Aurinko ja Elämä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Marsin kohtalo linnunradalla:
Mars ìn kohtalo on nyt surkea. Miksi sitten Mars planeetan toinen puoli on niin kylmä ja aurinkoon suuntautuva etupuoli on niinkin kuuma 212,5 kuumimmillaan. Kylmäpuoli lähes saman verran miinuksella -178,5 kylmimmillään.
Niin kuin jokainen tiedemies tietää, että Että Marsista on tulluyt lähes elinkelvoton, niin minä aloin miettimään siihen tilanteeseen johtanutta tapahtumaa.
Marsin magneetti ns. napa perustuu ns. aurinkotuulesta so. siirtyvästä energiasta, huuhtoen planeettoja yleisestikin. Tuollainen siirtymä saa aikaan pyörivän liikkeen planeetoissa. Auringon suhde planeettaan energian ensiarvoinen siirtymäkohta aiheuttaa pyörivän liikkeen. Magneettinavat muodostuvat pyörimisliikkeestä johtuvasta sähkömagnetismista so aurinkoenergian virtauksesta.
Marsilla on ongelmana sijainti, jääden radallaan huonoon suhteeseen Gombraattaan so. auringon ytimeen, joka ei olekaan pyöreä. Väitänkin, että aurinko ei virtauta energiaansa tasasuhtaisesti. Mars on ajautunut radallaan siten, että se on joutunut paitsioon jossain määrin, suhteessa auringon Gombraattaan. ( sisäydin)
Marsin ns. magneetti akseli onkon suuntautunut n.176 asteeseen, ollen alimmillaan, tuo planeetta Auringosta 1. 176.968 km. Ajautuen liian alas.
Kokonaissyy onkin Auringon ytimen virtausvaikutus erilaisella voimakkuudella planeettoihin. mm. Uranuksen siainnissakin on samankaltaisuutta virheellisyyttä.
Auringon ydin on kiinteä. Auringon sijainti Linnunradalla on heiluva ja ajautunut liian myötämieliseksi maalle, joka onkin meille elämän ehto. Aurinko onkin älyllisesti ajatteleva pitäen elämän oikeuden ja alistuen palvelemaan elämää, ollen El itse.

Hoshanii

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

TULIN TÄNÄÄN SIIHEN JOHTOPÄÄTÖKSEEN LOPULTA MIETITTYÄNI OLEMASSA OLEVAA SIJAINTIAMME, ETTÄ MEIDÄN KOKO MAAILMAMME ONKI AINOASTAA YHDEN ATOMIN SISÄINEN OLEMUS!!!!!!!!!!!

Hoshanii 13.07.2010. todellinen aika on 15.04. 2014.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
hoshanii
TULIN TÄNÄÄN SIIHEN JOHTOPÄÄTÖKSEEN LOPULTA MIETITTYÄNI OLEMASSA OLEVAA SIJAINTIAMME, ETTÄ MEIDÄN KOKO MAAILMAMME ONKI AINOASTAA YHDEN ATOMIN SISÄINEN OLEMUS!!!!!!!!!!!

Toi on vanha juttu. Keneltä kuulit?

Vierailija
hoshanii

OLEMME KAIKKI SIRTHA Q ATOMIN SISÄLLÄ. SUOMEKSI, VETYATOMIN SISÄLLÄ!!!

Vierailija
hoshanii
hoshanii

OLEMME KAIKKI SIRTHA Q ATOMIN SISÄLLÄ. SUOMEKSI, VETYATOMIN SISÄLLÄ!!!

SIRTHA Q, VETYATOMISSA ON 369.574 OSIOTA, JOTKA VOIN LUETELLA VAIN TIEDEMIESKOMISSIOLLE KANSAINVÄLISESSÄ KONFERENSSISSA HELSINGISSÄ.

Vierailija

KORJAUS: Alfalaa on kokonaisatomi, vetyatomi. Alfalaa on pysyväisluonteinen. Alfalaan sisällä on pienatomeja.

Poistan Shirtha Q atomin Alfalaan sisältä, sillä se oli tiedon kantaja ylpeydessä, Luzifer itse.

SIRIUS, KIRKKAUS ON JEHOSHANA.
Hoshanii on auttaja ahdingossa.

Hengellistä ja tieteellistä viisautta ei voi erottaa toisistaan. Vain yhtymällä toisiinsa päästään täydellisempään tiedon KIRKKAUTEEN.

Vierailija
CE-hyväksytty
hoshanii

Toi on vanha juttu. Keneltä kuulit?

Ymmärsitkö myös sen, että kuinka paljon maailmoja mahtuu 1 kuutioon?

Vierailija
petsku
Ymmärsitkö sinä sen, että tämä on tiedeaiheinen palsta?

Ei oo varmaan ainoa asia, mikä siltä on jäänyt ymmärtämättä.

Vierailija
petsku

Ymmärsitkö lainkaan veikknen mistä minä kirjoitin?
Vapaassa tilassa olevat atomit näyttävät hyvinkin pieniltä, vai mitä?
Millaiseksi voit kuvitella atomin sisustan. Onko sinulla mitään siitä käsitystä?
Minä tiedän jokaisessa atomissa olevan oman maailmansa.
Käsitä siis, mitä tämä merkitsee!
Syntyikö sinulle uusi maailmankaikkeuden mielikuva?
terv. hoshanii

petsku
Seuraa 
Viestejä1473
Liittynyt6.6.2009
hoshanii
Millaiseksi voit kuvitella atomin sisustan. Onko sinulla mitään siitä käsitystä?

Aivan minkä tahansa laiseksi mielikuvituksen rajoissa. Yksin mielikuvitus ei tee mistään totta. Voin esimerkiksi kuvitella jokaisen tämän palstan röllin korvien väliin aivot, mutta se ei kuitenkaan tee siitä totta.
hoshanii

Hieno homma, mutta jätätkö mielikuvitusmaailmasi tämän foorumin ulkopuolelle?
hoshanii

Ei syntynyt.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Ennen kyynistymistäni minäkin leikittelin tuolla atomimaailmalla.

Eli että mikrotasolla voisi olla maailmoja ja me taas voisimme olla maailman yhdellä planeettahiukkasella joista muodostuu makrotason jättimaailma. Ehkäpä meidän maailmankaikkeutemme onkin jonkin maailmankaikkeuden alkeishiukkanen. Tai neutroni. Tai elektroni.

Niin kuin vanha kunnon peili peilissä juttu.

Pirustako sitä tietää.

- Ubi bene, ibi patria -

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
CE-hyväksytty
Niistä vanhosta jutuista jossain välissä puheenollen...

Joo mutta ku toi vaan passas niin mielettömän hyvin! Ja toisekseen toi on mun lempi kuva. Musta monesti tuntuu tolta millä on pää vinossa.

Hämmentää.

Vierailija
hoshanii
petsku

Ymmärsitkö lainkaan veikknen mistä minä kirjoitin?
Vapaassa tilassa olevat atomit näyttävät hyvinkin pieniltä, vai mitä?
Käsitä siis, mitä tämä merkitsee!
terv. hoshanii

Ymmärtäjät on vähissä. Lopeta niiden mömmöjen vetäminen, sä oot sekasin, ku seinäkello.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat