Suolijärven uimaranta 13.8.2010

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Menkää sinne klo. 3:15. Erään maan ulkopuolisesn rodun edustajat ovat sielä silloin. He ottavat halukkaat kytiin alukseensa. Sitä ennen voitte lähettää heille kysymyksiä minun kauttani. Minulla on yhteys heihin sekä tulkkausvälineistö

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija
CE-hyväksytty
Pukeutuminen ei vaikuta asiaan. Pelle.

No, tulen sitten aatamin puvussa.
Mitä tulkkaat?
Mikä on laitteisto?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Pääseekö mukaan vaikka olisi promilleja veressä?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Rousseau
Kuulostaa vähän huolestuttavalta että kohtauspaikkana on Suolijärvi... Ettei vain päädyttäisi anaaliosaston tähystyksiin...

Järven nimi on Suolijärvi. Luuletko sä, että extrarerrestiaalia rotua kiinnostaa järven nimi. He itse ilmoittivat minulle paikan. En tiedä syytä, mutta mä sanoin että se on ok. Se on hyvä paikka.

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Haluaisin tietää, että palautaanko minut tuon matkan jälkeen täysin koskemattoma Tampereen Rautatiekadulle?

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Wolf
Haluaisin tietää, että palautaanko minut tuon matkan jälkeen täysin koskemattoma Tampereen Rautatiekadulle?

Kyllä. Totta kai.

Haluaisin mainita vielä, että mitään pelättävää ei ole.

Vierailija

Joo, ja mitähän päivä meinaat? Viime yönä oli aika hiljasta, mitä nyt jotkut tatuoidut läskit (nuoret) kävivät soittamassa vähän poskeaan

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
etunimisukunimi
Joo, ja mitähän päivä meinaat? Viime yönä oli aika hiljasta, mitä nyt jotkut tatuoidut läskit (nuoret) kävivät soittamassa vähän poskeaan

Päivämäärä lukee otsikossa. Se on mulle ilmoitettu. Välitän vaan viestin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat