Koolla on väliä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Siittimen koolla on väliä. En nyt tarkoita että miehen sukupuolielimen pitäsisi olla taivaaseen saakka. Naiset kuitenkin mieltävät miehen jolla on hyvä varutustus paremmaksi suvunjatkajaksi kuin pieni elimisen. Sama pätee myös muuhun ruumilliseen olemukseen. Miehekäs olemus: leveä rintakehä, hartiat, selkä ja voimakkaat käsivarret kertovat hyvistä geeneistä mitä nainen haluaa lapsilleen.

Sivut

Kommentit (257)

Vierailija
Vatkain
Miljoonavaloa sanoi ääneen sen minkä kaikki naiset olisivat halunneet sanoa jo ajat sitten: "Kyllä, se ON liian pieni."

(y)

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Pääasia on ettei ole vino, väärä ja solmussa. Tai muuten vaan omituisen mallinen. Eikä lurpahda kun tarjotaan kumia.

Mutta miksi uusi avaus, eikös täällä ollut jo yksi kikkeliketju?

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Rousseau
Pääasia on ettei ole vino, väärä ja solmussa. Tai muuten vaan omituisen mallinen.

Tää ei haittaa.

Rousseau
Eikä lurpahda kun tarjotaan kumia.

Mutta tää haittaa!

Hämmentää.

Vierailija
miljoonavaloa
Siittimen koolla on väliä. En nyt tarkoita että miehen sukupuolielimen pitäsisi olla taivaaseen saakka. Naiset kuitenkin mieltävät miehen jolla on hyvä varutustus paremmaksi suvunjatkajaksi kuin pieni elimisen.

Keskimäärin tämä mennee niin, että isoon sopii isompi ja pieneen pienempi. Sopiva tiiviys teetättää sitä namia.

Sama pätee myös muuhun ruumilliseen olemukseen. Miehekäs olemus: leveä rintakehä, hartiat, selkä ja voimakkaat käsivarret kertovat hyvistä geeneistä mitä nainen haluaa lapsilleen.

Isorikkaille tarkoitetun spermapankin kysytyimpiä luovuttajia ovat älykkäät, niitä hinteliä nobelisteja, joiden ei tarvitse onnistua lapion varressa. Ehkä älykkäät naiset aavistavat, millä tulevaisuudessa pärjää.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1337
Liittynyt13.3.2008
Pubi
Isorikkaille tarkoitetun spermapankin kysytyimpiä luovuttajia ovat älykkäät, niitä hinteliä nobelisteja, joiden ei tarvitse onnistua lapion varressa. Ehkä älykkäät naiset aavistavat, millä tulevaisuudessa pärjää.

Hehehe, mistä sitä tietää mitenkä isot melat noiden hintelien nörttien jalkojen välissä roikkuu? No joo, minun kokemukseni on että älykkäät naiset eivät niinkään kiinnitä huomiota lihaksiin tai kalun kokoon, vaan enemmänkin siihen mitä siellä äijän korvien välissä liikkuu. Onko näin, sanokaapa älykkäät naiset.

Vierailija
iMuke
No joo, minun kokemukseni on että älykkäät naiset eivät niinkään kiinnitä huomiota lihaksiin tai kalun kokoon, vaan enemmänkin siihen mitä siellä äijän korvien välissä liikkuu. Onko näin, sanokaapa älykkäät naiset.

Minun korvien välissä ei ainakaan liiku mikään ellei hölskyttele.

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7843
Liittynyt1.2.2010

Hyvin isot sukupuoliulokkeet, sen lisäksi, että ovat naurettavat, ovat ne myös hankalat ja päinvatsoin kuin luullaan, eivät useinkaan niin hyvät ominaisuuksiltaan kuin kertomaviihde antaa ymmärtää.

- Ubi bene, ibi patria -

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mulla on usein vaikeuksia päättää, kummassa lahkeessa ulkoisia sukupuolielimiä pitää.b

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
Saw
Mulla on usein vaikeuksia päättää, kummassa lahkeessa ulkoisia sukupuolielimiä pitää.b

Jos alkaisit käyttää hametta, niin ongelma katoaisi.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
anomalia
Saw

Jos alkaisit käyttää hametta, niin ongelma katoaisi.
Ihan muuten hyvä, mutta vapaat killuttimet paleltuu herkästi kylmällä säällä. Näin kesällä hame vois olla ihan jees.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Saw

Herrasmiehellä on aina vasemmassa lahkeessa. Ekkö tuota juuri tienny? Etikettikurssille, ruoja!

Hämmentää.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Peniksen koolla on väliä vain vanhoille löysäpimppisille lihaville akoille. Penskoja on tietty synnytelty, mutta esim. lantionpohjan lihaskunnosta ei ole pidetty minkäänlaista huolta. Ja tuskinpa muustakaan kunnosta. Sitten valitetaan kun Jorma Norminen tuntuu siltä kuin onkimatoa heiluttelisi heinäladossa.

Isoa on kyllä ilo katsella, mutta siihen se sitten loppuukin. Jos koko rajoittaa käyttöä niin että pitää olla aina varomassa ettei ketään satu, niin enemmän siitä haittaa on kuin hyötyä.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat