Mutiloitu jeesuksen suorituselin

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kiuruvedellä on HERÄTTÄJÄJUHLAT

Huoh, enpäs ole nähnyt eläissäni näin paljon mielisairaita ihmisiä samassa perkeleen tapahtumassa yhtäaikaa. Olen kuulema syntinen ja joudun helvettiin kun en usko jumalaan?

Simple. Vaikka en olisi tehnyt elämäni aikana mitään "syntiä" minun paikka on kuulema helvetissä, siitä yksinkertaisesta syystä että en vaan usko.

Pera perus raiskaaja, lapsentappajakin pääsee taivaaseen kun se kuulema on ottanut jessen sydämmeen.

Nyt ei kyllä logiikka oikein.... jotenkin. Tämähän on HULLUA!

Tämä täti taitaa ajella keskustassa ja huudattaa Cannibal Corpsea.

Jeah, se olen sitten minä, jos bongaatte.

Sivut

Kommentit (28)

abskissa
Seuraa 
Viestejä3654
Liittynyt9.10.2008
Lettu Haimakainen
Huoh, enpäs ole nähnyt eläissäni näin paljon mielisairaita ihmisiä samassa perkeleen tapahtumassa yhtäaikaa. Olen kuulema syntinen ja joudun helvettiin kun en usko jumalaan?

Tuskaa lievittää se, kun kuvittelee millaiseen seuraan päätyisi, jos joutuisikin tuon herätysklaanin taivaaseen.

We're all mad here.

Vierailija

Aloitin juuri äskettäin YK:lle osoittaman kansalaisaloitteen suunnittelun.
Tavoitteenani on, että vuoden 2012 YK:n Yleiskokous avausistunnossaan laatisi päätöslauselman, jossa vaaditaan kaikkien jumalien lopettamaan sekoilut j.m.s. toimet maa -nimisellä planeetalla.

Minun minun tulisi menetellä tuon asian saattamiseksi YK:n asiakäsittelyyn?

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Kohaon
Aloitin juuri äskettäin YK:lle osoittaman kansalaisaloitteen suunnittelun.
Tavoitteenani on, että vuoden 2012 YK:n Yleiskokous avausistunnossaan laatisi päätöslauselman, jossa vaaditaan kaikkien jumalien lopettamaan sekoilut j.m.s. toimet maa -nimisellä planeetalla.

Minun minun tulisi menetellä tuon asian saattamiseksi YK:n asiakäsittelyyn?

Jos nyt ensin vaan saisit jumalat lopettamaan sotien aloittamiset, jopa niillä uhkailut.

abskissa
Seuraa 
Viestejä3654
Liittynyt9.10.2008
googeli
Tämäkin ketju näyttää olevan hyvin suvaitsevainen ja kiihkomielisyydestä vapaa...

Minun mielipiteeseeni ei liity mitään erityistä kiihkoa. Yritin vain tarjota lohdullisempaa näkökulmaa.

EDIT: Sekoitin kai herättäjäjuhlat väärään liikkeeseen.

We're all mad here.

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Jumalille voisi perustaa oman boot campin, jossa kyseiset tahot voisivat ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa todellakin tekemään asioille jotain. Alkaisivat vaikka alkuun pelastamaan omia uskovaisia. Esimerkkinä siitä, että uskominen todellakin kannattaisi. Nämä ihmispolot, kun tuppaavat kuulumaan samaan äkkilähtöön kuin ei uskovaisetkin. Pahimmat tapaukset voitanee ottaa vaikka terrori-iskuista.
Lisäksi ihmisten hyväksikäyttö uskonnon varjolla olisi hyvä lopettaa, varsinkin lasten. Tänne lähiöön on tullut jonkin uskokunnan teltta, veikkaan helluntailaisia, johon on mahdollista mennä kuuntelemaan herran sanomaa. Minulla on kyllä käynyt mielessä, että jonkun kranun sinne voisi heittää.Ei välttämättä savuja, vaihtelun vuoksi Ei löydy kyseisiä kranuja, joten senkin voi unohtaa.

Vierailija
abskissa
googeli
Tämäkin ketju näyttää olevan hyvin suvaitsevainen ja kiihkomielisyydestä vapaa...

Minun mielipiteeseeni ei liity mitään erityistä kiihkoa. Yritin vain tarjota lohdullisempaa näkökulmaa.

EDIT: Sekoitin kai herättäjäjuhlat väärään liikkeeseen.

Luultavasti sekoitit körttiläiset lestadiolaisiin.

Körttiläisyys on muuttunut vuosikymmenien varrella huomattavasti. 2000-luvulla körttiläisyys on kirkon sisäisistä herätysliikkeistä liberaalein esimerkiksi suhteessa homoliittoihin, naispappeuteen ja maahanmuuttajiin.

http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4 ... 646&a=5331

Jossain mielessä körttiläisyys on palannut juurilleen, Paavo Ruotsalainen oli hyvin suvaitsevainen mies aikoinaan. Itse olen toki paatunut ateisti, vaikkakin juuriltani savolais-pohjalainen.

Vierailija

Kohaon kirjoitti:
"Aloitin juuri äskettäin YK:lle osoittaman kansalaisaloitteen suunnittelun.

Minun minun tulisi menetellä tuon asian saattamiseksi YK:n asiakäsittelyyn?"

Volitans:
"Jos nyt ensin vaan saisit jumalat lopettamaan sotien aloittamiset, jopa niillä uhkailut."

Tarkoitukseni on, että YK ihmiskunnan nimissä pyytäisi jumalilta, että he eivät käyttäisi ihmiskuntaa välikätenä riitojensa välikappaleena.
Jumalten aiheuttamat sodat loppuisivat luonnollisesti tuolloin.

Vierailija

Barbaari:
"Tee esityksestä facebooksivu niin ainakin siten saa painoarvoa ja julkisuutta sen ehdotuksen lisäksi. Ehdotuksesi on hyvä ajatus."

Niinpä niin.
Mitä tehdä tuolle valtavalle hihhuliporukalle kun he huomaavat, että jumalat hylkäsivät heidät?
Voi pyhä sylviä sentään

Vierailija
Lettu Haimakainen

Simple. Vaikka en olisi tehnyt elämäni aikana mitään "syntiä" minun paikka on kuulema helvetissä, siitä yksinkertaisesta syystä että en vaan usko.

Pera perus raiskaaja, lapsentappajakin pääsee taivaaseen kun se kuulema on ottanut jessen sydämmeen.

Asettamalla nuo ihmiset mielisairaiksi, Sinun tulisi tuntea heidät kaikki henkilökohtaisesti.
Tsekkaa oma logiikkasi ja anna muiden tehdä asioita tavallaan.
Ryhmiä on helppo arvostella, mutta jokainen ihminen on yksilö ja ansaitsee tulla arvostuksensa yksilönä.
Jokaisella on oikeus myös olla väärässä, mutta en usko että olet oikea ihminen määrittämään asiaa ennakkoluuloinesi.

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006

Ylläolevassa logiikassa ei ole juurikaan perää. Käsittääkseni yksilöt (joukossa muodostavat ryhmän) jotka näkevät vaaleanpunaisia elefantteja, voidaan luokitella mieleltään järkkyneiksi, ellei peräti mieleltään sairaiksi. Näin ollen voidaan myös todeta ylipäätään uskovaisetkin ainakin jossain määrin mieleltään vähemmän terveiksi.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Sormiverryttely

Vaikuttaisi olevan lajillemme ominaista haksahtaa erilaisiin perustelemattomiin taikauskomuksiin. Olemme siis lajina hyvin alttiita sille. Ei niin alkukantaista kulttuuria etteikö jotain objektia olisi palvottu. Kun näin ajatellaan, saattaa olla että enemmistössä ovat uskomuksiin herkimmin haksahtavat -eli uskomuksiin vähän tai ei ollenkaan haksahtavat ovatkin ehkä poikkeavia ja voidaan sijoittaa karsinaan hullut.

Miten lie.

Minä en usko magiaan, en valkoiseen enkä mustaan, enkä edes ristillä höystettynä. Saatan siis olla hullu.

- Ubi bene, ibi patria -

Vierailija
Pacanus Rusticanus
uskomuksiin vähän tai ei ollenkaan haksahtavat ovatkin ehkä poikkeavia ja voidaan sijoittaa karsinaan hullut.

Joo, ihminen on sairas, jos ei ole päässä mitään vikaa?

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005
Starman
Lettu Haimakainen

Asettamalla nuo ihmiset mielisairaiksi, Sinun tulisi tuntea heidät kaikki henkilökohtaisesti.
Tsekkaa oma logiikkasi ja anna muiden tehdä asioita tavallaan.
Ryhmiä on helppo arvostella, mutta jokainen ihminen on yksilö ja ansaitsee tulla arvostuksensa yksilönä.
Jokaisella on oikeus myös olla väärässä, mutta en usko että olet oikea ihminen määrittämään asiaa ennakkoluuloinesi.

Massahurmosta voitaisiin kyllä kutsua yhteisölliseksi mielensairaudeksi. Samaan kuuluvat ufo-uskovaiset yms., joiden faktoihin perustuva totuus kohteeseensa on ihan yhtä hataralla pohjalla.
Mielestäni näihin viiteryhmiin kuuluvia ei tarvitsekaan määritellä erikseen henkilökohtaisesti mielenvikaisiksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat