Huono muisti harmittaa.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oli tänään kotia kohti tullessa mielessä jotain mitä pitää muistaa kysyä tämän foorumin oppineemmalta porukalta.
Kotona ollaan ja enpä muista enää mitä piti kysyä.
Sen kyllä muistan että jotain ihan tähdellistä oli. Ei mitää mullistavaa, vaan jotain minkä suhteen olen utelias.
Pahinta on että jos muistaa tämän muistipulman maanantaina, kun ajan saman paikan ohi, niin muistan sen asian taas, mutta en nyt.

P.S. Minulla ei muistaakseni ole diagnisoitu dalmaatialaista. (Vai mikä sen muistisairauden nimi nyt taas oli?)

Kommentit (5)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mulla käy monesti samalla tavalla. Hulluna mietin jotain että pitää muistaa kysyä ja sitte ei muista kun on koneen ääressä. Rassaa.

Hämmentää.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Webissä häärätessä on aivot kovilla kierroksilla. Tulee vastaa kaikkea jännää, mutta mitä enää muistaa kuukauden päästä lukemastaan? Ja vielä vähemmän muistaa oikein.

Kuvia muistaa enemmän kuin tekstiä. Kyllä naurunappulan kuvista joskus jonkun näkee uudemman kerran, muistaa sen nähneesä.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mää aina unohan juttuja kun pitäs pankissa tai jossai kysyä jotakin, mutta sitten kun se istunto päättyy ja olen kävelemässä kotio päin, niin muistakin kesken matkan että mitä piti kysyä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat