Lääketiede on huijausta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kyse on vain rahasta.

Lääketehtaat väärentävät tutkimustuloksia,lahjovat tutkijoita ja viranomaisia sekä lääkäreitä. Lääketehtaan etu on se että ihmiset ovat ja pysyvät sairaana,siksi lääkkeet eivät edes toimi vaan pelkästään lievittävät oireita.

Masennus/psyykenlääkkeet ovat ehkä räikein ja törkein esimerkki tästä toiminnasta.

http://masennuslaakkeista.nettisivu.org/tutkimustuloksissa-huijataan/

http://masennuslaakkeista.nettisivu.org

Sivut

Kommentit (118)

Vierailija

Kyllä ne lekurit aika hyvin tyrkyttävät niitä lääkkeitä vaivaan kuin vaivaan.

Todella moni ihminen valittaa, kun tyrkyttävät oikein lääkkeitä.

Itse taatusti syövät riittävästi D-vitamiinia ja muutakin terveellistä, koska ovat niin terveen näköisiäkin.

Potilailleen eivät kyllä D-vitamiinista puhu mitään, koska ei kuulu käypähoitoon,eikä muukaan terveellinen.

D-vitamiini vaan esimerkkinä, koska kaikkihan jo tietävät, että sitä saa vain auringosta riittävästi. Ja se aurinkohan ei täällä montaa kuukautta paista.

Vierailija

[quote="D.S"]Kyse on vain rahasta.

Lääketehtaat väärentävät tutkimustuloksia,lahjovat tutkijoita ja viranomaisia sekä lääkäreitä. Lääketehtaan etu on se että ihmiset ovat ja pysyvät sairaana,siksi lääkkeet eivät edes toimi vaan pelkästään lievittävät oireita.

Masennus/psyykenlääkkeet ovat ehkä räikein ja törkein esimerkki tästä toiminnasta.
/quote]

Muita esimerkkejä: kolesterolilääkkeet: kalliita ja turhia. Aivot tarvitsevat kolesterolia. Statiinit estävät kolesterolin muodostusta. Tässäkö selitys kasvaviin muistihäiriöpotilaiden määriin?

Diabeteslääkkeet: kehotetaan ihmisiä syömään hiilareita, "ihan normaalisti", että voidaan lisätä lääkkeitä.

Sikaflunssarokote: turhista turhin 6 miljoonan posaus.

Vierailija
Miss Baker
D.S
Kyse on vain rahasta.

Muita esimerkkejä: kolesterolilääkkeet: kalliita ja turhia. Aivot tarvitsevat kolesterolia. Statiinit estävät kolesterolin muodostusta. Tässäkö selitys kasvaviin muistihäiriöpotilaiden määriin?

Diabeteslääkkeet: kehotetaan ihmisiä syömään hiilareita, "ihan normaalisti", että voidaan lisätä lääkkeitä.

Sikaflunssarokote: turhista turhin 6 miljoonan posaus.

Tuo influenssarokote ei ollut mikään huijaus, tauti vain ei kehittynyt niin pahaksi kuin pelättiin. Miten voit haukkua diabeteslääkkeitä jos sinun mukaasi ongelma on lääkäreissä?

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
iileskotti

Tuo influenssarokote ei ollut mikään huijaus, tauti vain ei kehittynyt niin pahaksi kuin pelättiin.

kyllä se huijaus taisi olla, hitaammatkin sen pikkuhiljaa ymmärtää.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Vierailija

Diabetesnäkökulmaa: ei kai vika ole pelkästään lääkäreissä - mukana on ruoka- ja lääketeollisuus, terveystiedotus. Ei ole salaliitto vaan kyseessä on simppelisti ahneus. Viimeisenä tulee mukavuudenhaluinen minä: hiilarit maistuu niin paljon paremmilta, ainakin sokeroidut... Tiedän mistä puhun. Tiputin toistakymmentä kiloa ja yhden diabeteslääkkeen jättämällä hiilihydraatit ja viljat.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047
Liittynyt3.9.2009
kabus
No ei se pakko ole lääkäreiden luona käydä, kun niin huijareita ovat.

pitäisi saada verovähennystä eikä maksaa puoskaroinnista turhaan.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Vierailija
taucalm
iileskotti

Tuo influenssarokote ei ollut mikään huijaus, tauti vain ei kehittynyt niin pahaksi kuin pelättiin.

kyllä se huijaus taisi olla, hitaammatkin sen pikkuhiljaa ymmärtää.

Ei se ollut huijaus, vaan liioiteltu idioottimaisuus. Tyhjästä tehty uutinen, jonka suomalaiset otti liian tosissaan.

Vierailija
taucalm
iileskotti

kyllä se huijaus taisi olla,

Ei, ei se ollut. Ihan normaali rokote vain.

taucalm
hitaammatkin sen pikkuhiljaa ymmärtää.

Eipä siltä näytä kun sinäkään et tajua.

Vierailija

Päästäänkö tästä taas juupas-eipäs -väittelyyn H1N1-rokotteesta? Henkilökohtaisesti jätin piikin väliin ja olen siten kai halveksittava vapaaratsastaja. Kuitenkin kyseessä on mielestäni omantunnon kysymys, ja tällä kertaa jokin tässä jutussa epäilytti ja epäilyttää vieläkin.

Lääketiedettä en sano huijaukseksi, vaikka osa lääkkeenä myytävistä tuotteista on mielestäni kyseenalaisia. Hoitavat kyllä oireen ilman että varsinaista ongelman syytä tutkitaan.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Mercury
Päästäänkö tästä taas juupas-eipäs -väittelyyn H1N1-rokotteesta? Henkilökohtaisesti jätin piikin väliin ja olen siten kai halveksittava vapaaratsastaja. Kuitenkin kyseessä on mielestäni omantunnon kysymys, ja tällä kertaa jokin tässä jutussa epäilytti ja epäilyttää vieläkin.

Minä taas otin sen just siksi että minä sen olen veronmaksajana maksanutkin niin kyllä minä sen hitto soikoon myös otan!

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
Mercury

Minä taas otin sen just siksi että minä sen olen veronmaksajana maksanutkin niin kyllä minä sen hitto soikoon myös otan!

Ja ei tarvinnut edes uudestaan maksaa mitään. Itse otin ja olin sen jälkeen yhtä sairas kuin ennenkin eli täysin terve.

Vierailija
Mercury
Lääketiedettä en sano huijaukseksi, vaikka osa lääkkeenä myytävistä tuotteista on mielestäni kyseenalaisia. Hoitavat kyllä oireen ilman että varsinaista ongelman syytä tutkitaan.

Aina ei kannata ongelman syytä tutkia, ts oireenmukainen hoito riittää.

Tutkiminen on kallista

Vierailija

Kunnioitan lääkäreitä juuri tuon vastuun ja sen vaikeuden vuoksi. Jos jokaisen oireen syy tutkittaisiin, loppuisi maailman rahat seinään. Varmaankin on edettävä potilasta ihan vaistollakin arvioiden, mikä on missäkin tilanteessa tarkoituksenmukaista, mikä ei.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat