Stressiä(kö)?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Okei eli mulla on ollut nyt viikon ajan mahassa sellanen tunne, hieman kylkilyuiden alapuolella että vatsa ois tyhjä, no ei toki tee mitään mieli koska mulla on samaan aikaan paha olo, mutta kun syön se lähtee pois, sitkun oon pari tuntia syömättä se tulee aina uudestaan esille. SItten mulla on ollut kurkun yläosassa pari päivää tunne että se ois ihan täynnä limaa ja tuntuu että nielurisat painais kurkkuun vaikkein ne niin (kai) voi ees tehäkkään. Sitten tänään kun olin isäpapan kanssa lenkillä huomasin uuden oireen, mun kurkussa tuntu ihanku se turpois umpeen mutta silti sain henkee, sitten mun kylkiluiden väliin alko sattua ihanu joku ois pistäny siihen tikulla. Välillä minua itkettää enkä tiedä mitä tehdä, en uskalla lähteä isäni kanssa lääkäriin ennen kuin äitini tulee reissustaan koska hän töissä sairaalassa ja yleensä tietää ja osaa neuvoa mikä minulla on vikana. Välillä kehooni tulee kuumia aaltoja rintalastan kohdalle. Onko kyseessä stressi vai jokin vakava asia? AUTTAKAA!

Kommentit (3)

Vierailija

Taidat olla aika nuori ja tyttö? Ilmeisesti. Noihin on aika mahdotonta keksiä syitä. Luulen, ettei lääkärikään keksi noihin syitä tutkimusten jälkeenkään. Kannattaa kuitenkin sinne lääkäriin mennä.

Uusimmat

Suosituimmat