Hippilauma hihhuloi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sadat alastomat hipit hämmästyttävät Leppävirralla. Kuopion kaupunkilehti kertoo, että Kuopiosta noin 30 kilometriä etelään, Leppävirran Paukarlahdessa on Euroopan Rainbow Gathering - tapahtuma. Paikalla on noin 600 alastonta ihmistä eri puolilta maailmaa. Tapahtuma järjestetään nyt ensimmäistä kertaa Suomessa, mutta maailmalla karnevaalit pidetty 37 kertaa.

Hipit saapuivat pohjoissavolaiseen metsään 10. heinäkuuta, tapahtuma päättyy 11. elokuuta, kertoo http://www.hipit.fi -sivusto.

Tulevana sunnuntaina leirillä vietetään täydenkuun juhlia.

Kuvauskielto

Alueen portilla vähäpukuiset tai täysin alastomat hipit toivottavat vieraan tervetulleeksi. Alueelle ei kuitenkaan kaivata uteliaita tuijottelijoita eikä valokuvaajia.

Kaikilla hengenheimolaisilla on alueelle vapaa pääsy, mutta kamerat ja kännykät, alkoholi ja huumeet ovat kiellettyjä.

Paukarlahden niityillä joogataan, meditoidaan, lauletaan pyhiä hymnejä, saunotaan lämmitetyssä maakuopassa ja kylvetään läheisessä järvessä.
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/185150.shtml

http://hipit.fi/tapahtumat-ja-menovinki ... -suomessa/

Sivut

Kommentit (34)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
fenomenologi
Alueelle ei kuitenkaan kaivata uteliaita tuijottelijoita eikä valokuvaajia.

Kaikilla hengenheimolaisilla on alueelle vapaa pääsy, mutta kamerat ja kännykät, alkoholi ja huumeet ovat kiellettyjä.

Mä luulin, että hipit on suvaitsevaisia. Että myös pusikkorunkkarit ja känniääliöt ovat samaa perhettä.

Vierailija
CE-hyväksytty
[ känniääliöt ovat samaa perhettä.

Ei oo, eikä huumeiden käyttäjät, harva hippi kuitenkaan luokittelee kannabistuotteita huumeeksi.

Vierailija

Metsässä on heinäkuussa aika paljon itikoita, jotka saattavat haitata alastomia joogan harrastajia.

Täällä oli alkukeväällä mukava lenkkeillä järven rantapolulla, mutta kesäkuun loppupuolella tulivat itikat, eikä sinne tyynellä säällä tee mieli mennä.

Vierailija
pinklin
Metsässä on heinäkuussa aika paljon itikoita, jotka saattavat haitata alastomia joogan harrastajia.

Luultavasti siellä vedetään hasista ja sieniä siihen tahtiin etteivät hipit edes huomaa itikoita.

Vierailija

Itse olin tässä pari viikkoa sitten matkalla Lahdesta Heinolaan, jolloin otin kyytiini englantilaisen kaverin, joka keroi olevansa menossa Rainbow meetingiin.
Itse huonosti asiasta tietävänä liftarini keroi minulle meetingistään, mm. sen, että se tapahtuu eri vuosina eri Euroopan maissa ja sen rauhanomaisesta luonteesta.
Tämä kaveri ei kyllä ikänsä puolesta voinut olla ainakaan niitä aluperäisiä hippejä ja kundi oli muutenkin hyvin asiallinen ja kertoi kokoontumisen ideasta.
Kokoontumisen tarkoitus on kai vain kerääntyä yhteen matalalla profiililla.

Alastomuus ei kai sinänsä ole mikään ongelma suljetulla alueella.
Nämä ihmiset vain elävät tavallaan aiheuttamatta muille ongelmia.

Sallittaneen erilaisuus, kun se ei erikoiseti aiheuta ympäristölle ongelmia.
Alastomuushan on luonnollista.
Lisäksi kun alkoholi ja huumeet ovat pannassa.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
fenomenologi

Ei oo, eikä huumeiden käyttäjät, harva hippi kuitenkaan luokittelee kannabistuotteita huumeeksi.

miksi ihmeessä luokittelisikaan ? päihdehän se on siinä missä alkoholi, sienet ja jne...

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Vierailija
Topias
pinklin

Luultavasti siellä vedetään hasista ja sieniä siihen tahtiin etteivät hipit edes huomaa itikoita.

Tämän foorumin meetingin ois voinut järjestää siihen samaan paikkaan - näyttämään hyvää esimerkkiä.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
Saako siellä juoda teetä? Jos saa, niin mitä teetä?

Jätkä yrittää päästä paikalle juomaan unikkoteetä.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
pinklin

Tämän foorumin meetingin ois voinut järjestää siihen samaan paikkaan - näyttämään hyvää esimerkkiä.

kuulutko näihin ihmishylkiöihin, jotka häiritsevät naapuriaankin kerrostalossa vain sen takia, että ei ole varaa OK-taloon ja se pitää sitten naapureihin purkaa ?

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Vierailija
taucalm
pinklin

kuulutko näihin ihmishylkiöihin, jotka häiritsevät naapuriaankin kerrostalossa vain sen takia, että ei ole varaa OK-taloon ja se pitää sitten naapureihin purkaa ?

Minulla ei ole aavistustakaan kenen rauhaa olisin häirinnyt? En ole häirinnyt.
Kunnolliset ok-talot ovat kalliita, joten, jos se ettei ole varaa ostaa sellaista, on peruste luokitella hylkiöksi, olen hylkiö.
Mutta en ikinä pura naapureihin sitä, jos minulla ei ole varaa ostaa jotain. Sitä paitsi minulla on kaikki mitä tarvitsen.

Vierailija
fenomenologi
Sadat alastomat hipit hämmästyttävät Leppävirralla.

Missä kuvat? Haluaisin hämmästyä notkeista ja alastomista hippitytöistä.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26870
Liittynyt16.3.2005
Hubsu
fenomenologi

Eiköhän siellä alastomana hillu lähinnä vuosikymmenien yleisen hörhöilyn rupsauttamat keski-ikäiset.

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
Neutroni
Hubsu
fenomenologi

Eiköhän siellä alastomana hillu lähinnä vuosikymmenien yleisen hörhöilyn rupsauttamat keski-ikäiset.

Ja mitäs vikaa niissä on?

Vaikka jostain luin, että paikalla olevia miehiä kuvailtiin langanlaihoiksi lannevaatetta tai ilman sitä kulkeviksi. Langanlaiha hippimies, luo aika karsean mielikuvan, vastaa tätä hörhöilyn rupsauttamaa.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat