Sattuu kusisesti kustessa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Joka penteleen kerta jos satun kuseksimaan suihkussa ollessani
alkaa pissin jälkeen virtsaputkea vihlomaan samaan tapaan kuin virtsaputkentulehduksessa.

Mistäköhän tällainen ilmiö mahtaa johtua?

Ilmoittaako jeessus näin minulle ettei suihkuun saisi pissiä?

-Pissin silti.

Sit mulla oli joku toinenkin juttu mut en enää muista..

Kommentit (14)

Vierailija

Taitaa olla provo, mutta vastataan silti

Pelkästään tuolla oireella on mahdoton sanoa mikä vaivaa. Voi olla virtsaputkentulehdus, voi olla sukupuolitauti, voi olla eturauhasen tulehdus, voi olla hiivatulehdus.... Tai sitten.... Random, ja ei mitään oikeaa syytä.

Vierailija

Ei ollut provo.

Tosiaan vaivannut jo pikkupojasta asti.

Ei kai mitään vakavaa... tuhkauurnassa viimestään helpottaa.

Hikistä päivää kaikille palstalaisille!

-Tyris-

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005
Tyräpoika
alkaa pissin jälkeen virtsaputkea vihlomaan samaan tapaan kuin virtsaputkentulehduksessa.

Tämä on varoittava esimerkki suihkussa kusemisen vaaroista. Ongelmaan on yksinkertainen ratkaisu, käytä vessanpönttöä, muita suihkun käyttäjiä tuskin ilahduttaa ajatus jonkun toisen pisuaarissa peseytymisestä.

Voisiko saippualla yms. pesuaineilla olla asian kanssa tekemistä?

ovolo
Seuraa 
Viestejä5370
Liittynyt7.7.2007
Tyräpoika

-Pissin silti.

Voithan sinä laajentaa tuota perversiotasi. Esimerkiksi ruokapöydässä, linja-autossa, kadulla, jne.. Ja voithan sinä sinne suihkuun vääntää myös tortut!?

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005
Tyräpoika

Ilmoittaa. Jeesuksella ja muilla henkiolennoilla on perinteisesti tapana kommunikoida kuolevaisten kanssa nimenomaan genitaalien välityksellä.

Vierailija

Karkaileeko virtsa urinoidessa sivuille ja alaviistoon eli useampaan eri suuntaan?
Onko takkahuoneen katossa tai lattiassa reikiä?
Ovatko valokatkaisimet ja ovenrivat kuivuneen veren peitossa?

Jos vastaat kaikkiin kyllä, niin olet kenties puhdistanut ladattua haulikkoa kännissä.

Vierailija
Heksu
Tyräpoika

Ilmoittaa. Jeesuksella ja muilla henkiolennoilla on perinteisesti tapana kommunikoida kuolevaisten kanssa nimenomaan genitaalien välityksellä.

Ilmankos

Vierailija
Tyräpoika

-Pissin silti.

Mielenkiintoista, oletko jo kokeillut tuleeko samaa ilmiötä olohuoneessa kustessa? Entäs keittiössä? Ettei vaan olisi siellä suihkutiloissa jotain allergisoivaa. Kyllä kannattaa jatkossa keskittyä varmaan kusemaan muissa huoneissa.

Vierailija

Tuomitaanko suihkuun kuseskelu yksimielisesti foorumilla?

Kusihan laimeentuu huomaamattomiin muun hien ja kuonan kanssa alati virtaavaan veteen. Lisäksi hygieniapuolenkin hoitaa vesi ja saippua, eikä tarvitse elimiä erikseen pyyhkiä/putsata.

En itsekään tavanomaisesti kuseskele suihkuuni, mutta jos hätä yllättää, niin en todellakaan jaksa vaivautua erikseen kuivaamaan itseäni ja vaeltaan vessanpöntölle, kun asiat voi hoitaa heti pois alta. Tietenkään en kuseskele toisten tai yleisiin suihkutiloihin.

E: Suihkutilat siivoan kunnolla n. kerran kuussa. Yhtään mitään hajuja tai pinttymiä ei ole jäänyt

Vierailija

Virtsa ei juurikaan poikkea koostumukseltaan esim. hiestä, vain konsentraatioiden määrä on suurempi.

Joten kuse vaan suihkuun, kunhan laimennat kunnolla

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Näringsvärde
Tuomitaanko suihkuun kuseskelu yksimielisesti foorumilla?
Sallitaan yksimielisesti. Suihkuviemääriin kuseminen säästää aina pöntönsäiliöllisen vettä. Maailma pelastuu suihkun aikana kusemalla.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
hOx
Joten kuse vaan suihkuun, kunhan laimennat kunnolla

Homeopaattinen virtsa? Vaikuttaako se johonkin, onko virtsalla muisti?

Uusimmat

Suosituimmat