensä ollessa se kompuroija, mutta esimerkiksi vammaisille, vanhuksille ja näiden käytännön elämän vaikeuksille naurajia en jotenkin ymmärrä. Myöskin sen olettaminen, että muut ihmiset ja jopa tuntemattomatkin ovat jatkuvasti itsestä kiinnostuneita ja vahtaavat ivanaurumielessä tai muutenkin taitaa kallistua hieman narsistisen ja vainoharhaisen ajattelutavan puolelle. Ihmisiä ne muutkin ovat ja useimmilla taitavat jopa kiinostuksen kohteet olla ihan muualla kuin esim. itselle tuntemattoman henkilön persoonassa ja hänen tekemisissään.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Minulla on mahdollisesti hieman narsistinen ja vainoharhainen ajattelutapa. Mutta ei tämä tarkoita, etteiväkö ne silti nauraisi minulle.

Uusimmat

Suosituimmat