Oikeita alienien aluksia vai "chopattuja" kuvia?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

No niin, nyt kaikki tutkailemaan. Onko kuvissa aito asia vai vain huijareitten kädenjälkiä? Ja jos se on aito, niin mikä se on?

Kyseessä siis se Kiinan uhvo.

A

B

C

D

E

F

G

Edit: Vaihdoin kuvien nimet ja palvelimen, mutta kuvat ovat samat kuin tuossa allaolevassa linkissäkin.

Lisää juttua ja linkkejä: http://www.earthfiles.com/news.php?ID=1 ... nvironment

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Kuvia ei näkynyt.
Ja se ei ole choppaamista, vaan shoppaamista joka taas on puolestaan lyhennös photoshoppaamisesta.

EDIT: No nyt näkyy kuvatkin. On kovin aidon oloisia muttei se sulje pois manipulaation mahdollisuutta, onhan jenkkienkin kuussakäyntikuvat kovin aidon oloisia....

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Mielenkiintoinen threadinaihe...

No aluksi nuo kuvat mitä linkiltä ei oikein kuvina vakuuta. Kuvia ei näy viestissä.

Image 1 voi olla pelkästään valonheitin joka heijastuu tiheästä pilvestä. Puissa ei ole lehtiä joten syksystä tai talvesta kyse.

Image 2 Tuosta on paha sanoa, onkohan kuvassa ollut tarkoituksena se että UFOn valonheittimet heijastuvat asfaltista ja talojen seinistä. näyttää epärealistiselta jos nuo valot ovat UFOsta peräisin. UFO on mahdottoman pieni mikäli on lähempänä mitä rakennukset ovat.

Image 3 olen melko varma että kuva on photarissa laitettu lighten komennolla päälle joka on hyödyllinen ja laskee mukaan vain layerin kirkkaimmat kohdat. Taivasta tummempaa UFOsta ei näy. Mahdolliseti helppo photoshoppaus jos sillain tehty. Trooppisen oloisia puita näkyy missä on yhä lehdet, tuolla taustalla on yksi puu josta ei osaa sanoa onko siinä lehtiä vai ei.

Image 4 Kuvan UFOssa neljä valopistettä valojuovan päällä on erilain mitä muissa kuvissa. Kameraa on liikutettu kuvaa ottaessa ikäänkuin UFO olisi liikkeessä.

Tietääkseni näistä UFOista on olemassa useita silminnäkijähavaintoja mikäli tässä on ne mitkä pysäytti lentoliikennettä eikä sitä viranomaisetkaan kieltäneet. Armeijaprojekteja joista ei saa puhua keskellä asutuskeskuksia ja lentokenttiä.

CIA:lla oli eräs ohjelma jossa uskoteltiin ja lavastettiin lentäviä lautasia olevan olemassa jota käytettiin lopulta huijaamaan kansaa ja luomaan selityksiä omille vakoilulennoille ja projekteille.

Vierailija
HaukiOlli
Kuvia ei näkynyt.
Ja se ei ole choppaamista, vaan shoppaamista joka taas on puolestaan lyhennös photoshoppaamisesta.

Enhän minä kirjoittanut, että kuvat olisi chopattu, minä kirjoitin "chopattu" ja se liittyi mm. tähän ketjuun

Eikä Phony ole kännissä, ei edes "dropattu".

Vierailija

Muutamassa kuvassa valosäteet selkeästi photarilla lisätty.

Itse "aluksen" runko näyttää enemmän ikkunan heijastukselta kuvaajan mahdollisesti takana olevasta valosta kuin miltään oikealta objektilta.

Edit: Tarkoitin takana olevalla valoa lähinnä lamppua, kuten loisteputkea.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
8t88
Muutamassa kuvassa valosäteet selkeästi photarilla lisätty.

Itse "aluksen" runko näyttää enemmän ikkunan heijastukselta kuvaajan mahdollisesti takana olevasta valosta kuin miltään oikealta objektilta.

Ikkuna heijastaa aina valoisamman kohteen olipa se ikkunan takana tai heijaste. Sama efekti tulee jos käyttää photoshopissa sitä lighten komentoa joten mikäli photoshoppaus, tekeminen on todella helppoa.

Vierailija
Phony
HaukiOlli
Kuvia ei näkynyt.

Enhän minä kirjoittanut, että kuvat olisi chopattu, minä kirjoitin "chopattu" ja se liittyi mm. tähän ketjuun

Eikä Phony ole kännissä, ei edes "dropattu".

No mutta nytpä tiedät että oikea termi on muodoltaan "shopattu".

Vierailija
Phony
HaukiOlli
No mutta nytpä tiedät että oikea termi on muodoltaan "shopattu".

Meinaat sitten, etten aiemmin tiennyt.

Aivan sama tiesitkö ennen. Nyt tiedät ainakin.

Vierailija
Trash
Helikopteri (jossa valoja ja joissakin kuvissa valonheitin) pitkällä valotusajalla?

Tässä onkin hyvä selitys. Se selittäisi tämänkin kuvan.

Siinä voisi olla alaspäin osoittava valonheitin, jota on lennon aikana käännetty tai sitten kopteri on kääntynyt.

asdf
Seuraa 
Viestejä11072
Liittynyt16.3.2005

Useampi kuva näyttää pitkällä valotusajalla otetulta jostain kohteesta, jossa on valonheitin alaspäin. Erityisesti avausviestin kuva F. Siinä tuo "valaistu pohja" väreilee juuri siten, kuin liikkuva kirkas kohde, josta otetaan pitkällä valotuksella kuva. Pitäisikö muuten B-kuvassa olla jotain ufomaista?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat