Stubbin huumetunnustus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Alexander Stubb sanoi iltapäivälehdessä:

-viiden tunnin triathlonin jälkeen olo on yhtä päihtynyt kuin istuisi saman ajan terassilla ja joisi kaksitoista pitkää. Eikä tästä kännistä tule edes krapulaa.

Pitäisikö tutkia, ettei ulkoministeri ole tehnyt valtiota koskevia päätöksiä tilassa mikä vastaa 12 pitkän juomista? Minä olisin ainakin ihan tillin tallin.

Kommentit (7)

Vierailija
Lektu-Elli
Alexander Stubb sanoi iltapäivälehdessä:

-viiden tunnin triathlonin jälkeen olo on yhtä päihtynyt kuin istuisi saman ajan terassilla ja joisi kaksitoista pitkää. Eikä tästä kännistä tule edes krapulaa.

Pitäisikö tutkia, ettei ulkoministeri ole tehnyt valtiota koskevia päätöksiä tilassa mikä vastaa 12 pitkän juomista? Minä olisin ainakin ihan tillin tallin.

Tämäntyyppisiä "pienemmän pahan tunnustuksia" käytetään usein silloin halutaan peittää jokin paljon pahempi juttu...

Vierailija

Seuraava iltapäivälehtien otsikko: "Ulkoministeri Stubb esiintyi kaatokännissä urheilusuorituksen jälkeen"

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Ei tekis pahaa pari triathlonia tällekään miehelle.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
Saw
Ei tekis pahaa pari triathlonia tällekään miehelle.

REALISTI - Kyllä mä sellainen mies olen, jota ei tuuli heittele, Timo Soini toteaa itsestään.

Jos Soini ei olisi noin laardinen, hän lentäisi kesämyrskyillä taivaalle korkealentoisen politiikkansa takia. Ei taida olla ainoa suomalainen henkilö, jonka vakuuttavuus rakentuu oman möhömahansa ympärille.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010080312130368_uu.shtml

Vierailija

Clintonin päätökset 1995-1997, hänen ollessaan Lewinsky-huumeessa, eivät kaikki olleet kovinkaan rationaalisia. Esim päätös pommittaa serbejä lienee tehty huumaavan 22-vuotiaan naisen vaikutuksen alaisena.

Vierailija
Lektu-Elli
Clintonin päätökset 1995-1997, hänen ollessaan Lewinsky-huumeessa, eivät kaikki olleet kovinkaan rationaalisia. Esim päätös pommittaa serbejä lienee tehty huumaavan 22-vuotiaan naisen vaikutuksen alaisena.

Minkähän aineiden vaikutuksen alaisena Halonperkele nimitti Raikka Väyrysen, Jared Diamondin, Viljasian, Heli Jeskanen-Sundströmin...

Uusimmat

Suosituimmat