Vitamiinit ei sovi kaikille

Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

Ostin vuos sitten itselleni monivitamiineja joissa oli melkein kaikki ihmiselle tärkeät aineet.
Usko että nämä vitamiinit piristää ja ravitsee oli turhaa koska nämä Pirkka monivitamiinit sai aikaan päinvastaisen reaktion.

Naapurini väitti että silläkin nämä vitamiinit on ollut ja saanu aikaan väsymystä ja huonoa oloa.

En tiedä miksi ne näin vaikuttaa minuun ja monille muillekin mutta olis kiva tietää - ehkä joku teistä osaa selitää.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Kommentit (6)

Vierailija
deep'n'dark
Ostin vuos sitten itselleni monivitamiineja joissa oli melkein kaikki ihmiselle tärkeät aineet.
Usko että nämä vitamiinit piristää ja ravitsee oli turhaa koska nämä Pirkka monivitamiinit sai aikaan päinvastaisen reaktion.

Naapurini väitti että silläkin nämä vitamiinit on ollut ja saanu aikaan väsymystä ja huonoa oloa.

En tiedä miksi ne näin vaikuttaa minuun ja monille muillekin mutta olis kiva tietää - ehkä joku teistä osaa selitää.

Syötkö tyhjään vatsaan ne pillerit? Minulle tulee paha olo jos teen sen virheen.

Vierailija

Itse nappailen rainbown monivitamiinikivennäistabletteja, josta saa kaikki päivän vitskut ja kivennäiset. Ainakin melkein. En ole huomannut mitään eroa normaaliin. Tuskin imeytyvät kovinkaan tehokkaasti, mutta ei niistä haittaakaan ole ollut. Syön tavallisesti aika epäterveellisesti.

Vierailija

MultiTabs aiheutti minulle pahoinvointia, samoin jotkut B-vitamiinilisät. Toisen firman Multivita tai Ladyvita ei. Ladyvita suorastaan piristi.

Vierailija

Monet valittavat noista synteettisistä pilsuista, jotta lisäävät ruokahalua taikka aihettavat pahoinvointia.

Lisäksi osa saa jotain ihmeellistä piristystä?

Itselläni viiltää lihaksia ainakin B6 ja foolihappo.

Muita en ole edes uskaltanut syödä.

Tuota foolihappoa eli folaatti on sen luontainen nimi, niin ei saa lisäravinteena luonnonmukaisena

Siitä kun on taatusti minullakin puute, kun harvassa ruuassa sitä on.

Maksassa sitä tosin on runsaasti, mutta nyt taasen ei ole tehnyt maksaruokia mieli.

Uusimmat

Suosituimmat