Ongelmaa sivuston käytön kanssa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Moro,

Onkos kellään muulla tätä ongelmaa että tiede-sivusto kyselee tunnuksia koko ajan? Minulla kyselee useammin kuin ei kysele. Olen kuvitellut että kaikilla muillakin olisi sama ongelma, mutta ilmeisesti näin ei ole? Olen kokeillut useammalla selaimella, tyhjentänyt välimuistit jne. Olen myöskin havainnut useammassa käyttöpaikassa samaa vikaa.

Mielenkiintoinen juttu on tosin se, että yhteys toimi kun laitoin operaattorin proxyn päälle. Tämä saattaa liittyä havaintoon, että kun yhteys on kerran auki tapaa se pysyäkin auki, ja että joku muukin käyttää ko proxyä. Oliko ylläpidolla vielä selvityksessä tämä ongelma vai onko vain mulla näitä ongelmia?

Kommentit (7)

Vierailija

Ei kysele, pysyy kirjautuneena, vaikka välillä poistuisi foorumista kun laittaa rastin "kirjaudu sisään automaattisesti"ruutuun.
Evästeet pitää varmaan hyväksyä, että sivusto tunnistaa.
Taisi olla pari tuntia kun kirjautuu ulos, jos ei koneella ole mitään toimintaa foorumissa.

Piha6
Seuraa 
Viestejä907
Liittynyt26.8.2008

Joo, ei kysele. Muutenkin suunnilleen heinäkuun alusta alkaen sivusto on mielestäni toiminut ihan OK. En meinannut moista edes todeksi uskoa, niin vinksallaan ainakin minun selaimella tämä sivusto oli ja pitkään. Yhtään mitään en ole säätänyt ja miksi olisinkaan, koska muiden sivustojen kanssa ei juuri ongelmia ole ollut.

Esimerkiksi toukokuun lopulla kirjoitetuissa sivuissa on edelleen näkyvyysongelmia, mutta uusimmissa ei enää.

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Moro!(toivottavasti Olbe ei ota hiillosta ). Jos tyhjennät hakuhistorian kokonaisuudessan, että et ole rajannut tunnusanojen muistia, niin silloin joudut joka kerta laittamaan kirjautumiset erikseen kun kirjaudut.
Ota muistin tyhjennyksestä ruksi pois automaattisten kirjautumisien kohdalta. Silloin pitäisi homman pelittää buenosti.

Vierailija

Minulla oli samanlainen ongelma tuossa keväällä. taisi olla jopa Kesäkuun alussa. Ylläpidon kanssa sitä pähkäitiin. Vika ei ainakaan minulla ollut ylläpidon puolella, vaan selaimessa. Minulla on käytössä Opera ja siinä auttoi kaikkien cookien poisto. Siitä oli tietysti aluksi hieman haittaa muiden sivustojen kanssa, niidenkin cookiet kun poistuivat.

Sen jälkeen on kaikki toiminut hienosti.

Haussa on edelleen se tunnettu ongelma, joka estää hakujen tekoja liian nopeasti uudelleen. Se johtuu siitä, että kantaan jää pyörimään SQL-kyselyjä, jotka tukkivat kannan. Vikaa yritetään kyllä korjata.

Siirrän nämäkin viestit alakertaan jossain vaiheessa.

Vierailija

Eilen vielä ainakin oli joidenkin ketjujen kohdalla oikean reunan rajautuminen pois, jonka kumosi zoomaus pieneksi jonka jälkeenkään ei sivunumrotoiminta toiminut kuin numeron asettamalla "siirry sivulle"-laatikkoon.

Vierailija
tietää
Eilen vielä ainakin oli joidenkin ketjujen kohdalla oikean reunan rajautuminen pois, jonka kumosi zoomaus pieneksi jonka jälkeenkään ei sivunumrotoiminta toiminut kuin numeron asettamalla "siirry sivulle"-laatikkoon.

Minulla on Operassa suurennustoiminto päällä ja silloin leikkaantuu oikea reuna pois ruudusta koska sivulla on kuva, joka hieman levittää sivua. Esimerkiksi seuraava sivu aiheuttaa tuon ilmiön: vapaa-sana-f5/kymppikerho-t46452-30.html

Nuo sivulla olevat kuvat levittävät sivua, vaikkeivät olekaan yli 800 pikseliä leveitä. Johtuisikohan sinullakin ongelma tuosta. Toinen asia joka saattaa levittää sivua on liian pitkät linkit.

Vierailija

Jaaha joo, taisinkin nyt keksiä mikä tässä on ollut. Oon tavannut kirjoittaa tuon sivuston osoitteen ilman www-etuliitettä, jolloin se ilmeisesti vähän enemmän randomilla pistää tuota salasanakyselyä.

Uusimmat

Suosituimmat